Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvettem a http://www.virago.ro/ domaint, es be is uzemeltem. persze meg ures, mondanom sem kell, 2 oraja mukodik a domain.

mihamarabb teszek fel forumot, kezdesnek. letrehoztam magamnak egy istvan@virago.ro email cimet, weblappal kapcsolatban direkt irhattok.

tisztelettel
modi istvan
Sziasztok

Én operát használok böngészőnek és azon nincs gond.
De beindítottam kiváncsiságból az explorert is és azon is elsőre beindult. ami megjelent kimásoltam ide.


FTP gyökérkönyvtár a következő helyen: ftp.srfilt.hu
Ezen FTP-hely Windows Intézőbeli megtekintéséhez kattintson a Lap elemre, majd kattintson az FTP-hely megnyitása a Windows Intézőben parancsra.
--------------------------------------------
------------------------------------

02/10/2009 09:18du. Könyvtár .
02/10/2009 09:18du. Könyvtár ..
02/10/2009 08:00du. 24,868,597 Yamaha Virago XV 535.pdf

A YAMAHA .........stb megjelenik kékkel kezecskét rá és már indul is.
Szevasztok,szépen megindult a fórum.szeretnék én is segiteni.kb 1 hónapja téma volt a középemelő,az 535 -ös megemelése.Megtaláltam az u.n univerzális chopperemelőhöz az 535-ös adapterét az ára horror de az elkészitése nem egy nagy ügy.Ha valakit érdekel megnézheti a www.louis.de honlapon,kép is van róla,hogy hova kell felszerelni.Ha valaki nem boldogul a némettel leirhatom hogy találja meg lépésenként.
donpadre ez nem jőn le:jelszo hibat ir ki
Hali Tamás!
Mi történt a motoroddal?
totalcommanderrel pilanatok alatt lejőtt
nekem az angol megvan 200 oldal A4-es lapon,ezzel meg jeszo hibaig jutottam csak!
nekem jelszohibat ir!
Szerwoodstock!Nekem sikerült a letöltés,de ez az a kezelési,amit pár hozzászólással lejjebb irtam,hogy a Yamaha szalonból sikerült mexerezni.Az utolsó 2 oldala pedig az 1999es motorkatalógusban megjelent használtteszt.Viszont a fórum 4. oldalán levő link elvileg a javitási kézikönyvhöz jó,amiben mélyebben taglalják a szerelési dolgokat,csak angolul.Annyi gondom van csak vele,hogy nem tudtam a letöltésig eljutni,ezért kértem nálam okosabbak segitségét.Szebb utat és köszi donpadre!
István

Most néztem rá ott van ftp://ftp.srfilt.hu/ letölthető.
Név Típus Méret Dátum
. Mappa 2009.02.10. 20:18:00
Yamaha Virago XV 535.pdf Adobe Acrobat 7.0 Document 24 286 KB 2009.02.10. 20:00:00
kerem szepen, beleptem az ftp tarhelyre, de annyira ures, mintha a dicsoseges orosz hadsereg ment volna vegig....
Sziasztok

Itt le lehet tölteni a magyar nyelvűt.Egy böngészőbe beírandó a
ftp.srfilt.hu .
a felhasználónév :srfilt_yamaha
jelszó:yamaha
Mistvan ha levetted próbáld meg feltenni a állandó oldalra.
Hi!
74000 Km volt benne,de én motorhibásan vettem nagyon olcsón.
Az előző tulajdonosnál menet közben kiesett az olajszűrő fedélnek az alsó csavarja(azon az egy lukon rajt van az olajnyomás,emiatt egy ó gyűrű is van azon a csavaron) és elnyomta az olajat.Sütött a nap,emiatt nem vette észre,hogy ég az olajszintjelző,a többit meg már el lehet képzelni.
Üdv Attila
Most néztem,hogy a fórum 4.oldalán van link a javitási könyvhöz.Igy talán olcsóbb...Ha letöltés után egy számitógép guru át küldené nekem emailben mondjuk pdf formátumban nagyon megköszönném!fmxtype@freemail.hu
Sziasztok!Kezelési útmutató témához:én úgy csináltam,hogy bementem a helyi Yamaha szalonba,és rákérdeztem,nem porosodik-é valahol egy ilyen?Hát pont volt nekik 1.Ez egyébként Yamaha Hungary által leforditott 50 oldalas kézikönyv.1000 jó magyar fizetőeszközt kértek érte.Az előző Hondámnál is igy jártam el,ott 1 sört kértek érte.Szerintem egy próbát megér.A Maróti könyvesboltban van komoly angol nyelvű javitási krézykönyv,de az már 11500ft ha jól emléxem.
Köszönöm, hogy reagáltál és ráadásul segitesz is nekem, lehet, hogy megpróbálok előbb venni egy használt,de jó motort és ha ez nem jön össze akkor állok neki a generálnak. Egyébként egy Virago 535 ös ről van szó, ami különben penge állapotban van leszámítva a motor defektet. Mégegyszer kösz, lehet hogy megkérlek még, hogy segíts egy két jótanáccsal, üdv Tamás
Üdv mindenkinek.
A letöltéshez mindenkinek szívesen elküldöm az elérhetőséget.
Email címeteket ---latrina81@freemail.hu-- küldjétek. Ha kell segítek is a letöltéshez.
DóraAttila kérdezném, hogy mennyi volt a motorodban, hogy generáljavítást kellett rajta végrehajtani? Az enyémben 22 000 van.
Az órában ! Persze külsőleg sem mond többet mert szalon megjelenése van abszolut karc mentes. Mit kell ahhoz hajtani, hogy ekkorát keljen rajta alakítani?
a kezikonyvel: ha be van scannelve megfelelo minosegben (ez legalabb 150 dpi felbontast jelent) akkor nekem megvannak az eszkozeim, hogy a scannelt kepbol irasos dokumentumot csinaljak es ujratordeljem, igy lehetne egy szep kis pdft csinalni belole...

