Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szinkroncsövekhez csonkokat lehet valahol készen venni ezek helyett a buzi csavarok helyett, vagy csak csináltani lehet?
Sziasztok,
Új kuplung bovden eladó 600-as divihez, ár 4000 ft,
tel: 0620/2500418
Köszönöm!
Külön? Sehonnan, semmilyent. Ott van rajta a szűrőn. HF303 de ha nincs motorbolt a közeledben ahol van hiflo, akkor bármelyik Unixban vagy Bárdiban is kapsz hozzá Athena, Champion stb szűrőket.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az olajszűrő alá ti honnan és milyen tömítést szereztetek be?
Helló. Én a Metzeler által gyártott szintén német Heidenau gumikat vettem rá. Nagyon jól tapadnak, vizes úton sem jönnek zavarba.
Köszönöm!
Szivató mellett nem húzok gázt. A téli első indítás után kicsit nyöszög, aztán hallani, hogy kezdi elkapni, de általában legalább egyszer újra kell indítani, de akkor már szoktam finoman gázt is adni neki. Ha nagyot húzok, akkor az lefojtja, szóval csak ésszel kell, ha már egyszer megjáratódott és, még ha csak pár mp-re is, de beindult.
Mondtam már hogy ne lepődj meg. Ez ilyen.
Sziasztok egy xj 900-ast raknánk rendbe és szeretném kérdezni hogy a blokkba milyen olaj tapasztalataitok vannak hogy ne csörögjön és a váltó is szépen működjön, milyen olajat tegyünk bele, illetve a kardánházba szintén milyen olaj kell, nagyon köszönöm.
Ma megint lemértem a fogyasztást, számomra hihetetlen 210kmhez 11,3l, azaz 5,4-es átlag jött ki... Nem mondom, hogy nem örülök
Az akkutöltőd nem volt a közelben, hogy amíg az indítgatással aszogatod addig rákösd arra a szegény akkura?! Meg még utána is?!
Köszi! Vagy két hete töltöttem az akkut. Igaz a sok indítgatás tegnap, gondolom leszívta. Megnézem.
A csap ebay-es. Nincs PRI állása. Nyitott, zárt és tartalék állás csak. Valami másik Yamaha utángyártott csapja.
Itt az volt a gond, hogy minden leállítás után elzártam a csapot. Aztán egyszer elfelejtettem megnyitni. Beindítottam, járt. Leállítottam. Újra indítok, semmi! Ekkor esett le, hogy zárva a csap. Megnyitottam, de csak nyihi-nyihi. (Ezért cseréltem ki a benzincsapot a múlt szezonban, mert egy ilyen eset után az volt a diagnózis, hogy átenged a membrán, megtelik a karbi és befolyik a hengerbe a benzin.)
De most tegnap ismét volt egy ilyen sok indítgatás utáni "robbanás"! Ez aggaszt, nem kicsit.
Hello
A fordulatszám mérő nekem is produkált ilyet . Ha jól emlékszem akkor mikor merült le az akku , és indításkor fölfutott a mutatóm .
Ha robbanással indul , az azért van mert már a kipuffogóban sok az üzemanyag ( akár gőz formájában ) és ott is berobbanik .
A kérdésedre , mi a helyes motorindítás ? Neked kell megtapasztalni . Hosszú állás után PRI állásba a csap , pár perc után szívató ráhúz , és gáz nélkül indítás . Én nem huzigálom a gázt mert tuti telezabálja magát .... De ez minden motornál más technikát kíván !
Sziasztok! Mit csinálok rosszul? Tudom, telefonon és fórumon nem egyszerű motort szerelni! :D Ma visszaszereltem az eredeti indexeket, mert megy műszakira a gép. Miközben próbálgattam a visszaalakítást a ledesről, indítgattam a motort, hogy megy-e az index? Ez azt jelenti, hogy kb 30 másodpercenként, percenként indítgattam. A múlt évben egyszer volt, hogy nem indult csak sok köszörülés után, akkor viszont egy óriási nagy durranással és lángcsóvával. Mivel benzincsap problémára gyanakodtak itt a hozzáértők, ki lett cserélve egy ebay-es, nem vákumosra. Szóval most ahogy indítgattam, egyszer elfelejtettem kinyitni a csapot. Beindult, majd leállt. Aztán a motor nem indul! Ja, a csap - jött a felismerés. Kinyitottam a csapot és semmi! Csak a nyihi-nyihi! Indítgattam párszor semmi! Ami indítózás közben érdekes volt, hogy a fordulatmérő néha-néha felment olyan 2000 körülre és volt, hogy ott maradt a mutató! Miután levettem a gyújtást visszament, de amint ráadtam újra lassan felkúszott 2000-re! Úgy, hogy közben akkor nem indítóztam! Valami zárlat esetleg? De nem csinálta mindíg...
Most végre a kérdés! Mivel nem indult, húzogattam a szívatót rá, húztam néha a gázt, volt, hogy egyszerre a kettőt. Sokáig semmi. Aztán egyszer csak egy olyan nagy rohadt éles robbanás szerű hang és beindult... Hogy kell ezt a motort jól indítani? A szerelés elején, hidegen, fél szívatóval gáz nélkül, pöcc-röff. Utána szívató és gáz nélkül sokszor beindult! Majd jött a fenti eset, mikor semmi... Köszi!
Nem akarok ebben tanácsot adni. Meleg volt a motor (beleértve az olajat is)? Az én motorom lapkás szelephézag állítású, tehát ha el akarnám adni akkor elmondanám a vevőnek, hogy aktuális egy szelephézag állítás. (Mondhatnám azt is, hogy most volt, de én már ilyen vagyok.) .

