Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont keresnék a mocimra blokkvédő csövet vagy akár bukócsövet is, ha valakinek lenne fölöslegbe.
Neked valami félrement.
Hol írtam én, hogy netről akarok barkácsolni? Vagy bárki más?
Egyszerűen nekem bejön a lényegre törő stílusa, érdekelnének a videók, leírások, észrevételek stb. De nincs szándékomban motorszervizt nyitni :)
Viszont nem jön be a fb.
Ennyi.
Azt gondolom nem a netről kellene megtanulni barkácsolgatni a motort. Lassan ez is olyan,mint a foci, mindenki aki lát valamilyen szerelgetést, már azt hiszi, maga is ért hozzá.
Ha elolvastad amit alább írtam, akkor nem tennél ilyen sarkos kijelentést
Na még azt szeretném rövid időn belül megélni, hogy ezt a fészbukot eltöröljék a Föld színéről. Azért sem fogok belépni, ki nem állhatom ezeket a bekényszerítő divatgyülekezeteket. Sajnos sokan csak ott vannak jelen, akiknek a véleménye, ismeretei egyébként nagyon érdekelnének. Például a Tasi. Miért nem lehet regisztrálás nélkül olvasni, mint sok-sok más fórumot? Az irkáláshoz meg regeljen, aki akar.
Tasi!
Nem akarsz máshova is írni? :)
Vagy egy helyre, ahol mindenki hozzáfér?
Jó lenne, mert sok követőd lenne...
a véleményem meg elmondom ...https://www.facebook.com/Tasch...
xj egyetlen példánya se volt olajhütésü .. az xj egy levegő hütésü motot .........
Szia! Nagyon szépen köszönöm!
Még lenne egy kérdésem! A motorom szine ilyen szép élénk piros, ezüstös csillámokkal. Nem mondanám sima metálnak, de gyöngyháznak sem... Nem hiszem, hogy ez az eredeti színe. De hátha! Ha valakinek a leíráshoz hasonló színű 97 közeli évjáratú motorja lenne, megnézné az ülés alatt van valahol egy tábla, ahol rajta van a színkód! Ez kellene nekem. Műanyag hegesztő emberkét már találtam a faridomhoz, de a festőnek kellene a színkód...
Köszönöm szépen!
A doboztartó konzol rögzítése a linkelt oldalon van lerajzolva. Képet most nem tudok küldeni, mert nem vagyok motorközelben, de nekem is ilyen van fenn. http://www.m0moto.hu/givi-type...

A lánckerák tőcsavarja cserélhető. http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
Sziasztok! Valaki segítsen már, akinek van fent doboztartó konzol a gépén. XJ600N, 97-es az enyém. A napokban vettem és van fent egy nagy Givi doboz és a tartó lapja rágányolva az ülés mögötti kis faridomra. Össze-vissza furkálva, belülről vaslemezekkel megerősítve. Ettől függetlenül ez a kis idom szét van repedezve, hiszen vékony műanyag. Az utasülésre meg nem férne senki, mivel a dobozon van az utasnak háttámla. Nagyjából az ülés feléig belóg. Internetes fotók alapján valahová az oldal idom alá(?) van felcsavarozva normál esetben a konzol. De hová? Valaki leírná vagy még jobb lenne, ha lefotózná. Köszönöm!
Más. Lánckenés közben vettem észre, hogy a lánckereket a kerékagyra felfogó csavarok anyából kilógó része, valamint az anyákról is a hatlap profil nagy része le van darálva. A hátsó villa végéből is letört egy apró darab, és a láncfeszítő csavar "lemezéből" is hiányzik az alsó fele. Nyilván leugrott a lánc. Ha majd valamikor cserés lesz a láncszett, gondolom flex lesz ebben segítségemre, de a tőcsavarok cserélhetőek? Vagy majd komplett kerék kell? Köszönöm!
Olvasnivaló: http://totalbike.hu/tesztek/2017/04/03/hasznalt_yamaha_xj900s_diversion_1997/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Sziasztok! Keresek KM órát 1998-as 600-ashoz, illetve első króm lámpakeretet. 06703130336
OK! Nem akarok ezen rugózni, Az olaj hűtése nem szükséges, de ésszerű dolog. Az olajhűtő nem dísz, hanem az olaj túlmelegedését akadályozza meg, a visszahűtött olaj pedig a csak általa hűtött szerkezeti elemeket akadályozza meg a túlmelegedésben (ún belső hűtés). Ilyen formában az olaj is hűtőközeg és közvetlenül is hűti a motor egyes szerkezeti elemeit. Számos szervizkönyvben meg is említik az olajhűtővel kapcsolatban a lehűtött olaj közvetlen, és kedvező hűtő hatását, Mellesleg a GSX-R esetében sem az olajhűtőről megy közvetlenül a hengerfejbe az olaj.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2009/12/29/olajhutes_mi_is_vagy_te/
Nos, a lég-olaj hűtés speciel nem ezt jelenti. Ez a folyadék hűtés egyik, egyszerűbb formája, ami egyébként minden olyan helyet hűt, ahol az olaj megfordul.