tisztelettel
modi istvan
na jo kerem. en ezen a heten megveszem a domaint es elinditok valami kezdtleges forumot ott, hogy tudjunk egyelore sajat honlapon beszelgetni, es kezdjuk el atbeszelni mi is lenne jo a honalpon stb.

tisztelettel
modi istvan
udv. en a nyaron szivesen mennek veled erdelybe, en helybeli vagyok, lenne elkepzelesem az utvonalrol stb.
Szia István!
Én is támogatom az ötletedet.
Szevasz Vasmag!
A blokkot én szedtem ki a vázból,én szedtem szét,megnéztem,hogy mi sérült és azokat megrendeltem.A hengereket elvittem egy hengerfúróhoz és felfúrattam vele,utána meg összeraktam.
Az alkatrészeket Zalaegerszegen a Yamaha kereskedésben rendeltem meg(én Zalai vagyok),mert forintra annyiba kerültek,mint abban a Hollandiai Web áruházban aminek a címét a Backiex korábban feltette.Szervizkönyv nélkül ne állj neki!
Kell a munkához crova készlet,villáskulcs készlet,csapágy lehúzó,hosszú szárú imbuszkulcs készlet és olyan nyomatékkulcs,ami 10-100 Nm között működik.
Külön dobozba tettem mindent amit egy helyről bontottam le,hogy később ne kelljen semmit keresgélni.
Nyugodtan nekiállhatsz a Viragonak nagyon egyszerű a szerkezete.
Ha szervizbe,vagy szerelőhöz viszed kétszer annyiba kerül mint így.(ők is kereskednek az alkatrészeken és a henger felfúratásán is, plusz munkabér.)Arról nem is beszélve,hogy senki sem csinálja meg ezt a munkát olyan lelkiismeretesen mint az ember saját maga.
Utángyártott tömitéskészletet ne vegyél,mert nem jó.(az xv 1100-hez a gyári tömítések 30000 Ft-ba kerülnek egy dugattyú szintén 30000,gyűrűk 6000,csapszeg 2000,hajtókar siklócsapágyak10000)
Nálam nem volt gond a főtengely nyugvó csapágyakkal(ezek golyós csapágyak),de én mégis kicseréltem mert nem szerettem volna később meg azok miatt széthúzni a blokkot.Ez a két csapágy 70000 Ft volt.Nem lehet őket helyettesíteni,mert nem szabvány csapágyak meg kell venni a gyárit.A hengerek fúrásáért+hónolásáért 30000-t fizettem.
Ha úgy döntesz,hogy nekiállsz és közben gondod támad,szólj bátran,ha tudok segítek.
Szavasztok
Be van szkennelve. Azt hiszem taposva is 19 Mb. Talán az lesz a megoldás, hogy feltesszem a céges FTP re és adok elérési utat.
Aztán mindenki le tudja tölteni gépe és vérmérséklete szerint.
Még nem tudom hogyan sikerül az FTP-t megosztani, ha nem sikerül csontra állítani akkor hátulról (nem nyilvánosan) adnék elérést.
54 oldal pdf -ben ,sajnos én az angol nyelvűt nem láttam még, így nincs összehasonlítási alapom a fordítás és az eredeti között.
Ha le lehet tölteni rögvest jelzem.
Hali!

A kezelési leírással kapcsolatban annyit, hogy ez tipikusan alkalmas lenne a Virago honlapon való szerepeltetésre. Én soproni vagyok, ha eljuttatjátok, akkor be tudom scennelni, onnantól pedig: közkincs.

Apropó: nem régóta olvasgatom a fórumot (hozzászólásaimból is látszik), ezért lehet, hogy csak én nem tudom, de esetleg érdekes lehet, hogy ki merre lakik - persze, ha nem titkos.
Könyebben tudnánk találkozni, esetleg közös programokat tervezni.

Ha már program, akkor leszek olyan önző és megemlítem: június, vagy július végén egy erdélyi utat szeretnék tenni, ehhez kérnék jó ötleteket, esetleg nem száguldozós társakat.
Persze tudom, hogy a neten jobbnál jobb utitervek és gurulások vannak, de hát a társaság sem utolsó.

Széles utat!
ELŐRE IS KŐSZI!