Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
motorkod
Jó, közben rájöttem hogy a 34 PS meg a lóerő :D Jól van, alakul ez talán mégsem vagyok hozzá 100%osan sügér :D
Mégis találtam a forgalmiban egy hasonlót... RJ01. Fogalmam sincs mi ez.
Köszönöm máris megnézem!!
Köszönöm a választ mindenkinek! Örülök, hogy ennyire segítőkészek vagytok, máshol olyan nehéz tájékozódni. Akkor ez alapján úgy döntöttem, csak veszek egy gyárit. De kicserélni nem én fogom, hivatalos Yamaha szervizről van szó ahol voltam, olyan drága hogy az eszem elmegy, de inkább kifizetem de rendbe legyen téve. És ott a szerelő vállal olyan szerelést, ahol ott lehetek, nézhetem mit csinál, és kérdezhetek tőle, ez nekem elsődleges szempont a tavalyi csalódás után (1 hétig maradt ott egy szerelőnél a motorom aki a felét se csinálta meg annak amit megbeszéltünk, mindez utólag derült ki, a pénzt meg a teljes szervizért elkérte).
A motorosboltroadrider oldalán találtam ezt a bowdent, bár ott a motor típusát így jelöli meg: Yamaha XJ 600 NN RJ018 1999 34 PS,
Az RJ018 meg a 34 PS micsoda? Átnyálaztam a gépkönyvet, hogy találjak benne hasonlót, de se abban sem a forgalmiban nincs ilyesmi. Csak az alap, hogy XJ600N. (A dupla N-t sem értem, mert van olyan típus a felsorolásban hogy NH, SH, SN is)
A nagyvas.hu-n 5080Ft egy új kuplung bowden az XJ600N-hez. Ez biztos nem szorul jó pár évig, hacsak nem homokbányában motorozol :)))
a felső része lehet nyitott is...

https://www.google.hu/search?b...:
Prospera! Ha még is ragaszkodsz az olajozáshoz, akkor szereld le a bovdent, majd egy egyik oldalán lezárt csövet (kb 50cm)tölcsd meg petróleummal. Dugd bele a bovden egyik felét ameddig bírod majd húzgáld a bovdent a házában ki-be. Majd fordítsd és úgy is. Ha úgy érzed, hogy már könnyen jár, kis idő után logatva fujd a bovdent wd-40-el mind két irányból, úgy, hogy teljesen végig járja. Sok szerencsét!!!
Kiakasztod a bowden mindkét végét.