Nekem a BT 45-ös nagyon bejött
Nekem 8 hova van bekötve az olajcső! Mondjuk hallottam eltervezezz motorokról ahol a prototipusnál már rájöttek, hogy a hengerfejet is kéne hűteni!
Gumiból milyet ajánlotok a 600-ra? Van valami bevált gumi, ami kifejezetten jó ehhez? Én a Metzeler Lasertecet néztem. 110/80 17, 130/70 18.
Az olajhűtő egy dolog. A lég olajos hűtés azt jelenti,hogy a hengerfejet olajjal hűti egy külön olaj körrel. A henger meg léghűtéses. Most nem szedem le a tankom és fényképezem le a hengerfejemet, de oda olajcsövek vannak bekötve. Az XJ-n hol látsz ilyet?
Mi az a jó ár? 500-600 €-ért már van a piacon 600-as, osztrák vagy német papiros. Amihez van bontott alkatrész utánpótlás. A 400-asaok emlékeim szerint mind Japánból lettek konténerben behordva pl a redbaron által, és esetenként több romból tákoltak egyer össze. Ami kétszer jó, mert mikor cserélni kell valamit, bemész a kereskedésbe vázszám alapján hoznak neked valamit csak nem biztos hogy jó lesz, mert közben más évjáratokat házasítottak össze. Persze ez a jobbik eset, ha hoznak valamit, mert ezek belpiacos gépek voltak, nem igen van hozzá adatbázis, meg normális európai alkatrészellátás. Akkor meg föleg érdemes kétségbe esni, ha pl 25 éva már nem gyártják, mert utána a gyár már nem igen kíván hozzá alkatrészt biztosítani.
javaslom, hogy mielött kisértésbe esel, fáradj be mondjuk a kiszemelt motor adataival egy yamaha kereskedésbe, vagy hívd fel öket, hogy szerepel -e az adatbázisukban ilyen típus, és milyen mélységig van hozzá alkatrész. De ezt érdemes egykét normális bontó esetében is megtenni, hogy mekkora lefedettség alkatrész ügyben, mert legtöbb ilyet általában kezdö motorosok (fiatal kezdő motorosok) birtokolták, akik sem a anyagi jóllétről sem a kesztyűs bánásmódról nem híresek. Ha ehhez hozzáteszed még a jármű korát, ami gondolom a 20 év környékén mozog, túl jó állapotra elméletben nem lehet számítani. Továbbá bele lehet nézni egykét netes alkatrész kereskedő adatbázisába, hogy szerepel -e ez a típus, pl ha szükséged lenne gy szett tömitésre a porlasztókhoz vagy a motorblokkhoz. De ilyet megkérdezhetsz, az eladótól is, hogy ö honnan rendelte hozzá az alkatrészeket. A legnagyobb probléma mint említettem, hogy nem igen szerepelnek ezek a belpiacos típusok az adatbázisokban, így nem sok olyan ember van aki meg tudja mondani az átfedéseket bizonyos alkatrészek esetén más típusokkal.

Üdv
István
Nekem mondjuk a nagytesó van, de általában egy fél perc melegítés elég. Általában 2000 körül van a fordulatszám induláskor, ami szépen felkúszik 3 fölé is, ha nem engedem vissza egy kicsit. Ez nagyjából annyi idő, amíg felveszem a buksit, meg a kesztyűket és indulásra készre teszem magam. Aztán pár km múlva már teljesen vissza lehet engedni a szivatót, akkor már megy magától. Az oktatóm hamarabb nyomatta vissza a szivatót, mert ne egyen annyit üres menetben. Egy kajálás ideje alatt nem hül le annyira, hogy megint rá kelljen húzni a szivatót, szóval jól megcsinálták a mérnökök.
Nekem sajna kicsit többet eszik, de itt a 600-ok 3,5-4 körüli értéket szoktak mondani. Igaz elmondhatom, hogy az enyém is 4 litert eszik, csak nem 100km-en, hanem 65-70-en.
Kérdésem az lenne, hogy van valakinek tapasztalata a kistesóval ? Az XJ 400-al szemezek most, egész jó árban van 1 :)
Én minden motoromon lecseréltem a fékcsöveket, szerintem megéri! Ugyan nem lesz jobb a fékhatás, de pontosabb a fogáspontja, nem olyan mint a ágógumi.
Arról ne is beszéljünk, hogy valószinű még a gyári cső lehet rajta ami már kissé elöregedett.
Én ítt rendeltem. http://www.x-bike.hu/Goodridge...