Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello van valakinek gyári kormány súly eladó eredeti?
Szia! Engem az érdekelne, hogy kivel csináltattad a nagyobb csapot. Megadnád az elérhetőségét? Elmenteném, hátha szükségem lesz rá. Bár az enyém 2001-es. Köszi
Sziasztok !

A kis divimet eladtam , maradtak hátra kuplung alkatrészek .Eladnám a képeken látható Yamaha Xj 600 Diversion kuplung alkatrészeket . Az alkatrészek 1995 - ös évjáratú motorból valók. Alváz - motorszám 4BR . Fixár: 15000 Ft
Az eladott motornak sikerült az oltári nagy kuplung zörgését megszüntetni . A kis fogaskerék , a csap közötti hézag csökkentésével . Nagyobb csap lett bele készítve .
Sziasztok!

XJ 900-asra keresek kormány magasítót bolti ár alatt.
Ha nemcsak magasít, hanem hátrébb is helyezi a kormányt, az külön jó lenne.

165 cm magas vagyok, fáj a könyök izületem hosszabb távon, melyre remélem ez a kormány magasító, hátrébb helyező lenne a megoldás. És mivel fogalmam sincs, hogy valóban ez a jó megoldás, nem szeretnék 20ezer körül kiadni érte.

Köszönöm.
Köszönöm a segítséget!!! Valószínű hogy beállítási probléma,kormos szokott lenni a 2-3 gyertya,menet közben kormol is,de a szerelő már lemondott róla,szegény már nem bírt vele.
Oké!!!!Nagyon örülnék neki,hátha sikerülne megoldani a problémát:) Írd majd meg,mikorra várható az érkezésed,mindenképpen szabaddá teszem magam.Köszi élőre is!!!!
Azért ezt is olvasd el, hátha segít: http://motopont.hu/cv-karburator/. Június közepén Nyíregyházán leszek, ha úgy alakul összefuthatnánk egy "ötletelésre".
Igen azaz, a 26-os kellene.
A kuplung bovden viszonylag uj, magán a kiemelökaron van rajta egy rugó, az gyenge.
Az 2-3 ezres tartomány amikor az alapjárati rendszer után lassan el kezd dolgozni a főcsatorna a tolattyú vákuummembrán-főfúvóka. Egyszerűen rosszul van hangolva az alapjárati/átmeneti rendszer a főrendszerhez. Azt kell kideríteni, hogy sokat kap, vagy keveset, amiért megtorpan. Ha le áll -lefullad,azonnal ki kell tekerni a gyertyát, és megnézni, hogy száraz, vagy benzines-kormos. Ennek függvényében kell hangolni.

Ez persze akkor igaz, ha a motor és porlasztó valóban jó állapotban van. Vagyis a minden hengerben van rendes kompresszió/végnyomás, a hengerek között nincs nagy eltérés végnyomásban, szelephézagok jók. A porlasztókban az úszószintek be vannak gyári értékre állítva, és még beépítés előtt ellenőrizve, hogy valóban nem folynak túl. A membránok a tolattyún nem szakadtak porózusak, kemények. A bemeneti torokban a levegőfúvókák is tiszták. Az alapjárati és a főfúvóka gyári méretű és erről méréssel meg is bizonyosodtatok, mert hiába a szám rajtuk, ha valaki felbarmolta nagyobbra. Járó motornál ellenőrizve van, pl féktisztító ráfújásával, hogy nem falsolnak a porlasztók valahol. A szinkron és az alapjárat rendszer valóban szakszerűen lett hangolva. Tiszta a légszűrő ( légszűrőház). A gyertya nem hamis, valóban ad szikrát, pl amikor leállás után kitekerve hozzáérinted a hengerhez, valóban ad -e szikrát.

