Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.

Én láttam élőben is ezt a motort és mentem is vele amikor kerestem és venni akartam . Sőt a tulaj asszonykát is vitte vele. A moci tényleg teljesen rendben van. Szépen is megy a hangja is teljesen korrekt és egyben van az egész. Nem mondon azért pár rendberakni való van rajta de alapvetően nem rosz vétel ennyiért. Ez volt az egyik alternatíva amikor vettem de végül is nem ezt vettem meg. Egy fiatalabb SP-t vettem ami a képemen is van ugyan ennyiért. Hozzáteszem ezt a srác akkor még 950-re tartotta. Nekem a fekete blokk nem jött be annyira. Konkrétan az SP tetszett ezért is lett az.
Sziasztok!

Íme egy szép állapotó eladó xjr. - nem az enyém

null

Üdv, Burky
Igen, a lerakodást én is látom , de ez csak az alu öntvény oxidációjából ered. Egy picike kis festék maradványt vettem észre a nútban, a maszkolás lehet nem sikerült tökéletesre. Azt hiszem megvárom az új tömítőket, megnézem mi a különbség köztük, majd jól megpucolom a féket, és összerakom.
üdv,
István
Akkor Te is szépen megcsináltad! :)
Nekem mindegyik tömítőgumi keresztmetszete eléggé négyzet alakú volt. Mintha egy minimálisan rombusz lett volna, talán ahogy elnyomódott az évek alatt, de szinte észrevehetetlen volt. Amúgy szerintem gyárilag négyzetnek kell lennie, mert a hátsóhoz vennem kellett gumi készletet, mert a porvédő az már szar volt és ha jól emlékszem, akkor nem volt semmi speckó alakja.
Fontos lehet, hogy én a gumi fészkét is kipucoltam, mert ott meg olyan volt, mintha vízkő rakódott volna le, valami porladós, fehérebb réteg alakult ki benne. Meg is látszott a gumi külső részén a nyoma.
Szia!

Teljesen szét lett kapva, meg is pucoltuk, ahogy kell. A dugattyúk, ha jól emlékszem a kicsik , be is voltak ragadva.
A múlt hétig nem is volt vele gond. Azért nem értem, mert a tömítés mintha új lenne. Most egy kicsit tüzetesebben megnéztem a nagyobb tömítést ( a folyásirányból kikövetkeztetve innen szivárgot) mintha egy enyhe trapéz formája lenne, így még az is elképzelhető, hogy fontos melyik fele van befelé, illetve kifelé. Sajnos képet nem tudok küldeni mert nagyon szar a telom fényképező része. Nincs autofókusz!

Tibus, te hogy emlékszel, összeszereléskor figyeltél ilyesmit?
Fontos lehet hogy van berakva a tömítés?

Érdekes hogy a kisebbik teljesen szabályos, nem látni trapéz formát benne!

Üdv,
István
Szia!

Hát, ha tisztítás nélkül visszanyomtad a dugattyúkat, mikor az új fékbetétet beletetted, akkor lehet, hogy bekerült valami a tömítéshez, ami a dugattyú falán volt. Gondolom a hidraulikus teret nem bontottad meg...
Én is csináltam fékjavítást, de totál szétkaptam és mindent megpucoltam mindet Ciffel meg fogkefével :) Kinyomtam a dugókat is, ami nem is ártott, mert már egyik-másik szorult és tökre félre kopott a betét.
A 78. oldalon vannak képek, bár csak a hátsó féknyeregről...
Sziasztok,
kérlek, segítsetek!
Egy hete az első fékem egyike el kezdett szivárogni a tömítések felől, szinte csak nedvesedett, még csak nem is csöpögött. A tavasszal lett egy kisebb felújítás eszközölve (új fékbetét, a ház festve),szóval teljesen szét volt kapva, de a tömítéseket nem cseréltem le, mert jó állapotúnak tűntek. Most, ha nyomás alatt tartom a rendszert nem szivárog, de persze nem motorozás közben teszteltem.
Tegnap szétkaptam,- balga fejjel azt hittem valamit fogok látni – de semmi. Ránézésre minden sirály!
Szigorúan szakmai szemmel szerintetek, előfordulhat olyan, hogy összeszereléskor valami kis kosz került az olajtérben és az pont mostanában valahogy a tömítésekhez került ahol ilyen szivárgást okozott?
Most rendelek új tömítéseket, de így ennek fényében elbizonytalanodtam, kicseréljem vagy rakjam újra össze, és teszteljem!
A hozzászólásokat előre is köszi.
Üdv,
István
mit fényképezzek le, mire lenne szükséged?
Köszi. Esetleg ha képet tudnál küldeni megköszönném.
enyém 2009-es de ez ettől szerintem kb még ugyan az, ha kell mostmár tudok segíteni.
Szia. Mikori évjárat a géped? Az enyém 2001-es. Én is szeretnék fokozatkijelzőt, csak nem tudom hová és hogyan kell bekötni.
Hát, én nem vagyok fenn az arcoskönyvben, de remélem nem maradok le semmiről! :)
Csináltam a facebookon xjr klubot! Gyülekező! :)

