Honda CB400N seeger gyűrű lefordult, kitörte a középső távtartót

Lefordult a seeger gyűrű, kitörte a középső távtartó gyűrűt. Mi lehet a probléma? A motor egy 1982-es Honda CB400N.
Nusi33 2022. július 29.
Nem ismerem ezt a konkret hatso agyat, de tobb olyan seeger van, ami profilozott, azaz nem mindegy hogy van a helyere teve. Az egyik ele le van kerekitve, hogy konnyebben csusszon a hornyaba osszeszereleskor, a masik oldala viszont sarkosra van hagyva, hogy ne masszon ki a helyerol. Ha mostanaban volt basztatva a hatulja, lehet rosszul lett visszateve.
A masik ok... Lehet a kora is, megiscsak 40 eves az alkatresz, amibe a seeger kapaszkodik.
Mindenesetre ezt utolag igen nehez kitalalni. A szerencsed az, hogy kismillio 400 twint adtak el Europaban, 100% lesz bontott, jo allapotu cseredarab.
Ez a 90-es evek motorad ujsag motortesztjeben mint tipushiba szerepel, ha jol emlekszem. Ha lesz idom befenykepezem.
Ez engem is érdekelne. Főképp hogy mi okozza, ha típushiba.
Motorrevu 91
Olyasmire gondoltunk arra is, hogy a kerék lengéscsillapító gumik nem feküdtek rendesen… és úgy borul az egész művelet, nem volt helye bepattanni oda a seegernek, ahova kellett volna! :/