Ha túl sokan foglalkoztak vele, és valaki azt mondja, hogy ez+az már meg volt nézve az biztos hogy jó, na általában azt kell még egyszer megnézni.
Szerintem, vedd le a kuplung bovdent és nézd meg, hogy nincs e kiszálkásodva, berohadva. Ha a kuplungszerkezetben gyenge a rugó szett, akkor megcsúszik a kuplung, azokat akkor kell cserélni.
Nincs kettő egybe építve, parazitaszikrás.
Köszi, még megpróbálom csak találni kéne két jó trafót,az enyémen még a gyári van,ami egybe van a kettő építve lehet őket helyettesíteni két különállóval?
*Kuplung kiemelőkar rugót, bocsi.
Hali! 600-hoz hol tudnék szerezni kuplungkar kiemelő rugót? Már gyengusz, nem húzza vissza rendesen a kuplungkart. Vagy valami altetnatíva, ami passzol? Pl. AM6-os blokkhoz kapni sok helyen. Köszi, Üdv.
XJ600 2000-es evj.hiányosan eladó sok hasznos alkatrésszel.Üzemképesen,sértetlenként hoztam,fogyott belőle ez-az.Ára 80eft.Tel.70/3179083
Szerintem mi is csak találgatni tudunk, de nekem volt hasonlóm még MZ-s koromban! Hidegen indult ment is egy darabig, de végül megált, lehülés után ismét müködött.
Trafó csere oldotta meg a problémát.
Sziasztok.valaki tudna segíteni,vagy ötletet adni? A mocim rendes felmelegedéskor ,húzatásnál 2000-3000 tartomány között torpan de annyira hogy városban lehetetlen motorozni,3000 után nincs probléma,ilyenkor le sem merem állítani mert indítás után nem megy miden henger meg kell várni míg vissza hűl.Karbiszinkron ,karbiba tömítések,4 új gyertya,olaj is cserélve de mégse bír vele a szerelő.több szerelő is nézte de csak találgatás megy,és már ebből elegem van. A nevezetes nyíregyházi yamaha szervízben sem jöttek rá a problémára.Hátha van köztetek valaki aki már szembesült ilyennel és tud segíteni:) Köszi előre is!!!!
Lánc, lámckerék csak szetben, egyserre! Mokolni csk eladásra, minden beavatkozás röviditi az élettartamot, ez már a kerékpáros szakírodalomnál is igy volt!
Ha a hátsó lánckeréken jelentős kopást látsz akorr ugy is kuka az egész, az első láckerék sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve!
Nem vagyok egy mérnökgyerek, de ha a fog kopik, akkor csökken a keresztmetszete, vagyis az "ellenálló ereje". Biztosan van erre valami szép terminusz technikusz is, de a lényeg, hogy kevésbé lesz erős, így a fogtörés is hamarabb előjöhet, ha a lánc megtrámbálja a terhelés váltásokkor. De jó, hogy nekem kardános! :-)
Sziasztok,
kíváncsi vagyok a véleményetekre egy kérdésben, ami foglalkoztat. Gumicserén szólt a szerelő, hogy a hátsó csapágyam cserés, ráadásul a kerékagy is ki van kopva, úgyhogy végre lehetett valamit szerelni a gépen :) de ha már cseréltem az agyat, megnéztem azt is, hogy áll a lánckerék, és hát bizony látni már rajta a kopást. De persze csak a fogak egyik oldalán, ahol a lánc az erőt kifejti, ezért jött a zseniális ötlet: meg kéne fordítani. Elkezdtem utánajárni, hogy mit mond erről a szakirodalom, de nagyon kevés véleményt találtam. Röviden összefoglalva, 3 verziót lehet elképzelni:
A. Eszembe ne jusson, hogy megfordítom, hiszen a kerék és a lánc már összekoptak így, és a megfordított fogak extra igénybevételnek tennék ki a láncot, amitől az sokkal gyorsabban tönkremegy.
B. Remek ötlet, mindenkinek ezt kéne csinálni (állítólag van olyan lánckerék-gyártó, aki az extra erős kereket külön "megfordítható" jelzéssel árulja). A fogak és a lánc találkozásánál így szinte új felületünk lesz, ami sokkal jobb a láncnak is, mint a kopott fogak, tehát lassítja a lánc elhasználódását.
C. Tökmindegy, a lánc ugyanúgy kopik és cserélni úgyis együtt kell majd, se jobb, se rosszabb nem lesz.

Mindhárom változat mellett és ellene is vannak érvek, esetleg valaki kipróbálta már?
Bakker az lehet
Hajtsd vissza az oldaltámaszt
Sziasztok! Az miért van hogy kifogyott a benyám, áttekertem res-re a benzincspot. Szépen beindul, jár minden ahogy kell, de ahogy sebességbe teszem megáll a motor. Mintha kikapcsolna a gyujtás. Megtankoltam visszaállitottam On-ra és minden oké. Valamit kihagyok? Üdv.