Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

állítólag valami féle hiba jelzés lehet ez. Úgy olvasom valami szelep hiba. De csak magasabb fordulatnál kezdi el csinálni ezt.
Sziasztok!
Keresek papíros blokkot ugyanis és sikeresen kib@sztam a főtengelyt egy bukásnál.
Bármi nemű segítséget jó néven veszek. Ha egy jó bontót tudsz BP-en vagy környékén az is jó lehet.
Köszönöm.
A fordulatszámmérővel már igen! Nekem akkor ugrált, amikor a tanknál lévő üzemanyag szintmérő nem csatlakozott rendesen, vagy nedvesség érte.
Sziasztok!
Ha a hátsó féket használom, érzem, hogy szaggatottan fékez. Mi lehet a gond szerintetek?
Másik kérdés. A fordulatszám mérő rendesen működött, majd hirtelen lement nullára, pár pillanat múlva felment 3 - majd 5 ezerre. Ezt ismételgette még le nem állítottam és újból be nem indítottam. Azóta jó. találkozott már valaki ilyennel?
Szia.ÉRdeklõdnèk megvannak-e az oldalso és a közèpsõ farokidomok.A 20/512-5603 számon elérhetö vagyok Balázs Tamás.Köszönöm.
Helló!

Engem érdekelne a kitámasztó,illetve arról érdeklődnék,hogy a kilométer számlálónak megvan-e a tekerője?

Üdv
Sziasztok thundercat alkatrészek eladó
blokk karbi nélkül 60000 ,karbi 15000,feszab 12000,ac 10000 , köteg 8000 , cdi 20000 , plexi 3000 , elsőfék nyereg 2/db 10000 , hátsó féknyereg 5000 , komplett hátsó kerék 10000 , sportdob 10000 leömlő 10000 kormány 5000 stb .............
érdeklődj
Csaba
06209238057
Helló! Valakinek esetleg van eladó doboz tartó konzolja?
thundercat fejidomtartó ram air beömlők a fejidomba, sérült fejidom első lámpa eladó.
Helló! Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy az első indexnél lévő thundercat felirat mekkora? Most vettem a motort és ez az egy matrica hiányzik. Csak a thundercat felirat érdekelne a hátterében lévő yzf-et szerintem nem csináltatom meg. Köszönöm
vagy olyan lehetőség is érdekelhet hogy ha lézerrel legyártott fékező felületet csináltatok akkor szegecselést zégeres megoldással fel lehet tenni vagy fixre kell sajtoltatni mi a véleményetek tapasztalat?
Sziasztok!Nem tud valaki thundercat első féktárcsát jó áron valahol?Vagy akár bontottat is ami jó és jó áron van?Köszi előre is.
Plexi stipi stopi!

cserebere0000@gmail.com
Sziasztok!

Van egy pár eladó alkatrészem. ha érdekel valakit:

Plexi - 2500HUF
Hátsó lámpa - 5000 HUF
Farokidom - oldalsó - 20000HUF
Fordulatszámmérő - 4000 HUF
Mérföldóra - 2000 HUF
Vízhőmérő - 2000HUF
Lábtartó - 3000 HUF
Kormánykifli - 11000HUF
Farokidom - 3500HUF
Kapaszkodó - jobb - 2000HUF
Első lámpa - 18000HUF
láncvédő - 1000HUf
Kipufogó (E-szám nélküli) - 6000HUF

Ha valakit érdekelnek, írjon, és adok részletes infót!
sziasztok ! szeretnék segitséget kérni biztos tudatlan vagyok de nem volt még ilyen velem . ma gyújtásra raktam a motort és a üresjárati lámpán kivül nem világit semmi a müszer falon viszont inditásnál világit halványan a töltés és az olaj lámpa ahogy szokott vajon mi lehet hiba üzenet vagy más a probléma . válaszokat előre is köszi.
Én anno Pilot Road-ot vettem, amit azért megbántam egy kicsit.
Ma már Pilot Power alá nem mennék.

Bármennyire is ott van a túra jelző a típus mellett, azért sportos az bőven, vagy lehet menni vele sportosan is. Ha az első jó állapotú, akkor én ugyan olyat tennék fel hátra is. Egy új hátsó annyit bír általában mint egy enyhén használt első! Nekem gyári a méretem ( ) , de többen használnak szélesebbet, de hogy kihasználják-e, nem tudom. Ha te sportos fazon vagy, akkor mehet a szélesebb, ha nem, akkor meg fölösleges.
Sziasztok!

