Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd ki a diodat a csokik kozul es oda kosd be a regi indexet dorosan.
OK, holnap kipróbálom. Köszönöm a segítségedet!
Meg egy dolig jutott eszembe. Dioda helyett hs normal 21 w-os egot (proba kepen erre jo a regi index is ) mi tortenik.
En is.
Írtam privit. Köszi!
Ossze van kotve a 4 index. Hs van hely (nem utca) delutan 4 ora utan ra tudok nezni. Egy multimetert tudok vinni.
Rakd ossze a foldon. Indexeket kosd a relere oldalhelyesen, a feklampat is. Betapot akksirol adj neki. A feklampanak is. Tehat egy vegytiszta rendszert raksz ossze motornelkul. Igy se megy?
Sziasztok! Röviden, hogy ne kelljen visszakeresnetek a hsz-em. Ledes indexekre cserélném a 97-es XJ600-on az indexeket. Hátul féklámpa funkcióval, elől nappali fénnyel. Fotó mellékelve a féklámpás verzióról. Először ez utóbbi érkezett meg, bekötöttem a régi index helyére. Azzal a különbséggel, hogy a testet a vázról vettem, mert az index eredeti testjéről nem működött a féklámpa. A ledes féklámpa pozitívját pedig a féklámpa izzó pozitívjára kötöttem. Ugyan így sem tökéletesen működött, mert külön - külön az index vagy a féklámpa működött, viszont ha ment az index és úgy fékeztem, akkor az aktuális oldali féklámpa ellenkező, a másik oldali féklámpa viszont azonos ütemben villogott az index-el. Tanácsoltak diódát. Bekötöttem azt is. Annyi változott, hogy talán sűrűbben, inkább vibrált innentől a féklámpa ha ment az index. (a motor hátsó lámpája, illetve féklámpája rendesen világított ilyenkor is). Mivel a villogás üteme volt vagy 150, ezért beszereztem egy ledes indexhez való relét. Megérkezett az első index is, azt is bekötöttem. Ennek a nappali fény funkcióját még nem csatlakoztattam, ki akartam próbálni előbb az indexet. Az eredeti relével, már semmi sem történt. Így beraktam a ledes relét a réginek a helyére. Először folyamatosan világított az összes index. Megfordítottam a bekötést. Mostantól van vészvillogóm a motoron! Eddig nem volt! :-) Viszont bármelyik oldalra kapcsolom az indexet, ez a vészvillogás van mind a négy indexnél, és a féklámpa funkció se működik, nem világít. Valaki aki ledesítette már az indexeit, mit rontok el? Már kérdeztem pár villamossági szerelőt lakhelyem környékén, mind azt mondja, motorhoz nem ért, csak autóhoz... Köszönöm, ha valaki tud, vagy próbál segíteni!
Köszi szépen az információt! Lesz kis időm beállítom.
Pofon egyszerű állítani rajta. Mindenképpen érdemes is. 1200 már jó. A tank alatt a karbi sor közepe körül találsz egy általában műanyag végű csavart. Apró jobbra tekeréssel állíthatod fokozatosan magasabbra a fordulatot.
Sziasztok! 93as 600as divinek mennyi az alapjárati fordulatszáma meleg motornál? Nektek mennyi? Mert elméletileg 1200-1300 at ír a szakirodalom. Viszon az enyémen jóval alacsonyabb. Köszi
Sziasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy a kipufogó dobokat kb. mennyiért újítják fel gyári állapotra? 2-3 kisebb horpadásról van szó a bal oldalon, a jobb oldalin pedig karcolás miatt induló felületi rozsda kb. 3db ujjhegynyi területen. Csinált már ilyet valaki? Érdemes?
Köszi! :)
https://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki050405/
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Minden 6000 km után motorolajat kellene cserélni papír szerint. Mi történik a motorban, ha nem cserélem le csak mondjuk 10ezer km után? Nincs tervbe véve egyébként, csak a következményei érdekelnek, az okok, hogy miért is? :) Köszi!
Sziasztok!
92'es Divire keresek gyári tükröket, ha esetleg van valakinek, légyszi írjatok egy sms-t az alábbi számra : 06706614444
Nagyon köszönöm!
Lőrinc
Köszi az infót. Mivel egészen új yuasa aksi van a divibenl, szerintem nem aksi gond lesz. Mielőtt bármi rosszra gyanakodnék, ki fogom méretni szakemberrel az elektronikus rendszert, illetve ellenőrizzék, hogy az én chínai műszerem egyáltalán valós értékeket mutat-e.
Ma megtörtént az olajcsere a motorban, a kardánban, és kicseréltem az első fékbetéteket is összekötve a munkahengerek megtisztításával. Most aztán 6000km-ig egy szót se :) Tavaly kapott új gumikat és fékfolyadékot is. Egy darabig azt hiszem, el leszek...
Jó estét! Kapufa kollégának egy szolgálati közlemény: ma betettem az új, feltöltött akkumulátort - 12.8 V stabilan napok óta - a gépbe. Indítás után pár percig járattam szívatóval, majd miután már nem volt szükség a dúsításra, visszatolva a szívatót szépen ketyegett alapon. Ekkor a mérőműszer 13.6V-ot mutatott, majd emelve a fordulatot 3000 1/min-re a töltés 14V-ra beállt, pont annyi, mint a gyári specifikáció. Világítást rákapcsolva felment 14.2-14.4 V-ig, ami teljesen normális. Nos, ezt azért írtam le, mert a 14.6V alapon, 14.8V fordulaton szerintem sok, beteg vagy lemerült akkura utalhat. Érdemes lenne megnézned, megnézetned, nehogy úgy járjál, mint én...
Ha lekapod a generátorfedelet, azt is meg tudod nézni, hogy még eredeti-e a feszültségszabályzód, vagy már cserélték. Nem gondolnám, hogy rossz, az enyém is pont annyit töltött az új szabályzóval, mint amit te lefotóztál, de nekem gyakorlatilag lemerült akksim volt. A service manual is azt írja, hogy mérni teljesen feltöltött akkuval kell.
Remélem, idén már gondtalanul ( és fesztelenül ) tudok majd motorozni...
Üdvözlöm !
A kuplungszett még megvan , az ára nem változott ( 15000 Ft ). Utánvéttel tudom küldeni postával , vagy futárral .
Sziasztok 2009 yamaha xj6n hez keresek jobb oldali hasidomtartó konzolt ha valakinek van ne tartsa magába :)
Köszi.
Ment a válasz és a link! Köszi!
irtam privit. jó lenne egy link is , hogy mit rendeltél
elnézést éngem édekelne a kuplungszet