Aprilia RS 50 2007

Sziasztok!
Nemrég vettünk egy Aprilia RS 50 –et (2007). Gondjaink vannak a karburátor beállítással.
A levegő csavart szinte teljesen be kell csavarni ahhoz, hogy legyen alapjárat.
A subler tű állításakor vagy nem is indul el a motor vagy ha megy akkor 6000 alatt dadog,erőtlen.
Melegen csak szivatóval hajlandó elindulni, az alapjárat meg nem vagy csak nagyon sokára esik vissza 3000-ről ,1600-ra.
Az lenne a kérdésem , hogy szerintetek ez a jelenség főtengely szimeringre utal?
A másik kérdésem, hogy milyen gyári főfúvóka van benne. Azért kérdezem mert nekem 88-as van benne ,de az szerintem sok egy 50cc motorhoz.
Köszönöm előre is a válaszokat.
rollingStone 2020. szeptember 5.
Nekem volt hasonló probléma, nekem az volt hogy melegen dadogott és nem ment kb 6000 fordulat alatt illetve hidegen egy kicsit szivatózni kell, de a dadogást nekem az oldotta meg hogy mivel túl sűrű keveréket kapott, ezért a súbler tűn feljebb raktam az kis állítókát)azaz nem kap anniy benzint ugyan anniy levegőhőz) és azóta nem dadog sehogy. A fúvókát ahhoz is mérjed hogy mekkora karbi van rajta(mm) . Illetve neked egy karbi tisztítás segített.
Remélem tudtam seígetni
Köszi , kipróbálom , de úgy emlékszem , hogy amikór feljebb raktam a bizzosítót (ahogy Te is mondod ) , akkor be se akart indulni.
Ráadásul ez az alapjárat problémát nem oldja meg. Ha kicsavarom a levegőcsavart 1,5 fordulattal akor abszolut nincs alapjárat. Csak ha teljesen betekerem.
A karbim 17,5 -es