Hátsó gumi vásárlás előtt állok és szeretnék Tőletek egy kis tanácsot kérni. Most elől van egy viszonylag új Michelin Pilot Power 3 (120/70), hátul pedig egy 180/55, csak valami Pirelli. Sok helyen olvastam, hogy a gyári méret 160/60, és ne is tegyek fel 180/55-öt, mert nem nyerek semmit, sőt.
Tudtok ebben tanácsot adni? Egyrészt a méretválasztásban, másrészt pedig abban, hogy érdemes-e hátra ugyan olyan gumit venni, vagy vehetek rá más fajtát is?
Előre is köszönöm!
Első körben:
-gázbovden szálszakadása miatt egy felgyűrődött szál nem engedi tovább tekerni a markolatot
-ha addig szépen kipörög, nem gondolnám hogy karbi baja lenne
-a gázbovdenen van egy állító csavar, érdemes visszább tekerni pár menetet. ha túl nagy a gázadás késedelme a markolaton akkor elképzelhetőnek tartom hogy nem tudod a markolatot annyira elforgatni hogy elérje a max fordulatot
-és egy utolsó ötlet: nem gyári a bovdened... a kókler kisiparos pedig hosszabb húzószálat tett a bovdenházba

Öreg motornál alapszabály: ha olyan szituba kerülsz hogy lehetőséged van kapni/venni/hozzájutni fogyó alkatrészhez, nem szabad otthagyni!
sziasztok tudna valaki segíteni ?
Friss vásárlású cat-em 8000 forog maximum. Ezt a fordulatot hamar eléri ,nem szaggat nem rángat de nem hajlandó tovább forogni.
Valami ötlet?
Nekem még sosem sikerült annyit mennem
sziasztok
véleményeteket szeretném kérdezni,hogy 290km körül kezd világítani az üzemenyag visszajelző lámpa az jó vagy nem fogyasztás szempontból?Sokat kétszemélyezek és 7000 fölé nem nagyon volt húzva.
A szivacs légszűrőt be ne fújd semmivel!
Telókat az ebay-ról vagy a Nagyvastól.
Szűrők, olaj betétek, tehát "kopó alak és anyagok:
http://motoralkatresz.eu/
Fékolaj: min dot4
Fékcső: http://tokyoracing.hu/
Fékbetét: EBC, utcai sport kategória
http://ebcbrakes.hu/motor-modellek/ebc-brakes-motor-yamaha/ebc-brakes-motor-yamaha-yzf-600-r-thunder-cat-1996-2003/ebc-fa252hh-goldsuff-sintermetall-elso-fekbetet-garnitura.html

Olajban én Motult használom, de a Repsolt most ki akarom próbálni (semmi bajom a Motullal).Láncspray-ük nagyon bejött, csak ezért a próba...
Na hát kiokosodtam közben fórumokról, szerelőktől. Leírom ide a tapasztalataimat, hátha segít valakinek.

Fékbetétből ezt vettem: Ferodo FDB605ST Elvileg ez utcai-túra használatra tökéletes.
Fékolajból ezt vettem: ELF Moto brake fluid DOT 5.1
Első teleszkóp szimmeringből gyárit vettem 3000 forintért darabját.
Első teleszkóp olajból pedig szintén ELF-et vettem ( Moto Fork Oil 10W )

Viszont kideült egy olyan problémám, hogy az egyik teleszkópom el van hajolva, nem is kicsit. Olyannyira, hogy a kormány is ferdén áll ha egyenesen megy a motor. Nem tudom, hogy mennyire baleset- és életveszélyes dolog ez. A szerviz mindenesetre azt mondta, hogy használhatom így, de jobban tenném ha megcsináltatnám.

Erről van véleményetek? Esetleg nem tudjátok honnan tudnék beszerezni egy villát?
Légyszi segítsetek!

Teleszkóp szimeringre, teleszkóp olajra és első fékbetétekre van szükségem! (utcai használatban van a cica)
Megbízható típusokat, tapasztalatokat, ajánlásokat nagyon szívesen fogadok!

Előre is köszi!
Sziasztok!Olyan problémánk van hogy 98" as évjáratú Thundercaten borzasztó kemény volt a kuplungunk, cseréltünk lamellákat és rúgókat is de sajnos ugyanolyan kemény maradt, a bowden könnyen jár jó helyen van elvezetve nem feszül! Mi lehet a probléma? Vagy ezen a típuson ilyen "kemény" a kuplung? HELP!