{{user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#4400510] 2013. 03. 07. 18:23
Zsoccca
Hát hallod haver te tényleg nem közénk való vagy.
Úgy hogy szevasz, a soha viszont látásra!
[#4400190] 2013. 03. 07. 15:29
brumeszkosz
Úgy emlékszem Robi32 kolléga vett gagyi membránt itthon bírta is vagy 500 KM aztán én vettem neki a Német ebay-ról gyárit.
Kérdezz tőle neki van tapasztalata.
[#4400169] 2013. 03. 07. 15:14
Kotama
Sziasztok

Akkumulátort kellene vennem egy 2000-es évjáratú 250-es Virago-hoz. Milyen típusú megy bele? Illetve tudtok olyan boltot Bp.-en ahová bemegyek és van nekik raktáron?
Köszönöm!
[#4400160] 2013. 03. 07. 15:02
brumeszkosz
Megjött a pakkod a szabadonfutóval, este gyere SKYPE-re megdumáljuk az átvételt.
[#4400151] 2013. 03. 07. 14:58
brumeszkosz
Hu .....szameg! Nem semmi ár!
[#4400114] 2013. 03. 07. 14:26
Örvény
Udv.
Nagyon reg nem jartam erre fele. Indul
lassan a szezon, kezdodnek az inditasi problemak, oxidalodott csatlakozok, stb
En velemenyekre lennek kivancsi. Ki hasznalt mar Dunlop vagy Metzeler ujonnan vasarolt abroncsokat? Kellene vasaroljak egy teljes szettet es nem tudom mibe vagjam a baltat.

Koszonom elore!
[#4400023] 2013. 03. 07. 12:54
raider67
Szerintem kezd a mechanikus részeknél.Gázkar-bovden-pillangók-esetleg súber rugó vagy maga a súber.
[#4400013] 2013. 03. 07. 12:48
raider67
Azt hiszem a racing bazárban hirdeti magát valaki olcsó membrán ügyben.
[#4400010] 2013. 03. 07. 12:45
raider67
Ja de ezek vajon mennyit fogyaszthatnak.
[#4400009] 2013. 03. 07. 12:43
raider67
Mér már otthon vagy öcsi.
[#4400002] 2013. 03. 07. 12:37
attix
Hali. segítség kellene, hátha járt már így más is. Beindítva a motort xv535 93' egy kissé egyenetlenül jár de ha bemelegszik már nem annyira. :) Szóval ha menet közben megyek vele azt tapasztaltam, hogy sebesség váltásnál kuplungot mikor behúzom felpörög a motor.
Álló helyzetben is kipróbáltam és gázt húzok neki felpörög és lassan ejti vissza a fordulatot. Ezt most a téli beindítást követően teszi. Felpörgés után vissza áll alapfordulatra. Azelőtt ezt nem csinálta. Ja és van amikor fogja magát alapjáraton és egyszerűen leáll mint ha kikapcsolták volna. Mi lehet a probléma? Falsot szív? Dugulása van? Hol kezdjem mit nézzek meg?
Köszönöm előre is a segítséget.
[#4399922] 2013. 03. 07. 11:34
kalmi79
Voltam ma a Yamaha World-nél, a Soroksári úton. Korrekt cégnek tűnik, ha alkatrészt rendelsz, van egy külső monitor amint te is tudod nézni a robbantott ábrát, és hogy melyik alkatrész mennyibe kerül. Külföldi raktárból szállítanak, 3-4 munkanap alatt. Rendeltem eredeti yamaha első fékbetétet 10.500 Ft-volt, és rendeltem a hátsó teleszkópokhoz, és az első lábtartókhoz rezgéscsillapító gumiszilenteket, ezek még 9000 Ft-ba kerültek.

Brumeszkosz! Megkérdeztem az első féktárcsát: 73.000 Ft.
[#4399915] 2013. 03. 07. 11:28
Rolituta
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
xv535-öm van , és a karbi membrán kilyukadt.
Adjatok tippeket, hol lehetne beszerezni, nem gyárit, hanem valamilyen olcsóbb utángyártottat, tourmax, vagy egyéb márkákba. Légyszi olyan helyet írjatok, ahonnan esetleg ti is rendeltetek, vettetek tehát tuti forrás!
Köszönöm a segítséget!
[#4399675] 2013. 03. 07. 1:32
guseau62
Bocsi a keewaynál nem kell a házat testtelni!
[#4399674] 2013. 03. 07. 1:29
guseau62
Igazad van Blackiex! Ha jóltudom a Mócsingnak keeway szabályzója van!
[#4399673] 2013. 03. 07. 1:20
guseau62
A testvezeték a fesszabályzó házára van csavarozva és onnan indul az akku " - " pólusára! A keewayénak a házra kell csavaroznod a fekete vezetéket! A felfogatóm tartó és a fesszabályzó közé! A 3 fehér vezeték a 3 fázis, a piros a töltő +vezeték a fekete - a test! persze az emlékeim szerint! a keewayé itt van a képen!
[#4399667] 2013. 03. 07. 0:57
zzHóhéRzz
Köszönöm a részletes választ! Nekem is ugyan ilyen abroncsok vannak jelenleg csak elkoptak! x) De ugyan ilyet szeretnék venni újra, mert teljesen elégedett voltam velük, és remélem újra az leszek! :)
[#4399599] 2013. 03. 06. 22:38
Mócsing
Megnéztem a rajzot , az akku + ,és a fesszabályzó + kimenete egy biztosítékon keresztül össze van kötve . Ezért lehet villanyt mérni állandóan a fesszabályzó kimenetén . Ide gondoltam egy rövid vastag párhuzamos vezetéket . A másik . Az akku - kivezetése ,és a blokk között lehet 0,3 voltot mérni járó motornál . Pedig elvileg azonos potenciálon kellene lenniük . Hol lehet a blokk ,önindító és az akku - testelése összehozva ?
[#4399539] 2013. 03. 06. 21:53
blackiex
Nincs gerjesztő áram. Állandó mágneses.
Az oxidálódott csatlakozók simán okozhatják ezt a feszültségesést.
[#4399459] 2013. 03. 06. 21:18
guseau62
Van vezetékezési rajzod? Nézd meg hogy gyárilag hogyan van a fesszabályzó bekötve! A gyújtás levételével meg kell szakítanod a gerjesztö áramot!Szerintem valahol kontakthibás a csatlakozód vagy valami ha kisebb a töltő feszej mint direktben! Ekkora különbséget nemokozhat a plusz vezeték!
[#4399390] 2013. 03. 06. 20:54
blackiex
Az tetszene nekem is... Mint egy VN2000 vagy egy XV1600. :)
[#4399361] 2013. 03. 06. 20:47
brumeszkosz
Te komám, úgy látom a kutyaszar hazaért.
[#4399354] 2013. 03. 06. 20:46
raider67
Ma megnèztem ès a 750 is 3800at forog százon.A 2000-s turbódizel Rav-4-esem 2300-at forog százon.Na az már valami
[#4399262] 2013. 03. 06. 20:25
raider67
A heidenau abronccsal az elsö kerèken lehet gond már enyhèn nedves uton is.
[#4399230] 2013. 03. 06. 20:19
raider67
Na akkor megtalâlta a szarzsák a foltját
.