Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok van 1 xt és nem tudom mert van egy biztositék az aksinál azt kicseréltem valaholmég lehet azért kérdeznem mert nem kapcsolbe kijelzö csak világit narancssárgán ezt akkor csinálta régen ha aksi vezetéke lecsuszott de mentemvele ugy h rossz volt az aksinál a biztositék és akkor probálkozott néha irni valamit de most semmi
Sziasztok!
Egy gyors segítségre volna szükségem, mivel most szombaton indulunk Lengyelországba egy rövidebb kis túrára és előtte átnézegettem a motort és észleltem egy problémát rajta, melyet miután megoldottam (szerintem) utána jelentkezett egy újabb probléma.
Nos először a probléma az első fék behúzásánál volt, mikor behúztam egy kicsit kattogott, mintha laza lenne valamelyik csapágy. Elmentem egy motorszerelőnek tanuló barátomhoz és mondta, hogy vagy az első teleszkópokban kevés az olaj és után kell tölteni, vagy laza a kormánycsapágy. Hazamentem megnéztem és nagyon laza volt a kormánycsapágy, lapos csavarhúzóval és kalapáccsal kicsit meghúztam, de nem feszítettem túl és ezután jelentkezett a következő probléma. Most már nem kattogott, hanem az első fék behúzásakor és teleszkóp lenyomásakor elkezdett nyikorogni. Megnéztem a teleszkóp szimmering feletti részét és csont száraznak találtam (ami elvileg normális). Nem tudom mi lehet a baj, mert a teleszkópból nem folyt el olaj, illetve nem vettük észre, hogy elfolyt volna. Annyi előzményt még hozzátennék, hogy 3 hónappal ezelőtt eldurrant az egyik oldalt a teleszkópszimmering és ki lett cserélve mindkettő szimmering + olaj benne.

Előre is köszönöm szépen a válaszokat.
Hello!
Az mitől lehet, hogy a meleg motor csak szívatóval indul, és 1-2 km után elkezd dadogni nagyon erőtlen, le is áll. várok 1-2 percet akkor beindul szívatóval, de csak pörög, erőtlen, kell járnia 1 percet, hogy el lehessen vele indul. Aztán kezdődik előröl.
Sziasztok! Keresek műszerfalat yamaha xt125 x hez... 2007 es évjáratú a motor. Elfüstölt benne valami. :(
KERESEK: a képen látható jeladót 06 20 3911529
Az árakban posta költség fele benne van
Sziasztok!
Eladó megmaradt holmik:
ÚJ aksi: 6 ezer Ft.
150 kilométert használt 14 fogas első lánckerék, JTF1263-14: 1300 Ft.
150 kilométert használt 54 fogas hátsó lánckerék JTR1134-54: 4500 Ft.
150 kilométert használt 66 szemes (132 csap) lánc patentszemmel, DID 428HD 6500 Ft. Két lánckerék és a lánc egyben: 10 ezer Ft
használt vakszelep: 1500 Ft.
Kenda enduro gumik, 95% első-hátsó egyben:13 ezer Ft.
Posta megoldható
ÉRDEKLŐDNI:20/9932801
én azt ajánlom ne gyártass, nekem drágább volt mint a gyári. Első 24e, hátsó 16e (yamahánál rendelve).
Ha itt kikeresed a motort, látszik, hogy jó rá másiké is.
http://ngbrakedisc.com/
A malaguti ami pesten van talán tud olcsóbbat bár én nem tudom.
Ja igen, mennyibe került a gyári tárcsa?
Igen ismerem a storyt, hogy nem mért rendesen, mert nem volt egyező a gyári mintával, csak még régebben szóba került, hogy a gyári mintáját kellene egyedi tárcsaként legyártani. Akkor valószínűleg én is gyárira fogom lecserélni, nem szenvedek a gyártatással.
eredeti=egyedi
Gyártattam eredetit, de nem vált be. Szóval megvettem a gyárit... nem volt olcsó buli
Hali! Végül is mi lett a végleges megoldás a fékkel kapcsolatban? Gyári tárcsa vagy egyedileg legyártott, a gyári mintájára?
Sziasztok!
Eladó sorba került a gépezet.
Még nincs fenn a hirdetés, de ha itt érdekel valakit lecsaphat rá.
06 hetven 25 harmincöt 2 nulla 4
Köszi! Szerintem az O gyűrős lánc túlzás erre a gépállatra
14/48 D.I.D -ek vannak sima gyűrű nélküli, 5-7e, gyűrűs O-X-esek 18-20e. Szerintem a gyűrűsnek inkább túra motoroknál van előnye. A gyűrűs árából 3-4 db sima lánc kijön (persze fogaskerekek nélkül).
Maga a kis LED működik gyújtás rá adásakor :)
Akkor valószínűleg az lesz amit legelőször mondtál :)

Meg fogom nézni, köszi.
Sziasztok!
A gyári áttételes fogaskerekeknek, mi a fogszáma?
Milyen árban érdemes láncot keresni?
Előre is köszi!
Úgy működik a rendszer, hogy van egy úszó a tankban, ha több mint 3 liter még van benne, akkor végtelen ellenállást mutat, mert lebeg a folyadék tetején. Ha kevesebb, lesüllyed, és "0" ellenállása lesz ami egy jelet küld a műszerfalhoz, és felvillan a benzinkút ikon, egyébként egyszerűen ellenőrizhető, hogy jó-e a benzinkút ledje, mikor ráadod a gyújtást, világítania kell ugyebár. Vicces, de pont most futottam bele hasonló gondba, nem világít az ikon nekem sem, kiderült, hogy a vezeték, a villánál megszakadt, így nem kapta meg a jelet a műszerfal, ergo nem jelzi... új vezeték, most már jó. De először a tankban keresgélj szerintem.
Értem :)

Az nem baj ilyenkor hogy semmi drót nem vezet se ki se be a tankból ?
Üdv! Egyszerűen ki kell emelni a tankból a szintjelzőt, és leellenőrizni (multiméter), hogy működik-e nem akadt-e föl. Ha ez jó akkor a csatlakozóját, amivel összekötöd a kábelköteghez. Maga a visszajelző LED nagyon ritka esetben megy tönkre tehát ez kizárható.
Hello !

2005-ös xtx-el az lenne a gondom hogy nincs benne benzinezint visszajelző (tudom h pontos szintet nem mutat) ami ugye felvillantaná a kis ikont a műszerfalon. Megnéztem a tankot nincs rajta semmilyen elektromos alkatrész.

Nálatok is ilyen ? Hogy lehetne legalább ezt megcsinalni benne h villanjon ?

Köszi
Kapcsolási rajza, illetve mérési (feszültség stb.) adatai nincs valakinek?
sztem az üres visszajelzés a váltóból jön ezért az még világít,de ugyanez volt nálam is a hiba,nem világított a fényszóró,sem a kijelző,néha felvillant ha eltekergettem a kormányt illetve ha a kábel korbácsot megmozgattam.
Több tápot is kap a kijelző?
Mert nekem az üresjelző és a tompított kivételével semmit nem mutat. Se a kijelző, se a refi, se a tartalék jelzője.