Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha érdekel, majd "mesélek" az efdzsiárról, némi közvetlen tapasztalatom van vele kapcsolatban. Hozzáteszem alapvetően nem rosszak
Kb. 24000 km-ert mentem vele a 3 év alatt, nem bántam meg, h rá esett a választásom annó, ha megmarad vígan használom tovább. Jól sikerültek a képek, köszönet értük Roland haveromnak, még így nem nagyítható verzióban is igazán jól mutat a gép (persze élőben sem rossz). Mikor feltettem a hirdetést és megnéztem majdnem ugyanazzal a lendülettel le is vettem. :) Új Dl650-ben gondolkodtam (sztem a legjobb ár/érték arányú új motor), de igazából nem szerelem lenne, továbbá a költségvetésbe sem fér bele. Régóta szemezgetek az FJR-el, ha eladom az XJ-t akkor bevállalok egyet a korai évjáratokból.
én is megsasoltam, és valóban jól néz ki, meg az ára sem nagyon elszállt, de van már egy ilyenem, igaz kicsit viseletesebb és korosabb, így fel sem vetettem otthon. meghagyom neked.
jó érv lehet az otthoni érveléskor, hogy csomagokkal és természetesen az utassal jobban felmegy az alpokba és más exotikus helyre is. illetve előzéskor is jól jön az a plusz 30 ló a ménesben. nem is beszélve a túra plexiről, ami jobban megvéd az időjárás viszontagságaitól. meg a muslicáktól is.
Szia! nekem egy 97 -es 600-as XJ van amit nagy becsben tartok, esztétikailag és műszakilag is negyon rendben van. azonban minden vágyam egy 900-as. A tiéd a képek alapján jól néz ki és a színe is tetszik. Sajnos itthon nem kaptam még zöld utat a váltásra. De! nem adom fel!
Sziasztok. Eladó a motorom. Lehet, hogy néhányan emlékeztek is rá, 1-2 éve benéztem vele egy XJ találkozóra: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s-10851494
Ha valaki megszervezné! Csak az a valaki kéne
Én mennék szívesen !
Ezek szerint nincs "élő" német műszaki a motoron, így itthon kell levizsgáztatni. Ilyen állapotban nem lehet áttolni a műszakin. Mindent fotóznak, és a felsoroltak hiánya azért elég feltűnő dolog . Néz körül az íbéjen, ha szerencséd van mindent találsz elfogadható áron.
Nekem is németből jött az idén.2014-ben volt számlás szerviz akkor 18 400 km volt benne.2015-ben fogtak vele egy biciklist és az idom,sárvédő,tükrök leamortizálódtak.Komoly szerkezeti sérülése nem volt.1997-es évjárat.Kinti barátom vette meg magának.A német TÜV még a kpm-nél is szigorúbb,csak a számlás javításokat fogadja el.Most úgy néz ki , hogy nincs rajta sárvédő,tükör és a lámpa meg az óra nem eredeti.Tud nekem valaki segíteni a műszakiban? (minden segítség jól jön) Fejér előnyben.
OK. Csak érdeklődöm (bár én eddig nem jutottam el rá), ha valaki 2017-re megszervezné, ki jönne el rá. Persze itt nem csak jelenlegi XJ tulajdonosokra gondolok, hanem volt gazdákra is.
Szia! Nem volt. Sajnos nincs aki a szervezést elvállalja, valamint a régiek igencsak tipust váktottak. Pedig az utolsó 2-3 tali szerintem nagyon jól sikerültek voltak.
Nálam egy hete megtörtént a váltás, 300 ccm-mel nagyobbra. Nem akartam a Kisdivit eladni, de a sors így hozta. Gyors döntést kellett meghoznom az értékesítésnél is, és a vásárlásnál is.

A gép Németországból érkezett, egy tulajdonosa volt, aki úgy tűnik vigyázott rá. A fékek kivételével a koránál talán jobb kondiban van, de a "mélységi" állapotfelmérését csak most kezdtem. A fékrendszerre bizonyosan kell költenem,, igényel egy kis esztétikai feljavítást, és talán ennyi. Tavasszal meg usgyi az utakra ....
Jut eszembe. Idén volt XJ találkozó? Lehet, hogy én nem figyeltem eléggé, és lemaradtam volna?
Persze. Hideg van, eső, sötét. Télire eltéve a vas. Hááát miről írjunk?
Pl arról, hogy 5.88 lett az idei átlagfogyasztásom? Mondjuk a karbiszinkron és leömlő meghúzás előtt jó fél literrel még több volt. De általában asszonnyal megyünk, esetleg oldal dobozokkal megspékelve, illetve bátrabban húzom a gázt is (nem jelentős sebességtúllépés végett, hanem intenzívebb gyorsításhoz), ami szintén nem a gazdaságosság felé tereli a mutatókat. Így elégett 320 liternyi döglött dínó, ami kicsit több mint 100e Ft-ba került. Ezalatt 5200km-t sikerült mennem az eddigi alig 4 ezrekhez képest. Csak kevesebbszer mentem hosszabb távokat, mert elég zsúfoltak voltak a hétvégéim, de sajna nem a motorozással.
Vagy írhatnám, hogy kipróbáltam a krómtisztítót. Tök jól teszi a dolgát, csak a lepattogott apró rozsdás pöttyöket nem tudta átváltoztatni a leömlőkön, így a csillogást némi patina továbbra is tarkítja. De hogy is nézne már ki, hogy ott csillog, mint a salamon külső genitáliája, a fényezés meg kicsit már selymes fényű a fényes helyett, némi karccal érdekesebbé téve.
Hú de lehalt ez a fórum (is)
Szép-szép az igaz, de inkább a nappaliba való gyönyörködni, mint kivinni a forgalomba...
k.istván!és első sárvédőd?
Hello Mindenkinek !
Szörfölgettem itt ott a világhálón , és találtam egy 900-as gyöngyszemet . Megmondom őszintén , kicsordult a könnyem olyan szép ....
A 250-es majestyn is pont ilyen van.
Csak meg egy kerdes, nekem duplatarcsas motorra kellene, ugye szamit, hogy a munkahenger egy vagy duplatarcsahoz valo! xj600 ba latok ilyet is olyat is.
Koszi szepen, nem surgos. Karacsonykor kereslek ;-)
Szerintem nekem van xj 600, de ha sürgős nem én vagyok az embered, mert csak dec. végén tudok vele foglalkozni...
Sziasztok,
Van valakinek elado fofekhengere fekkarral eldo?
Koszi elote is!
Lesz folytatás, de egy kicsit más szerkesztési elvek alapján :-)
És most mi lesz a szermek oldaladdal? Sok hasznos dolog van rajta. De gondolom, ezek után nem folytatod a szerkesztését.