Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából nem veszek észre teljesítmény csökkenést hogy nincs bekötve az a TPS (A régebbi karbisor van a gépen 98 előtti azon még nem volt ilyen).Azt gondoltam hogy emiatt nehogy túlmelegedjen ,de gázra jól reagál megy nem torpan meg.Maga a blokk nem forró csak a henger de az is csak megálláskor menet közben szépen vissza hűl.
Érdeklődöm, nincs-e valakinek felesleges 2.68-as lapkája. Mielőtt bárki is belekötne, a tényleges méretű érdekelne. Tudok adni érte 2.76-ost
1./ TPS - pillangószelep állását "mutatja" a gyújtás vezérlő egységnek. Íbéj tökletes terep a karbisor beszerzéshez. Miért akarod lecserélni? Mi a baja a mostaninak?
2./ Azt kérdezed, hogy 100 fok feletti hengerhőmérséklet a Divinél (léghűtéses/lég-olaj hűtéses) normális-e? Válaszom: normális
Még egy kérdés :Nektek mennyire melegszik fel a henger ?az normális hogy ha megállok egy kis izzadságot rácsapok a hengerre és elserceg rajta?Normális 100 as tempó után?
A karburátoron lévő protméter az előgyújtást szabályozná gázadáskor vagy mi szerepe van?Nekem nincs bekötve mert a régebbi karbi sor van ralyta.
Komplett karburátor sort honnan lehetne beszerezni? a neten nem találtam eladót.
Sziasztok

Nem jártam itt még soha de egy cimborám megkért. Van ugyanis neki egy piros színű XJ 600-as Diversion-je eladó sorban. 93-as gyártmány.
Csak addíg eladó míg a kiszemelt példányt amit helyette nézett el nem viszik az orra elől.
Irányár : 349.000 Ft
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s_diversion-10277869

Ismerem a járgányt stabil masina bár csak annyira ismerem hogy együtt szoktunk motorozni menni a gazdájával. Vezetni nem vezettem sosem, de jól tartja a tempót.
Köszi a segítséget.
Üdv ,Más is tapasztalt már olyat hogy a ford.szám mérője megáll menet közben?Majd újra indítom a motort utána megjavul ez kb 500 km en kétszer jött elő.Plusz érdekelne km óra 2000 es N es hez.
Felfelé hogy megy a váltás, simán vagy akkor is van gond? Váltóhang? Most is hármasban van a váltód vagy valahogy visszaszutyakoltad nullába? Ha igen, mit tapasztaltál?
Álló helyzetben, vagy menet közben nem sikerül a visszaváltás? Ha az első eset áll fenn, akkor felejtsd el hogy magasabb fokozatban kuplungot behúzva fékezve megállasz, mert így egészen biztosan nem fog flottul menni a fokozatok visszapakolgatása az üresig.
Sziasztok. Nemrég vettem egy xj600-t. Az a baj van vele, hogy amikor felváltok 4-ig, vagy fennebb, nem tudok vissza váltani. Max csak 3-ig megy vissza. Hiába nyomom a váltót nem veszi be. Valaki tudna segíteni? Vagy megmondani mi lehet a baj?
Ettől még a csapnak zárnia kell
ha csak a légszűrőt akarod cserélni, akkor annyira félre tudod hajtani a tankot, hogy ne kelljen teljesen leszedned a csövet.
Én neten keresnék féktárcsát, de biztos nem kínait. Kínai féktárcsával még nincs tapasztalatom, de sok más termékkel igen. Mivel a volt főnököm imádott olcsó szerszámokat venni, amíg ki nem derült, hogy a gagyi végül drágább. Nem csodálkoznék, ha tojás alakú lenne, vagy nem egyenletes vastagságú, esetleg gyorsabban kopna mint a betétek. Én féknél amúgy sem spórolnék, mert az életet ment vagy vesz el, ha szarul működik. Persze ez csak az én véleményem, nem biztos, hogy így van.
Ha normál vagy tartalék állásban van, nem szabad a csapnak ereszteni! Nekem a Motul 4T 5100 10W-40 vált be a legjobban.
Vákum csap
Feltételezem (nem tudom) vákuumos benzincsap van a 600-ason, szóval csak annyi benzin fog elfolyni amennyi a csőben volt. Ha nem vákuumos a csap, akkor jobb ha elzárod.
csak megnyugvást kép kérdeztem.Viszont az olajat le kell cserélnem milyet ajánlotok?Ha leveszem a tankot a légszűrő ellenőrzés céljából akkor a benzin elfolyik ha lehúzom a csöveket a csapról?kb 3/4 van a tank
Sziasztok !
