Honda Xelvis VT 250 vezérlés beállítás

sziasztok nem régen szert tettem egy Honda xelvis vt 250 re, nem indul . előző tulaj azt közölte vezérléssel van baj állítólag tolásra indul de ezt még nem próbáltam ki. Próbáltam indítani de csak durrog a kipufogó. van valakinek ötlete mi lehet vagy hogyan tudom a vezérlést be állítani . a legnagyobb segítség ha valaki tudna videót küldeni hogyan kell. köszönöm
maglodijani 2022. július 17.
Szerintem nem azon fog múlni ennek a motornak a felélesztése, hogy találunk-e doksit meg videot...

Ott kezdödik, hogy átdobtak a palánkon. Hogy lehet megvenni egy olyan motort ami nem müködik (állítólag tolásra, ezt miért nem mkérted számon???), amihez nem értesz? Ha értenél hozzá, akkor nem itt kérdezösködnél ilyen naivan. Mert már tudnád, hogy gyújtás nincs, porlasztó nem dolgozik, vagy a legutolsó, hogy tényleg elmászott vezérlés...de nekem ha ezt mondják, akkor ott levegö után kapkodok, hiszen annak behatárolható oka van...elnyúlt a lánc, megadta magát a feszítö(k) vagy rosszul szerelték össze...de ez mind komoly károkkal járhat, nem egy ébresztöóra, hogy akkor reggel 7-röl visszaállítom egy tekerövel reggel 6-re aztán akkor már jókor kerreg. Meg különben is, ez egy V blokk, külön vannak a vezélések, ha egy el is ment, akkor másik még elvinné...
De nem folytatot...tologassad, hátha beindul. :)
(Tényleg ennyire szar Magyarországon a felhozatal, vagy csak olyan mint sebészeten gördézkázásról kialakult kép, hogy az rohadt veszélyes, mert mindenki kezét lábát töri???)

Ugyan itt, van egy nyeletlen kömüves kalapácsom, de elveszett a feje, nem érdekel? 😀
Eleg szar a felhozatal, ketsegtelen. Sok a reszelt/kendacsolt motor.
nem vagyok laikus teljesen csak még ilyen motorom nem volt . az alapokat át néztem gyújtás karby minden ok kompresszió is van s honda szervizes barátom mondta mi a típus hibája. tehát Úgy osztasz mint ha idióta lennék. még azt sem tudod mennyibe van nekem ez a motor és osztasz. információ kértem nem le osztást. amúgy tud 20 ezrembe van a motor . tehát nem voltam oktondi pancser a gyári kipufogó 90 ezer forint. amúgy meg küldtek róla videót mentek vele csak nem pörgött fel a motor nem adta le a teljesítményt
ahogy kellett volna
nos gyújtás is van és a porlasztó is működik olyan szikra van hogy falhoz vág de ezt írtam is. nem kopóknak a szelepek mert amikor indítózok rá nincs mellék hang . amikor teljesen el megy a vezérlés akkor a szelep bele érhet a dugóba. nem ér bele. és van olyan hogy 1 fogat ugrik el és nem sérülnek a szelepszár a tányér stb. nem kioktatást kértem tanácsot. köszönöm. rossz gúnyos megjegyzések az csak magadat minősíted vele. és nem basztak át mert fillérekben van ez a motor. ha szét szedem a sokszorosát ki árulom belőle de nem szeretném szétszedni hanem hobbi motort csinálnék belőle. egyszerűen nem indul. s hogy miért működik a porlasztó mert a gyertyákat ki vettem és tiszta benzines. ha nem lenne az nem működne
A jelolesek essenek egybe, akkor az idozites rendben van. Van kemlelo ablak a blokkon, 1. henger a hatso, 2. henger az elso. Vannak jelek a vezermu lanckereken is.
Ha a fotengely jelen van, a vezermunek is jelen kell lennie, akkor stimmel.

Negyutemu, tehat a fotengely KETTOT fordul, amig a vezermu csak EGYET, ugyhogy tessek tobbszor korbemenni. A legtobb motort a generator felol lehet korbetekerni, az irany is ott van feltuntetve, de mintha oramutato elleneben kellene ennek forgnia.
Olvasom, önbizalomban es szakertelemben nincs itt hiany keremszepen. :)
Akkor ide en nem kellek. ;)
kösz az infót és a képet rá szánom magam amimkor nem lesz ilyen meleg akkor meg próbálom
köszönöm
itt a szervizkönyv hátha segít valamit
https://drive.google.com/file/...
ha sikerült letölteni szólj vagy valami.........................