{{user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#4400010] 2013. 03. 07. 12:45
raider67
Ja de ezek vajon mennyit fogyaszthatnak.
[#4400009] 2013. 03. 07. 12:43
raider67
Mér már otthon vagy öcsi.
[#4400002] 2013. 03. 07. 12:37
attix
Hali. segítség kellene, hátha járt már így más is. Beindítva a motort xv535 93' egy kissé egyenetlenül jár de ha bemelegszik már nem annyira. :) Szóval ha menet közben megyek vele azt tapasztaltam, hogy sebesség váltásnál kuplungot mikor behúzom felpörög a motor.
Álló helyzetben is kipróbáltam és gázt húzok neki felpörög és lassan ejti vissza a fordulatot. Ezt most a téli beindítást követően teszi. Felpörgés után vissza áll alapfordulatra. Azelőtt ezt nem csinálta. Ja és van amikor fogja magát alapjáraton és egyszerűen leáll mint ha kikapcsolták volna. Mi lehet a probléma? Falsot szív? Dugulása van? Hol kezdjem mit nézzek meg?
Köszönöm előre is a segítséget.
[#4399922] 2013. 03. 07. 11:34
kalmi79
Voltam ma a Yamaha World-nél, a Soroksári úton. Korrekt cégnek tűnik, ha alkatrészt rendelsz, van egy külső monitor amint te is tudod nézni a robbantott ábrát, és hogy melyik alkatrész mennyibe kerül. Külföldi raktárból szállítanak, 3-4 munkanap alatt. Rendeltem eredeti yamaha első fékbetétet 10.500 Ft-volt, és rendeltem a hátsó teleszkópokhoz, és az első lábtartókhoz rezgéscsillapító gumiszilenteket, ezek még 9000 Ft-ba kerültek.

Brumeszkosz! Megkérdeztem az első féktárcsát: 73.000 Ft.
[#4399915] 2013. 03. 07. 11:28
Rolituta
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
xv535-öm van , és a karbi membrán kilyukadt.
Adjatok tippeket, hol lehetne beszerezni, nem gyárit, hanem valamilyen olcsóbb utángyártottat, tourmax, vagy egyéb márkákba. Légyszi olyan helyet írjatok, ahonnan esetleg ti is rendeltetek, vettetek tehát tuti forrás!
Köszönöm a segítséget!
[#4399675] 2013. 03. 07. 1:32
guseau62
Bocsi a keewaynál nem kell a házat testtelni!
[#4399674] 2013. 03. 07. 1:29
guseau62
Igazad van Blackiex! Ha jóltudom a Mócsingnak keeway szabályzója van!
[#4399673] 2013. 03. 07. 1:20
guseau62
A testvezeték a fesszabályzó házára van csavarozva és onnan indul az akku " - " pólusára! A keewayénak a házra kell csavaroznod a fekete vezetéket! A felfogatóm tartó és a fesszabályzó közé! A 3 fehér vezeték a 3 fázis, a piros a töltő +vezeték a fekete - a test! persze az emlékeim szerint! a keewayé itt van a képen!
[#4399667] 2013. 03. 07. 0:57
zzHóhéRzz
Köszönöm a részletes választ! Nekem is ugyan ilyen abroncsok vannak jelenleg csak elkoptak! x) De ugyan ilyet szeretnék venni újra, mert teljesen elégedett voltam velük, és remélem újra az leszek! :)
[#4399599] 2013. 03. 06. 22:38
Mócsing
Megnéztem a rajzot , az akku + ,és a fesszabályzó + kimenete egy biztosítékon keresztül össze van kötve . Ezért lehet villanyt mérni állandóan a fesszabályzó kimenetén . Ide gondoltam egy rövid vastag párhuzamos vezetéket . A másik . Az akku - kivezetése ,és a blokk között lehet 0,3 voltot mérni járó motornál . Pedig elvileg azonos potenciálon kellene lenniük . Hol lehet a blokk ,önindító és az akku - testelése összehozva ?
[#4399539] 2013. 03. 06. 21:53
blackiex
Nincs gerjesztő áram. Állandó mágneses.
Az oxidálódott csatlakozók simán okozhatják ezt a feszültségesést.
[#4399459] 2013. 03. 06. 21:18
guseau62
Van vezetékezési rajzod? Nézd meg hogy gyárilag hogyan van a fesszabályzó bekötve! A gyújtás levételével meg kell szakítanod a gerjesztö áramot!Szerintem valahol kontakthibás a csatlakozód vagy valami ha kisebb a töltő feszej mint direktben! Ekkora különbséget nemokozhat a plusz vezeték!
[#4399390] 2013. 03. 06. 20:54
blackiex
Az tetszene nekem is... Mint egy VN2000 vagy egy XV1600. :)
[#4399361] 2013. 03. 06. 20:47
brumeszkosz
Te komám, úgy látom a kutyaszar hazaért.
[#4399354] 2013. 03. 06. 20:46
raider67
Ma megnèztem ès a 750 is 3800at forog százon.A 2000-s turbódizel Rav-4-esem 2300-at forog százon.Na az már valami
[#4399262] 2013. 03. 06. 20:25
raider67
A heidenau abronccsal az elsö kerèken lehet gond már enyhèn nedves uton is.
[#4399230] 2013. 03. 06. 20:19
raider67
Na akkor megtalâlta a szarzsák a foltját
.
[#4399215] 2013. 03. 06. 20:16
raider67
Hát ez elèg hülyén hangzik az egyik fö kötözködötöl
[#4399180] 2013. 03. 06. 20:08
raider67
Te jelentõs vagy az biztos a futottak mèg kategóriában
.
[#4399158] 2013. 03. 06. 20:01
raider67
Ezt is a másolás beillesztès alkalmazással alkottad vagy volt saját gondolat is.
[#4399146] 2013. 03. 06. 19:56
raider67
Már megint magadról beszélszSzerintem menj aztán fojtsd le egy kis tokaszalonnàval
[#4398995] 2013. 03. 06. 19:06
kalmi79
Amúgy az én motoromban 21 ezer van most, és ez tuti biztos, magyarországi, elsőgazditól vettem, végig vezetett szervízkönyvvel.
Nem hiszem hogy ettől függ. Nekem idáig sok motoromon lógott némelyiken jobban, némelyiken kevésbé. Valamelyiken negyon hallatszott a zörgés, valamelyiken egyáltalán. Engem nem zavar, innentől kezdve én nem is akarok ezzel foglalkozni.
[#4398976] 2013. 03. 06. 18:58
brumeszkosz
Ja és én úgy emlékszem két éve mikor cseréltem a lammelákat megmozgattam, megrángattam a külső kosarat és egyáltalán nem kotyogott, nem úgy mint a tied. A télen lusta voltam leszedni a deklit és nem néztem meg ,most meg már az új olaj van benne és a szezon is beindult.
[#4398965] 2013. 03. 06. 18:54
brumeszkosz
és átgondolva a dolgokat az van, hogy a külső kosár mindig forog, hisz azt a főtengely hajtja.

