Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

wr 426 bontás! hátsó kerék és a rugóstag hiányzik, ezen kívül komplett. henger kuka, főtengely felújításra vár
Üdv ezt a suszterolást 2-másodperc alatt meg lehet oldani egy gyors kötözővel és még le sem kell bontani a karbit
Szeva Zoli! Majdnem jó helyen, de valójában ez édes kevés, had gyakoroljanak aztán okosabbak lesznek!
Jó helyen kapisgálsz.
Mondjuk én gumigyűrűvel,+ a csavar állításával oldottam meg, nagyon agresszív megoldásnak ítéltem a drótozást.
Igen jól érted alapjárat közeli fordulaton haladok majd hirtelen leakasztom a gázt a motor megfullad, ha visszaengedem a gázt és nem húzom hirtelen akkor semmi gond. Levettem a karbit megnéztem a gyorsító membránja nincs e kiszakadva, aztán észrevettem hogy egy rugós megoldással van megoldva a gyorsító membrán rudazatának lenyomása és nem nyomta le teljesen ezért nem kapott elég anyagot. youtube on találtam egy videót hogy lehet javítani ezen és sikerült most már sokkal jobb viszont még nem az igazi úgyhogy valószínű kell majd egy komolyabb gyorsító membrán ház és hibátlan lessz
belinekelem ide a videót hátha valaki kedvet kap és megcsinálja mert sokkal de sokkal jobb lessz a motor gázreakciója
http://youtu.be/HkRS9G-7yHc
Helló. Ha jól értem, haladsz egy fordulaton,és odarántod neki. akkor fullad be a motor? és ha egyenletesen lassabban emeled a fordulatot?
Az a valószínű ,hogy a gyorsítópumpa sok benzint tol. Azt kell beállítani. Lehet hogy a suber tűn kell állítani de az ritkábban fordul elő. Nekem az rmz-m csinált ilyesmit. főleg 25 fok felett.
Hello. Nem régen vettem egy yamaha wr 450 f-et 2009 es évjáratú karburátoros motor. Probléma a következő: menet közben hirtelen gázadásra megfullad a motor, ha lassabban húzom a gázt akkor szépen kipörög és jól is megy, viszont ha alapjáraton megyek vele és húzok hirtelen egy nagy kövéret akkor nem gyorsul hanem magfullad a motor egy kicsit. Elvittem szervizbe hogy nézzék meg kipucolták a karbit gyertya csere is volt de most is ugyan olyan mint korábban. Ha van valaki akinek van ilyen wr 450 es motorja az írjon legyen szives hogy ez gyárilag ilyen az a motor vagy csak az enyémmel van valami! ?????????
Pontosabban a felső holtpont után, nem előtt., ezt elírtam Dekompresszorral hamarabb átfordul itt, de könnyebben tovább is fordul a főtengely, ami viszont nemkívánatos!
Mindig így indítom, így nem rúg vissza. Persze ha nem így csinálod, akkor nem lesz jó...
Az enyémről is le felejtették a kurva oroszok de mondjuk én nem is rúgtam még meg mióta meg van
kaptam segítséget
szóval a kartelvédő wr250,wr450 -re is jó. 2007-2013-ig
akit érdekel keressen meg mailban
Köszönöm a segítséget! Amint az időm engedi megpróbálok mindent :D a gyertya új!
WR450-en az a kis kar a melegindító, a dekompresszor már automatikus! (Egy kis röpsúlyos cucc a kipufogó vezérműtengelyén.)
Szia! WR400-on valóban dekompresszor kar van, amit használni is kell minden indításnál. A berúgókart addig nyomod amíg felkeményedik, aztán behúzod a dekompresszor kart és egy picit mozdítasz lefelé a berúgókaron (kb 2cm, de érezni fogod ahogy átfordul a dugattyú a felső holtponton). Majd elengeded a dekompresszor kart és a berúgókart is felengeded teljesen, ezután rúghatod a motort figyelve arra hogy közben nem húzod a gázt. A WR400 talán még érzékenyebb a karbi beállításra mint az újabb 450-esek, ezért télre érdemes átfúvókázni, de legalábbis dúsítani a benzin-levegő keveréken, így könnyebben fog indulni. Ha így is nehezen indul, akkor érdemes rámelegíteni kicsit hőlégfűvóval a hengerfej és karbi környékére(úgy hogy ne olvasszon meg semmit!). Vagy egy gyertya csere is sokat segíthet. Ha így sem fog menni kérdezz még, vagy mutasd meg egy szerelőnek!
érdekel valakit egy wr450 gyári műanyag haspáncél?
fingom nincs milyen évjáratról való 5um-214 7a van az aljában
egész jó állapot alig karcos a belső feléban a szivacs csíkok is épek
Dehogy törik el
Max. eltörik a lába vagy a berúgókar ha így tesz.
Akkor az valami egyedi típus lehet, elmagyaráznád hogyan is működik mivel van összekötve az a bovden ami a kis kartól megy?
A kuplung kar melett kis fekete kar
Szia!
Ne használd a dekompresszort. Szépen lassan taposd a berúgókart addig amíg a felső holtpont elé nem érkezik, majd visszaengedve a berúgókart (felső állásra) egy erőteljeset rúgjál rá!
Aztán hol van az a dekompresszor a 450-es wr-en?
Am én nem is szoktam berugásnál dekompressort használni és simán pöffen szerencsére.(csak önindítónál húzom be)
Sziasztok wr tulajok! Küszködök a motor indításával(wr400f) nincs meg a megfelelő technikám!!! most próbáltam indítani de 15perc után most már eléggé fáj a talpam :D valaki leírná a sorrendet hogy mikor húzzam a dekompressor kart mikor engedjem ki?!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

Rendben van a gép csak vérfrissítésen gondolkodok !
Ha esetleg valakit érdekelne a dolog kérdezzen bátran !