Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. A 4bol kell kevonni
Van. Visszalapozol. Linkeltem 600as es 900as service maunul linkeket. Talan meg telo olajcsere videot is.
SZiasztok.
Előtoltam a jó időre vonatkozólag a vasat ( 93'-s 600 Divi S)
És az első telók közül az egyiknél szimmering csere lesz szükséges.
Kérdésem: Van Valakinek esetleg 600 as Divi Service Manual?
Örömmel fogadnám.
Köszönöm!
Este megnézem a tárcsákat...
Köszi! Akkor írás szerint a 320x4 tárcsánál a megengedett 0.15? Nem biztos, hogy jól értem...
A tárcsa csillagon van egy beütött szám, pl. 4mm, no az az a határ.
Meg. Mikor limit alá kopik a vastagság.

https://inetdni.home.xs4all.nl...

2-13 oldal
Üdv!
Meg tudnátok mondani a még megfelelő féktárcsa vastagságot? Mikor kell esetleg cserélni a tárcsákat?
Köszi előre is
Nem semmi... Akkor kell még egy csere majd, számítok rá... Köszönöm a figyelmeztetést
Kikotortam neked. Villa olaj csere (kiszedés nélkül) átöblítve igy nézett ki 100 km után. MÁrmint ez a friss olajról készült.
Ha nem vetted ki a villat hiaba mostad at par napi hasznalat utan nagyon koszos lesz. Tapasztalat.
Tegnap megcsináltam az olajcserét a telóban, a nem szétszerelős változatot választottam. Némi asszonyi segítséggel elég könnyen ment az átmosatás, összeszerelés is.
Acetont a karbikba ? Nem szárítja ki/oldja szét a tömítéseket ?
Jó, köszönöm a tanácsokat, meggondolom még egyszer, hogyan lesz jobb megcsinálni.
vagy ezt nézd (én nem néztem végig) http://youtu.be/tYUG22RgtZ8

ez meg karbi leszedés...

http://youtu.be/eNc4Owq3U4o
én kivenném a gyertyákat és hagynám szellőzni a motort 1 napig. A karburátor túlfolyókat kinyitnám (ha van rajta ilyen) és ontenék bele valamilyen karbitisztítót (vagy acetont).. A túlfolyóra húzz egy műanyag csövet.

Utána zárd el és állitsd a csapot pri állásba (ha van ilyen) vagy átfolyó üzemmódba vagy tolts fel felülről benzinnel.

A gyertyákat hajszárítóval vagy gázon égesd ki (vagy cseréld, de ezt akkor tenném ha már indul és stabilan jár)

itt egy video a karbi tisztitásról..

http://youtu.be/tnGXzAbno_4
Nem ismerem. DE egyszerűbb kihúzni a teleszkópot a villából -és még ha nem is húzod szét a két tagot csak átmosod oda vissza forgatva - mint levenni a kormányt, kivenni a záródugót, esetleg még a rugó is kijön felfelé.

DE tudod. Itt egy video a 900-asról, de ennek teljesen más a telója.

http://youtu.be/2KsPYcCzbj8
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek: Megörököltem egy 2001-es 600-as Divit. Kb 3/4 éve áll a motor. Próbáltam elindítani de semmi, még egy röffenés se. Arra gyanakszom, hogy ez a jó kis bioetanolos benzin betrutyisodott a karbiba. Szerintetek, ki tudom tisztítani (úgy hogy eddig csak injektoros motorjaim voltak) ? Sokmindent kell lebontani a karbihoz, vagy kell valami extra szerszám vagy odafigyelés?

Egyébként próba után kicsit folyt a benzin a karbiból. Lehet hogy tömítés, vagy túlszivattam?

Már gondoltam arra is hogy kap egy kis hidegindítóspray-t, de lehet túl nagy löket lenne az neki, ezért maradnék a karbi tisztításnál.
Ilyen a teló alja-teteje:
én valahogy így gondoltam:
https://totalbike.hu/technika/karbantartas/2014/05/26/igy_lesz_olcsobb_a_motorozas/
Azt megnéztem, csak nem terveztem szétszedni a villát, a futóművet, csak leengedni a régit, kicsit átmosni, be az újat... Úgy néztem olyan villám van, ami a régi '88-as police manuálban látható. Alul állítócsavar és ürítőcsavar, felül szelep. Úgy néztem, hogy ott sűrített levegőt lehetne benyomni..? Nem jó az angolom, de motorszelep van egy csonkon.
Az FJ-m is olaszból lett behozva annak idején. Volt is baja bőven a sós párás levegőn rohadás miatt. Szétszáradt az egész karburátorsor. Minden fúvóka, tömítés, az összes szívómembrán tönkrement. Le is vettem a karbisort, áztattam gázolajban hogy oldja fel a lerakódott dzsuvát de már nem használt. Karbisor csere lett a megoldás, azóta pöcc-röff. A sós levegő különben nem kímélte az alumínium alkatrészeket sem. Blokkfestés is történt...
Ha minden igaz, olaszoktól hozták be. Karbi két éve volt, de tavaly csak 1500km-t mentem vele. Majd mondom a szakinak, hogy figyeljen a hármasra.
Nem olvasni kell! Egy par hsz-el lejjebb rakram be videot a villaolajcsererol.
Igen, akkor az valószínűleg primerlánc lesz. Még sokat elmegy ha nincs nagyon lötyögős hangja.