Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia:szerintem a légmennyiség mérővel lesz a baj, én is így jártam ugyan ez volt a diagnózis. De a csere olyan 400000ft azt mondták mert csak az injektor házzal eggyüt lehet kapni. De ha szerencséd van , akkor le tudod tömíteni a légmennyiség mérőt, az alatta lévő tömítés ment tönkre.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy 250-es YBR tulajdonosa vagyok, és eddig minden szezonkezdetkor indítási problémáim voltak vele, azaz összekormozta a gyertyát illetve fekete füstöt eregetett. Ezt úgy tudtam orvosolni, hogy megtisztogattam a gyertyát (legutóbb cseréltem is) és a lambda szondát, majd pár kilométeren megjárattam, és onnantól fogva tökéletesen működött végig (még tavaly novemberben is, amikor letettem). Nos idén tavasszal szokása szerint ismét nem akart beindulni, ezért a jól bevált trükkhöz folyamodtam, gyertyát cseréltem, aminek hatására be is röffent azonnal, viszont továbbra is fekete füstöt eregetett, és az alapjáratot sem tudta tartani. Miután leállítottam már nem indult be, mivel a gyertya nem tudott rendes szikrát adni. Miért van az, hogy pár kilométer után így fest a gyertya? Jelenleg a tisztogatás ellenére sem indul be a gép, így a szervizig sem tudok elgurulni vele.
Szisztok: ha valakit érdekel ybr 250-re csomagtartó az írjon az erniybr250@citromail.hu-ra. Az ára 10000ft + posta, vagy személyesen is eljöhet.
Sziasztok,

