Honda xl 600 karbi és szelep

Üdv két gondom lenne Honda xl 600r pd03-al 1: hogy hidegen benzint kell spricelni a torok hoz hogy elinduljon, viszont ha bemelegedik akkor egy rugasra indul, (karbi teljesen kilett pucolva utannais úgyan azt játsza).
2: szelepszár szimering méretét valaki tudna mondani vagy hogy milyen márkájú vagy típusú szimeringet vegyek bele mert ezek a 500-900ft ig kapható szimeringekel mentudok elmenni 200km-et úgy hogy nekezdjen el fűstőlni valami magas minőségű olaj és hőálló kellene. (Olajból Motul 6100synergie+ sae 10w-40 használok).
Schrödinger 2022. április 17.
talan dusitani kellene benzint , legalul L alaku kis csavarhuzoval allithatsz ( nezz robbantott abrat )
Ami a rajzon van akik csavar "pilot screw" az az én karbimon nincs se csavar se menet hozzá nekem csak a levegő állító csavar van oldalt.
akkor probalj a levegö allito csavarral, 1/4 fordulat befele. par napon keresztül . ha nem OK, 2 X 1/4 ford. kifele . valahol be lehet a dusitast allitani .
Tehat 'air screw' van a karbi szajanal, mint a masodik keped tetejenel?
1. ha melegen egy rúgásra indul és motorféken nem puffog vissza, a karbi jó kéne legyen, sokat ne állíts azon az alapjárati csavaron. Szívatóval illene indulnia hidegen.
2. Keress rá az ebay-en Viton szelepszár szimmeringekre (valve stem seal angolul, ventilschaftdichtung németül, attól függően hogy ebay.com-on vagy ebay.de-n keresel). Athena, Ariete, meg a többi olcsó cucc nem a tartósságukról híresek.
ha motorfeken nem durrog idönkent vissza, akkor szegeny a keverek . . . igy gondolom
Ha motorfeken visszadurrog, akkor szegeny a keverek. Szelsosegesen dus esetben is tehet ilyet, de akkor csonthidegen szivato nelkul indulna az a motor, melegen meg nem.
en meg forditva gondolom: akkor durroghat a kipuffba vissza, ha van mit elegetnie, tehat dusabb a keverek. ha szegeny a keverek, akkor nincs utogyujtas, nincs mi begyulladjon . logikus szerintem
Nos a karbit apró cafatokra szedtem, most kiszedtem a súbert tűt is(eddig azt a részét nem bántotam) és feltűnt hogy mind a két karbinal maximumra felvan emelve a tű.
1/ nem suber, hanem a nemet neve utan Schieber = tolo ( schieben = tolni )
2/ ezt a "schieber " tü esetet nem ertem. de mindegy, hagyjuk, majd megoldod lassan .
Nos karbi belett viszonylag állítva 2-3 rugasra indul könnyen, viszont most más gondja lett csak szivatóval megy de bedurrog viszont ha leveszem a szivatót menni megy csak ész nélkűl durrog, ha hirtelen gázt adok neki vagy kicsit erőltetve van a gép akkor is durrog, ha leálítom akkor is 2-3 rúgás és indul. Levegő állító csavart menetközben állítgattam annyit értem el vele hogy vagy leállt vagy felpörgött, 1200-1500as alapjáratrol 4000-5000-re kis idö elteltével (kb 15-20másodperc) visszaállt alapjáratra ha kicsit többet tekertek a csavaron. (100as benzin és 23km-en keresztül próbálkoztam vele és játszotta)