Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Légteleníteni!
A neten millió vidi van erről, de a kérdésedből arra következtetek, hogy jobb lenne elvinni valakihez!
Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésemre, hogy ilyenkor mi a teendő!
Levegős a rendszer
... már ha egyáltalán lehet ilyesmit csinálni.
Sziasztok. Az első fék beállításával kapcsolatban van olyan problémám, hogy szerintem túlságosan lent fog, vagyis már eléggé be kell húzzam ahhoz, hogy ténylegesen fogni kezdjen. Ilyenkor mi a teendő, hogyan kell beállítani a fékerőt? (a fékolajszint és minőség rendben van). Illetve jó lenne még a fékkart és a kuplongot is lefelé billenteni egy kicsit, hogy kényelmesebb legyen hozzájukférni. Köszi ha valaki ellát tanácsokkal.
Úraim! Váltó és kuplung nélküli blokkot adnék, akinek szüksége van rá, mindössze egy köszönöm lenne az ára. Van egy karbi is felújítást kívánó
, használható, hibátlan membránokkal, ez viszont 10 ezerért. Posta lehetőleg nem! Köszönöm 06307797015,Mezőszilas
Nahát ez nem egészen úgy működik mint gondoltam. Megpróbálom töröltetni a kommenteket, addig is bocs a spam-ért
Úgy látom a sportmotor nem szereti az ilyen linkeket, úgyhogy itt van rövidítve: https://bit.ly/2DV416p
Sziasztok. Nem tudom érdekel-e valakit, de csináltam egy rss feed-et a fórumhoz. Az oldal szerkezete miatt nem tudtam megoldani azt, hogy az rss olvasó a hozzászólásokat jelentítse meg (lehet hogy valaki ügyesebb megoldja), úgyhogy az olvasóban a hozzászólók neve jelenik meg. Arra jó, hogy jelezze ha új hozzászólás érkezik a fórumba.

Ezt a linket kell hozzáadni az rss feed olvasóhoz:

www.sportmotor.hu%2Fforum%2Fya...]http://createfeed.fivefilters....[/url]
Mondjuk az elsö vagy hátsó helyzetjelzö izzójánál....
Hmm... hát többek között a villamossághoz sem értek annyira. Amennyire ki tudtam silabizálni tényleg arra is lehet kötni, P-ben úgysincs soha a motor. Ennek a drótjához hol lehet könnyen hozzáférni? (szokás szerint nincs a közelembe a motor, meg amúgy is az a biztos amit más mond :)
Helyzetjelzöre...
A manual alapján gondolom, hogy a citromsárga vezetékre kellene rácuppanni.
https://imgur.com/BCT3CHY
Sziasztok! '94-es XJ600 diversionre tenném fel a kiegészítő lámpákat. Az lenne a kérdésem, hogy van-e a motornak valami olyan könnyen hozzáférhető pontja ahová ráköthetném a lámpák plusz vezetékét. Az lenne a legjobb ha akkor is világítana ha tompítottal és akkor is ha refivel megyek de gondolom a kapcsoló kialakítása miatt ez nem megoldható. (akkor a refire kötném)
Előre is köszi.
SZIASZTOK ! 1991-ES YAMAHA XJ 900 F 4BB-HEZ KERESEK ÖNINDÍTÓT. KÉREM HA VALAKINEK VAN JELEZZE.
Lehet, de ha ezzel valaki 4.2 alatt százon van akkor le a kalappal!
Hello!

Szerintem a 97 km/h az nagyjából 60 mp/h, azaz mérföldben mérték, de Km-ban akarták megadni az adatot. Az egyik 0-100 gyorsulás nagyjából, a másik meg a nyomatékrugalmasságot mutatja, 64 mp/h = kb 40 km/h, azaz 40-100 gyorsulás (ha jól emlékszem a legmagasabb fokozatban mérve)
Sziasztok. Kiváncsiságból kérdezem, hogy az alábbi adatlapon a gyorsulást hogy kell értelmezni? Azt mondja, hogy 0-97km/h 4.2s, ugyanakkor 64-97km/h 4.7s

https://www.motorcyclespecs.co...
. "EGy videón láttam, hogy a 6 lap fej alatt valami mini szűrő van. Ezt is ki kellett volna szednem?"
Igen!
Nem kap uzemanyagot, ha az a szuro meg mindig reszlegesen vagy teljesen el van dugulva.
Szerintem ha megnyitod a porlaszto aljan a leengedo csavart es osszegyujtod a benzint az uszohazbol, biztos hogy mutatni fogja a hianyt...hogy nem kap anyagot.
bocs, mégsem úgy vannak a trafók..
A 203.oldalon taláható kapcsolási rajz alapján úgy tűnik, hogy az 1-2 és a 3-4 van külön trafón.
Szia,

ha jól olvasom karbi tisztítás után a 1-es henger nem megy.
- gyertya csere után se megy az egyes, de az a henger megy ahonnan kivetted a gyertyát és beraktad az 1-es henger gyertyáját (ha igen, akkor a gyertya jó)
- picit fújok a 1-es karbijába azt jelenti, hogy a karbi légtorkába fújsz és akkor megy? (ha kintre fújsz a karbira és akkor megy, akkor falsot szív.
-a trafó cseréknél a gyertya pipákat is megfordítottad? Vagy az 1-es pipája maradt a régi?
K.István.-nak írtam
Üdv. Bocs, hogy nem köszöntem meg a hsz-t, de nem elég, hogy a motoral is gondok vannak, még az asszonyal is........
Utólag is köszi!

Nos, azóta sem lettem okosabb, és a helyzet sem változott.

Tegnap levettem a karbit, kipucoltam ahogy tudtam, de nem is volt gázos. Tűszelepek működtek szépen, nem ragadt egyik sem. Tömítéssel bajban vagyok, mert nem tudom hol kellene lennie. Egy csavart nem szedtem ki, ez pedig egy 6 lap fejű (úszóházban). a többinél nem volt, illetve csak egy réz. EGy videón láttam, hogy a 6 lap fej alatt valami mini szűrő van. Ezt is ki kellett volna szednem?
Visszapakoltam a karbit, gyertyák nélkül indítóztam, hogy menjen bele benzin, aztán rendesen indítottam. Pöccre indult de az első henger nélkül, onnan megint ciripelés jött (tudom a multkor a 3-ast írtam, de az most jó volt, a multkor az egyes is baromkodott)
Szóval az egyes megint nem ment, fogtam a kipufogót a többi már égetett ez csak langyos volt, meg amúgy is hallani hogy nem jár. Lehúztam a pipát, nem volt változás. Megcseréltem a gyertyát, hátha az, semmi. Viszont, amikor kontakt spray-vel egy picit fújok az egyes karbijához felpörög, tehát elvileg jó a gyertya (elvileg). Ha lehúzom a pipát és úgy fújok akkor nincs változás. Ha bármelyik másikba fújok, akkor inkább picit fullad.
Még egy érdekes. Ha leveszem az egyes pipát, tartom a bal kezemben, és akkor a jobbal megfogom a vázat vagy a kormány fém részét, érzem hogy áthúz, finoman ráz. Ez így normális, vagy valahol áthúzhat? Egyébként a trafókat megcseréltem de nem volt változás.
Felgyújtsam vagy vigyem szerelőhöz? Mondjuk nem szívesen megyek vele 3 hengerrel.