van egy eladó csomagtartó szett Yamaha YBR 250-hez. Akár dobozzal együtt. Ha érdekel valakit jelezze.
Lehet nem gyári valami az órádba nem tudom viszont én óra szerint mentem vele majdnem 120-at.
Ha előre veszel nagyobbat akkor könyebb lesz az áttéted viszont elöl 1 fog hátul kb 3-at jelent, tehát biztos érezni fogod ha lecseréled.
Hát változott a szitu..
Ma sikerült egy haverommal együtt motorozni és kiderült hogy csal az órám..:DD
50 helyett 38-at mutat..:DD
Szóval akkor ezek szerint végével se lesz baj. Ma volt időm és levettem a láncvédőt és 14-es fogaskerék van elöl.
Találtam is egy jó boltot csak azt nem tudom hogy 15 vagy 16 fogasat vegyek előre megnézzük aztán majd kiderül hogy visszarakjam-e 14 est. Szerinted 15 v 16 legyen?
köszi hogy írtál.:) A legjobb a kis Ybrahim...:DD Nagyon szeretem kényelmes, élvezetes menni vele..:)
Mondjad a szerelőnek, hogy sokkal ne rakjon kisebb fúvókát bele . Ha lesz dob rajta akkor majd néha visszapofázik legalább
Na meg állítson levegőt is hozzá mert nem mindegy az sem, jobban jársz ha hozzáértő szerelőhöz viszed, biztos meghálálja.
Amúgy a fordulatszámon nagyon nem kell stresszelned mert elve nem egy sokat forgó motor és mi is ha mentünk túrázni, a gázkart kiakasztottam és amit bír végig max leforgott 5.-be 7 ezerig ami olyan 85-90 körül van utazóba aztán kész. Bele ment így várossal együtt amíg nálam volt kb 20 ezer km és ugyan úgy ment Az már más téma hogy szét volt húzva a blokk egyéb okokból kifolyólag . A gyár egyébként úgy tudom, hogy az általuk előírt szervizekkel 100 ezer km-nél ajánlja a dugó cserét, ehhez képest nekem sikerült azt elérnem, hogy 55 ezer km-nél azt mondja a szerelő, hogy teljes generál kéne .
Alkatrészeket pedig szinte minden jó motorosboltba tudnak neked rendelni, nekem nem nagyon kellett szerencsére .
Jó szezont a kis ybrahimmal, kezdő motornak szerintem tökéletes, nekem 2 szezont sikerült lehúznom vele a 3.-at nem bírtam megvráni!
Uhh hát nagyon szépen köszönöm a gyors válaszod!:)
Szerelő lesz a vége mert érezni a kipufogott levegőn is bezin szagot, szóval szerintem fúvókkal lesz probléma, vagyis sok anyagot kap.
Nekem csak az a célom hogy kényelmesen 80-85 mennyen 2 személy alatt is úgy hogy nem pörögjön szét az agya...
Amiket írtál kipróbálom aztán majd leírom a tapasztalataimat..
Még egy olyan kérdés hogy nem tudsz-e egy olyan oldalt ahol lehet YBR-hez kapni alkatrészeket?
Még egyszer köszi!
Üdv
Helló!
Mivel a tied 2006-os így gondolom még karbis..
Első tippként szerezz rá egy nyitott kipufogó dobot, mivel az első modelleken még nincs katalizátor ezért le lehet vágni a végdobot a leömlőről könnyen aztán mehet is rá hosszabító csővel egy nyitott dob.
Nekem teljes rendszer lett rá csinálva meg az már injektoros volt de szerintem valamivel nyomatékosabb lett.
Ezek után ha még nem lenne elég próbálj meg a főfúvóka méreteivel játszani, hogy többet kapjon viszont akkor már kellene bele egy sportlégszűrő is, hogy levegőt is kapjon hozzá, viszont jobban jársz ha elviszed egy szerelőhöz aki jól bekarburálja neked és kevesebbet is fog enni lehet.
Áttétellel nagyon sok mindent nem igazán tudsz variálni, esetleg rakhatsz előre kisebbet és jobban fog gyorsulni viszont kevesebbet visz vagy ugyan annyit de többet pörög majd.. Ha viszont nehezebb áttétet raksz nem igazán forogja le magát tehát még annyira se tudsz előzni esetleg vele. Nekem hátul 44-es volt elöl pedig a gyári méretű de sokat nem dobott a helyzeten. Hirtelen ennyi jutott eszembe, az elején nekem a majdnem 100 kilóm alatt reptéren mentem vele óra szerint 120-at "nem szembeszélben" . Aztán, hogy kapta a kilómétereket egyre csak gyengült szegény (vagy csak fokozatosan kinőttem ).
Szia!
Ugyan ilyen évjáratú Ybr-em van (2006 karbis), de nekem a probléma hogy 5 litert is bezabál meg a vége 85-90. Tudnál-e adni valami tanácsot.
Várom válaszod!:)
Üdv.
Helló!
Nekem is van egy ybr 125-ös(2006). De sokkalom fogyasztását, és végsebesség is keveslem. Hátul 45-ös fogaskerék van. Létezik-e valamiféle sufnitunig amivel tudnál növel a végsebességet (mert így a vége 85-90 km/h) és persze nem akarom a motorját szétgyilkolni.
Várom válaszod !:)
üdv..:)
Hali
Egy Yamaha Ybr 125-höz tudna esetleg valaki egy Benzin szivattyút ?
Lehetőleg ne túl drágán.
Szia!Én is ezen a két típuson gondolkozom.Nekem az YBR jobban tetszik kinézetre is illetve a miatt is,hogy valamelyest korszerűbb.
Mivel injectoros,ezért nem kell benzincsappal,szívatóval szórakozni ami a hétköznapi rohangálós üzemmódot egyszerűbbé teszi.-ezt annak ellenére mondom,hogy egyébként én kifejezetten szeretem a hagyományos megoldásokat
Ha szigorúan vesszük,akkor az árakat tekintve sincs túl nagy különbség.Ha jól tudom akkor a 250-es YBR-t 2007-től lehetett megvásárolni,egy ugyan ilyen évjáratú CBF nagyjából hasonló árban van.Az olcsóbbak azok jellemzően 2004-05-ös évjáratúak.Ha az YBR-ből is volna ilyen évjárat akkor valószínű már azt is meg lehetne kapni 4-500ezerért. (na de majd 1-2 év múlva... )
Mennyi egy 250-es reális használt ára mostanság? 6-800ezrekért árulják neten, nagyon sokallom érte. CBF 250-et már fele ennyiért lehet venni, ennyivel jobb lenne a Yamaha?:)
A kék ybr ez enyém volt madarason az ezüst pedig egy kedves ismerősömé!
Hali!
Tegnap sajnos baleseteztem drága 125 YBR-emmel (2006).
Valakinek nincsenek eladó cuccai hozzá? Ami érdekel: Első lámpa, első sárvédő, gyújtás kapcsoló, első 2 index, és esetleg első teleszkóp.
válaszotokat várom!
sziasztok!
Sziasztok!
Eladó lett kedvenc motorom. YBR-250 2007 Plexivel, fém fékcsővel, két bukós csomagtartó dobozzal, markolatfűtéssel, riasztóval, keveset futott gumikkal, fekete színben.
További infók itt: 06-20-913-49-58
Na az enyém is megjött...
Sziasztok!

2005-ös YBR 125-höz keresek magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet (szervízkönyvet). Tudnátok segíteni?

Előre is köszönöm.
1 hete voltak KUNMADARAS-on ...
Sziasztok.
Szerintetek mennyibe kerülhet újonnan ill. hsználtan egy hátsófék pedál a kisebbik YBR-re?
Sziasztok! Valakinek nincs YBR 125 szervizkönyve? /2005-ös évjárat/

Egy ismerős gyerekének kellene.
Köszönöm.
Ma kapott 1 VOLT mérő műszert
Munkára fogtam hétfőtől az YBRahimot