Ez a jó gondolat.

De ha a kuplung behúzva van akkor szétkapcsolódik a belsötől és egyedűl forog a nyeles tengelyen mert a főtengely állandóan hajtja és nekem ilyenkor csendesedik a zörgés.

Azt látom,hogy mennyire lötyög a Tied a nyeles tengelyen.
Meg kéne tudni a gyári pontos méretét a siklócsapágy belsejének, és a nyelestengelynek , mert nekem mindkettő van és pikrométerem is van igaz csak külső átmérőt tudok mérni de tolomérő is van és kézbe véve a két alkatrészt megtudom mérni és ősszehasonlíthatnám a gyári adattal.
A német akitől vettem azt írta csak 15 ezret futott az alkatrész.
[#4398929] 2013. 03. 06. 18:38
kalmi79
Na nézegetve a service manual képeit, és átgondolva a dolgokat az van, hogy a külső kosár mindig forog, hisz azt a főtengely hajtja. Ha üresben a váltó és a kuplung ki van engedve, akkor a külső kosár összekapcsolódik a belső résszel, és forgatja a tengelyt. Ilyenkor halk zörej jön a kuplungból. Ha behúzzuk a kuplungot, akkor a belső rész megáll, tehát a tengely nem forog, csak a külső kosár. Ilyenkor azért hallgathat el, mert csak a kosár forog, és a játékot (kotyogást) nem kényszeríti át a belső szerkezetre. A főtengely szabadon forgatja a kosarat, de annak nem kell forgatónyomatékot átvinnie sehova, Még ha kotyog is a tengelyen, azt nem hallod. Amint kiengeded a kuplungot összekapcsolódik a külső és belső szerkezet, és a kotyogást továbbítja a belső szerkezetre és az egész tengelyre. Még ha ürasben is van, akkor is itt már az egész szerkezet forog, és a komplett nyelestengely. Talán ezért, de ez csak agyalás. Mit gondolsz?