http://www.facebook.com/groups...
Már bekötöttem!
sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 1300-as motoron hol találom azt a kábelt ami a főtengely fordulati jeladója, állítólag egy szürke kábel. Hol jön ki a blokkból vagy hova megy, fotó lenne a legjobb. Fokozat kijelző bekötése miatt lenne rá szükségem.
Zoli,
Itt egy link, ami elég jól szemlélteti, hogy mi van ha baj van már vele.

Szelephang

Az enyém ehhez képest teljesen jó de azt mondta a a szerelő, hogy nézzük meg, mert ennyi Km után illik.
Jövő héten kedden viszem a Yamahába szelephézagot állítani. 34.000 Km van benne és nem tudom hogy volt e már állítva, mert nálam csak 2 hónapja van. 30.000 Km-nél mindenképp ellenőrizni kell és ha nem ok akkor állítani. Majd beszámolok róla, hogy mi volt a helyzet.
Alapjárat környékén az enyémnek is van egy kis "szelephangja", de az is csak leginkább hideg motornál. Pár másik xjr-t is meghallgattam és nagyjából hasonló a helyzet. A szerelők is azt mondták, hogy rendben.

A holtszezonban majd úgyis szét kell kapnom a szelepfedél tömítés miatt, akkor majd leellenőrzöm a szelephézagokat, vez.láncot stb-t. Ha minden ok és a hang nem változik, akkor ez normális
Köszönöm a választ. Majd megmutatom egy motorszerelő barátomnak, de elsőre ő is ugyan ezt mondta.
Elmondás alapján nehéz megmondani, hogy minek a hangját hallod.
Szerintem nem kell sokat foglalkozni vele. az enyémnek is van egy kis szelephangja. A szerelőm azt mondta, ez normális. Ha nagyon zavar, esetleg mutasd meg valakinek aki ért hozzá.
Az egyik ismerősömnek van egy hidrotőkés vezérlésű Hondája. Egy kicsit szoktam irigyelni a csendes járás miatt. :)
Sziasztok.

Egy olyan kérdést szeretnék feltenni ami lehet, hogy fölösleges és nincs semmi gond aggodalomra. Igazándiból semmi gond a motorral és a menettulajdonságok is rendben vannak csak arra lettem figyelmes, hogy alapjáraton finom ketyegő hang hallatszik a henger teteje felől. Olyan mindha a szelepvezérléstől jönne. Nem erősen de lehet hallani. Nem tudom, hogy ennél a típusnál ez mennyire jellemző, illetve mennyire normális dolog. Gondoltam inkább kérdezek.Magasabb fordulaton nem hallatszik már. Csak alapjáraton lehet hallani.
Köszi,Tom
Sziasztok!
Tegnap kicserélték a szekéren a kuplung lamellákat, most jött el az ideje, hogy úgy mondjam.
Hétfőn, kb. 3 hét pihenő után akartam újra használni, és az első 400m megtétele után beragadt a váltóm. Harmadik fokozatból nem tudtam visszaváltani. Érdekes volt, mert 3-6 között tökéletesen váltogathattam, de 3 alatt semmi.
Régebben előfordult már, hogy pár ezer km megtétele után egyre nehezebben vette a fokozatokat, egyre nagyobb csattanás kíséretében, de az olajcsere ilyenkor segített. Ekkor döntöttem el hogy Shell olajat többé soha.
Sajnos úgy fest a dolog, hogy a Castrol sem a legtökéletesebb ebbe a motorba. Lehet a vezetési stílusommal van a gond,de nagyobb a valószínűsége, hogy már akkor sem volt makulátlan mikor én hozzám került a kicsike.
Készítettem képet a lamellákról, csoda hogy eddig bírták. Közelről nézve a nagy feketeségen kívül az látható, hogy apró kis kráterek vannak a kopófelületekben.

Üdv, István
plexi eladó olcsón
IBAGI köszönöm a jókivánságodat, rem. lem még idén sok km. t megtehetünk. nekem a motor bejött" stabil, jól terelgethető, ABS is sokat segit. üdv, szia