Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az könnyen lehet viszont mostanában mintha kikeresnék még utcai ellenőrzésnél is az adott motor képét a neten és ahhoz hasonlítják, legalábbis mintha ezt olvastam volna tavaly.
akkor értelmezésed szerint ha a trabantba berakok egy 1500 cm-es turbó motort (mondjuk az opelt) akkor azt is elfogadják?

Szerintem simán csak lövésük sem volt, hogy az nem ahhoz a motorhoz való.
Még nem tették szóvá.
Én így vettem, viszont ez volt az egyik ok amiért ez lett. Előtte cafe racereket néztem, vagy annak alkalmas gépet. Azokban meg sok így van átalakítva.
Tehát maga a terv megvolt, az meg, hogy találtam egy ilyet, pont szerencse. Viszont ez meg annyira tetszik így, hogy a cafét elengedtem.
jimy! szép a suzuki kiváncsi lennék így vetted vagy nálad lett átalakítva?
Szia. semmi gondot nem jelent műszakin mivel gyári alkatrészekről van szó, ezért el kell fogadják, de tényleg soha nem volt probléma, bár a sajátomon az alsó villahíd külön lett legyártva az én elképzelésem alapján mégsem kötöttek bele soha pedig már 3 műszakin volt.
Szia! Finom lett gondolom klasdzisokkal jobb a gép. Műszakin nem sz@rakodnak vele?
A müszaki vizsgat hogy veszik az ilyen atalakitasok? Németben az okos dolgokat at lehet vinni, de otthon?
Hali! Az enyémen is yamaha telók vannak. Jobb mint a gyári volt, habár ez suzuki.
19.03.12. Rmxd.....
Gorgesd visszafele ezt a topikot. Valakinek segitettem index ugyben (1 vagy 2 eve). O Nagyredei (Gyongyos mellett) es neki akkor xj600 volt.
Sziasztok, olvasom mennyit mazsoláztatok a 900-as elejéről. Akkor néhány adat és összeg. Ez egy nagyon kevés km-es járgány de sajnos a sok állás matt elrozsdásodtak a teleszkóp szárak és a szár kb. 40-50 ezer ft. körül van. Jómagam ajánlottam a gazdinak ezt a megoldást, a teleszkópok YZF 750 -é az alsó és felső villa hidal együtt, a kormány csapágy kúposra lett cserélve, a sárvédő R1-é, a féknyergek FJR-ről való, kb 15-20 ezerrel került többe mint ha a gyárit cseréltük volna. Viszont teljesen felújítottuk a teleszkópokat és a fékbetétek is újak. Én is XJ -ét hajtottam sokáig és azt tapasztaltam a 90-es évek Yamaháinak sajnos az eleje a gyenge pontja. Most egy élmény vele menni nem túrja az elejét, jól fordul, nem szitál az eleje, stabilan fekszi az utat stb, a 900-as első fékei szerintem nagyon gyengék ezekkel a fékekkel jó hatásfokot értünk el. Szóval nekem a gazdi véleménye a legfontosabb és ő nagyon elégedett. Ha valaki hasonló problémával küzd, szívesen segítünk !
Igazán nincs mit. Azért a gumi korára, meg a típusára kíváncsi lettem volna. Tavaly vett haverom egy szuszkát (gsx 600 f) red baroméktól eladták neki 2009es (!) gumival azt mondta marhán csúszkál.
Az üzenőfalat mindenki nézi még ha nem is ír oda, az közös vagy van pl. ez https://www.sportmotor.hu/foru... a topic is ami közel lehet és itt viszonylag frissek a beírások.
Köszi a válaszokat mindkettőtöknek. Melyik fórumon lenne érdemes érdeklődnöm? Ózd nincs messze (kb 70km) de ha lehet már nyárig nem várnék ezzel (feltéve hogy még élünk:).
Hát ha a közeledben laknék akkor sem ülnék fel a monster után, mert nem tudnék objektív véleményt alkotni.
Ha jól tudom nyáron költözik oda és ha nincs messze nézesd meg vele, de a fórumon biztos találsz közeli motorost vagy nyáron mi is megyünk arra lődörögni.
Csak úgy elkezdtem motorozni, nincsenek motoros ismerőseim :(
Az első gumit most tervezem lecserélni, de amúgy gumis szerint addig még elmegy.

Mondom... lehet hogy amit érzek az csak nekem gáz mert bszari vagyok és egyébként ilyen a motorozás, viszont anélkül, hogy lenne más vélemény nem tudom megmondani :P
Van arrafelé is motoros bőven, de pl. egy jó szerelő haver fog nemsokára Ózdra költözni így akár felkeresheted majd őt is.
Ez tényleg elbizonytalanító. Gumi mi van rajta, mennyi idős?
Én cserélném simán egy dukátira!
De ezért itt meglincselnek.
Úgy érzem, hogy a motor eleje csúszkál az úton, mintha ki akarna csúszni a kezem közül. Összességében a motor szerintem jó műszaki állapotban van és józan ésszel (némi matematika és fizika tudással megspékelve) szinte kizártnak tartom, hogy egyenes úton, pl egy enyhe nyomvájú valán felfelé menve a motorom kimenjen alólam. A relatív biztonságérzetem viszont teljesen más ezért lenne jó ha egy tapasztalt motoros azt mondaná, hogy a motor rendben van, vagy azt, hogy van valami probléma. A relatív biztonságérzetemről annyit, hogy kb 3000km után mertem egyáltalán rámenni az úthibákra (nem a tankcsapda méretű kátyúkra gondolok) és meglepődve tapasztaltam, hogy motoron szinte észre sem veszem őket. Szóval a baj, hogy valójában fogalmam sincs arról, hogy milyen érzés motorozni, ezért nem tudom, hogy minden pillanatban csak egy hajszálon múlik az életem, vagy amúgy teljesen rendben van minden.
Igazából nem is annyira drága már mert bontókban kapni jó áron telópárt fékestől csak kérdés, hogy egy amúgy 3-500000huf értékű gépre van-e értelme ennyit is költeni?
Így van. Nagyságrendekkel jobb lehet így a motor minden téren. Bár nem lehetett olcsó az átalakítás.
Nekünk volt XJ a lányomnak és ültem néhányon, hát nem a legstabilabb érzetet adja az tény, de viszonylag igénytelen és jó gép, kezdetnek tökéletes sőt....majdnem 900-ast vettem tavaly ilyenkor csak bejött egy megint egy SV így az lett, mi vele a gond, mit érzel?