Egy zacskóból (célszerű A4-es műanyag bugyira rést vágni és ezen átbújtatod a bowden felső részét. Utána méretre vágod a bowden felett a gallért, alul meg a zacskót és a bowden össze szigetelőszalagozod. Teleontod valamilyen olajjal (műszerolaj, fegyver olaj, stb.) Utána a bowdent addig mozgatod a házban amig alul meg nem jelenik az olaj. Utána vagy 2 napra alulra papírtörlőt raksz, hogy a később átfolyó olajat felfogja.
Szia! Az én véleményem-tanàcsom, hogy mindenképpen új bovden a megoldás. Nézz körbe minden lehetséges oldalon, ha szerencséd lesz találsz olcsóbban is. Ha kell kérj ebben is segítséget a fórum társaktól. A motorozás killodásba fullad egy akadozó kuplung bovdentől. Az olajozás nem mindig éri el a kívánt eredményt. Ha már akadozva vagy nehezen jár a bovden, nem biztos, hogy csupán kenetlen. Lehet számos más oka is a szorulásának.
De Tomkraftét én vettem meg és azóta is örülök neki. Meg anya is, mert jókat mentünk már vele. A bukócsövét meg a motorosrendőr is megcsodálta.
Ha összefutsz vele, add át üdvözletem légyszi!
Sziasztok (megint) :) Egy gyors kérdés: kuplung bowden olajozás folyamata általában miből áll? Tavaly le lett cserélve a bowdenem házilag gyártottra, a szerelő olajozás nélkül beszerelte nekem és utamra bocsátott. Tegnap voltam Yamaha szervizben érdeklődni pár apróságról, és ott a szerelő azt mondta nekem, egyrészt rendeljek gyárit (találtam is neten 6ezer forintért, nem gondoltam hogy ennyire olcsó) másrészt a beolajozás egy 3 órás procedúra... egy kis tartály vagy tasak kerül a bowdenre és abból annyi idő mire végigjárja minden részét a bowdennek az olaj. Ezt életemben tőle hallottam először. Más meg azt mondja, hogy a kúszóolaj pikk-pakk végigjárja. Ti mit tudtok erről?
Köszi ! Valamikor pár éve már a csapatban voltam, egy xj 900 Divi előddel (Lásd fotóim) aztán megvehettem volna Tomcraft 900- s Divijét, de akkor lecsúsztam róla, ezt azóta is bánom! Majd jött egy Honda ST 1100 ! Nagyon jó motor, csak sok a burkolat rajta ! Akkor legyen Bandit, de ezen meg nincs fejidom ! És visszaértem majdnem az elejére !
Szia! Hát e típusból nem roskad a piac. Átlag 5-7db-ot találni a hírdetések közt. Októberben sikerült nekem is venni egyet, kitartó keresgélést követően. A környezetemben illetve a közelemben nem tudok eladót. Akinek jó állapotú 900-as divije van az nehezen válik meg tőle. Sok szerencsét a keresgélés hez! És ha sikerült beszerezni egyet, akkor üdv a csapatban.
Sziasztok ! Szeretnék típust váltani 1200-s banditról xj 900-ra ! Ha valakinek volna infója eladó Diviről, akkor kérem jelezze ! Köszönettel : Botanikus !
Szombaton megyek a SUGO-motorbontóba, rá kérdezek és ha van nekik, jelezni fogom.
Ez így van ahogy írtad. Sőt!!!!! Az oldalakat nézegetve csak pislogok amikor azt látom, hogy csak egy benzinszivattyúért 24-27 ezret kérnek. Ha mindegyik jó állapotban lesz akkor nagyon is jó vétel. Még a divimet A-Z-ig átvizsgáló- szezonra felkészítő igen neves szaki is rácsodálkozott, hogy "hogy az istenben találtam erre a cuccra". szerinte is ajándék ezért a pénzért..
Persze elmondtam neki, hogy nem én, ha nem egy fórum társ talált rá és adta az infót, amit nem győzök köszönni. Na!! irány a munka!!!!
További szép napot mindenkinek.
Így van, ha EU-n belülről rendelsz, akkor nincs vám. Kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg valakinek eladó túraplexije, 2001-es Xj600S-hez? Givi, MRA, 2BeFast stb.
Időközben láttam , hogy vége lett ( gondoltam , hogy megrendelted ) .
Németországból 5-6 nap ( legalábbis Gy-M-S megyébe ) Az állapotuk nem szokott kifogásolható lenni , azt küldik ami a képen van és olyan állapotban . Én is az öregleányhoz németo.-ból rendelem az elfáradó alkatrészeket . Jócskán volt hogy 100€ felett járt és nem jött semmi sarc rá .
Áfát valószínüleg nem fogsz fizetni , mert az unió területéről jön . Csak harmadik országnál szoktak felszámolni . Véleményem szerint ez egy jó vétel volt számodra .
Egyébként sokat segítettél, amit köszönök. Örülök, hogy ez a topik azért fel-fel éled. Pld.a mostani én esetem. Segítség nélkül valószínüleg nem találtam volna rá erre a csomagra.
Döntöttem!! És már meg is rendeltem. Egyébként a döntésben még a grátisz benzin szivattyú és csap is segített. Kíváncsi vagyok, hogy mikor jön meg, és az állapotukra is. No! Meg arra is, hogy kell e áfát fizetnem majd.??
Én tuti ezt venném , de azért mert én egy türelmetlen srác vagyok . DHL-el 5-6 nap alatt itt van és ezért a pénzért még benzincsapot és ?szivattyút? is kapok .

Bízom benne , hogy segítettem .
Még egyszer köszönöm a segítséget neked és a többieknek is. Ha délelőtt nem jön a helyi bontóstól biztató válasz, akkor ezt biztosan még ma megrendelem.
Szép napot mindenkinek.
Jah és ha lejjebb görgeted a hírdetést, , akkor a be van írva hogy 4km .

" Typ 4KM - Fahrzeug wurde bei Kilometerstand 65000 zerlegt - Ersatzteil ist in gutem Zustand und voll funktionsfähig - "