Szóval ha az én motoromról lenne szó és elvinném ellenőrzésre és azt mondaná a szerelő, hogy cserélni kell benne 10 lapkánt mert nem tudja összevariálni akkor mondjam azt neki, hogy rakja össze űgy ahogy van és kifizetem a munkadijat? Vagy cserélje ki mindet amit kell és nem fizetik ki úgy sem?
A szelepeknek a szelephézag miatt hidegen van hangja, melegen ez halkul. Ment minden henger? Üzem meleg volt a motor? Mert a külső hőmérésglett még nem ideális.
Szia Vidom! Köszönöm a hasznos infókat a karbival kapcsolatban. Bocs hogy most jelzek vissza, de nem volt lehetőségem írni. Végül a gyertyákat kiszedtem, picit forgattam azok nélkül, leengedtem a régi benyát, tettem bele 100-ast, aztán rápróbáltam. Egy-két kósza röfögés után életre kelt :)) Kellett várni mire magához talált, de aztán stabilan ment. Mentem vele egy kisebb kört (majd lefagytam) és úgy tűnik ezen a téren minden rendben van.

Hanem hallok finom csettegést. Elképzelhető hogy ez szelephézag beállítás probléma?
Tudtok egy hozzáértő szerelőt? (Vagy így adjam el? Eladó lesz)
Sajnos a telefonom böngészője nem támogatja a videó lejátszást. Gép elé meg jó ha szombaton tudok ülni kicsit.
Köszönöm szépen a segítséget! Üdv!
szimmering motoralkatresz.eu oldalon
Sziasztok, kis segítséget kérnék xj 900 divi 2000 évjáratú első teleszkóp szimering méretét keresem ha valaki tudja léci írja le, köszönöm!!!
És hogy keveredtem ide? Véletlenül. Valaki egyszer ide beirt, ránéztem az adatlapjára és kimentem hozzá segíteni a szomszéd településre.

Hogy hogy keresek? Elég sok kifelyezést ismerek angolul (bár a sevice manual, repair manual és user manual + google kiegészítve a download vagy .jpg kifejezéssel) már adja a letöltési helyeket. Innen csak próbálgatni kell, hogy melyik jön le.

Ha nem ismert a kifejezés akkor ebay.de vagy ebay.com + a motor tipus és végig lapozom a 100 oldalt. Ha meglátom a képen amit keresek (pl németül nem tudok) akkor a címből adódik, hogy mit kell beirni a keresőbe.

Hogy miért a stílus?

Mert csak. Soha nem volt ilyen motorom és mégis úgy tűnik, hogy a videók, service manuálok, műszaki adatok jelentős részét én tettem be az elműlt hónapokban.

Vagyis lefordítva helyettetek kerestem, töltöttem az időmet.

Aztán meglepve tapasztalom az ismétlődő kérdéseket, holott csak 2-3 oldal illő lenne visszalapozni egy nem annyira porgős fórumban.

Lehet ezért nem szeretni, de ez van.
Most direkt megnéztem gépen. Egy oldalt kellett volna visszalapozni...