Xj 600 hoz keresek hátsó féktárcsát . Van e itt valakinek eladó , illetve tudtok e ajánlani hol , kinél tudnám beszerezni ? Továbbá próbáltátok e már az ebayről is rendelhető "olcsóbb" kb . 10eFt os kinai tárcsát ?
Segítségeteket előre is köszönöm !
El vagy kényeztetve! Mennél egy boxer BÖMÖSSEL, minden fordulatszám tartományban ezt az érzést adja! Van aki épp ezért szereti!
Volt már erről a jelenségről régebben szó, szinte mindenkinek 4000-es fordulat környékén van valamilyen rezonancia ez tény!
A Fazeremnál ez a jelenség 6000-nél jelentkezik!
Néhány nagyon okos és tapasztalt társunk azt állítja, hogy karbi szinkronnal ez megszüntethető, nekem nem siketült!
Mivel látom a menetet, tehát lecsavartad a hollender anyát!
Akkor már csak húzni kell, elég rég lehetett szétszedve, ha a hollender kicsavarása után nem ugrott szét magától!
Üdv!Nem rég vettem egy xj 600 ast 2000 ezres évjáratút.Olyan kérdésem lenne hogy olyan 3900-4200 fordulat között picit ráz a blokk.Alatta és felette nem tapasztalok ilyet.Ez normális vagy vmi baj van vele.Olvastam olyat hogy 4-6 ezer fordulat között kicsit kiegyenlítetlen a motor járása.
köszi az infokat :)
km óra spirált hogy kell kiszedni a fotón lévő helyről ? csak húzni kell kifele vagy van vmi trükkje ?
menj el többször is északra, és járd be a környéket! :-) amit még tudok ajánlani és bármikor teljesíthető, az zemberovce - banska stavnica (selmecbánya) közötti szakasz, akár egy pocuvadlo-i kitérővel. selmecen egyébként érdemes egy kicsit jobban körülnézni, mert a bányamúzeumuk érdekes (főleg, ha sikerül magyar idegenvezetést kapni), a város meg maga egy csoda! az óváros, a kálvária stb. a várostól délre van a pocuvadló tó, ahol jól lehet ejtőzni, vagy onnan háromnegyed órai sétával felmenni a szitnyó hegyre, ahonnan marha jó a kilátás, jó időben a mátra is látszik.
https://www.google.hu/maps/dir...!4m24!4m23!1m15!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3m4!1m2!1d18.7390161!2d48.2515192!3s0x476ac4eca314dfa7:0x2dda4fb50a7b63a5!3m4!1m2!1d18.8517788!2d48.3948407!3s0x476acdb622cb14f3:0x3a36ce94a63caacd!1m5!1m1!1s0x471532da0c4e3f1f:0xb7b95f1d8cf0a454!2m2!1d18.9086908!2d48.449576!3e0
de szoktak egy napos körben kékkő várához is menni, aztán zólyom, selmec érintésével haza:
https://www.google.hu/maps/dir...!4m2!4m1!3e0
több naposra meg úgy érdemes menni, ha van egy ismerős vezetőd, aki odaát él és ismeri a kis helyeket, ahova érdemes kicsit kerülni.
Szia! Talán így látványosabb! https://www.google.hu/maps/dir...!4m39!4m38!1m5!1m1!1s0x47401fd93bb7cda1:0x1db85e30960aa1d!2m2!1d19.2937136!2d48.0711866!1m5!1m1!1s0x47153818db5e31bf:0x80546e03125e003!2m2!1d19.1371155!2d48.5761806!1m5!1m1!1s0x47153de36e8ad42f:0xf8223f8a0b8b9032!2m2!1d19.1461917!2d48.736277!1m5!1m1!1s0x471511eb9cfa273f:0x400f7d1c6970330!2m2!1d19.2221295!2d48.8804029!1m0!1m5!1m1!1s0x47153230e15fe4b3:0x400f7d1c6972e60!2m2!1d18.9198226!2d48.4980807!1m5!1m1!1s0x476a95df44a139a9:0x400f7d1c696e640!2m2!1d18.9487108!2d48.0692045!3e0?hl=hu
Az igazi játszótér Besztercebányánál a 14-es-nek jelzett út, régi 577-es. a másik igen jó rész Selmecbánya környéke!
Ajánlhatom még a dunai duzzasztó műveket, ez inkább csak simán érdekes!