Mitől lehetett?

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Sztori a következő: 2 héttel ezelőtt mentem a géppel kb 800km-t, aztán garázsba lett rakva, mai napon elővettem, hogy menjek vele. kb 20-30km város-falu utak után felmentem a pályára. 10 perc után egyenletes 130km/h sebességnél egyszer csak 1 nagyon hangos durranást hallottam hátulról, és a durranással egyidőben elkezdtem nagyon durván lassulni, kb 2 másodpercig csak lefele mentek a mutatók, majd ezután mint ha mi sem történt volna, visszatért ereje. Egyből arra gondoltam hogy defektet kaptam. Célba vettem első pihenőt(nyilván lassabban mint előtte). Nem telt el 2 perc, megint hangos durranás, motor lefulladt(leállt) lassulás.. Kuplung be, motor újraindít kuplung ki és megint mint ha mi sem törént volna.. Elértem a pihenő helyet, megálltam láttam,hogy a guminak semmi baja, se elől se hátul.. Tanácstalanul álltam a gép mellett a pihenőben, hogy akkor most?
Az első fogaskerék alatt az idomon(a támasztónál) feltűnt 3 cseppnyi olaj a láncról, ennyi volt ami "új" volt indulás óta. Elindultam vele mert ha nézegetem a helyzet nem lett volna jobb, és haza se értem volna vele soha. Indulást követően kb 10 perc múlva megint hangos durranás, lassulás, 1-2 másodperc és megint mint a legelső alkalommal. Az ezek után megtett sac/kb 170km -en nem fordult elő többször,ebből kb 120 pályán.
2. szezonom lesz vele, eddig ilyet soha nem csinált.
A gép egy Honda CBR 600 F4 1999 karbis.
Nemrégiben volt szerelőnél, ami csinálva volt rajta: Új gyertyák, vezérműlánc, fékbetétek, fékfolyadék, motorolaj+szűrő, karbi szinkron.
Akkumlátor kb fél éves lehet.
Kérdés: Mi okozhatta a jelenséget, és hogy-hogy "csak" 3x és utána megszűnt ez az egész?
Félreértések elkerülése végett, amikor leraktam a motort, nem otthon tettem, hanem onnan 200+km-re és muszájból kellett vele hazajönnöm.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Eagle Eye ‐ 2020. május 25.
{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{reactions.mark}}
Rossz szelephézag,elkoszolódott légszűrő,elrepedt szívócsonk,ahol falsot szív,rossz karbi beállítás,esetleg gyújtás,feszültségszabályzó és gyertya probléma is lehet! Ezt így elég nehéz megmondani,de ezek is mind ezt produkálhatják! Illetve,még 2 apró dolog,az egyik a benzinszűrő eldugulása,illetve a rossz minőségű benzin!
Endgyúró 2020. 04. 12.
{{reactions.mark}}
A Yamahámmal én is jártam így,elvittem vezérműlánc cserére és szelephézag állításra,csak kókler volt a szerelő,és az egyik hengernél nem volt szelephézag, indításkor olyanokat durrogott,a végén már csak az utcán mertem indítani,nehogy a szomszédok elzavarjanak vele.Aztán elküldtem a gépet egy nagyjavításra okos szerelőhöz,az rendbetette a hengerfejet,beállította a hézagokat,azóta nincs durrogás.Nem mindegy kivel javíttatsz,a hézagot és karbiszinkront kevesen tudják jól beállítani.
daogyula 2020. 05. 17.