Szeretnék tanácsot kérni mi lehet a gond,mert nincs töltése a viragómnak,állandóan lemerül az akku.

Feszültségszabályzó csere nem segített. Műszer szerint nincs töltés. Nem vagyok szerelő,ezért kérek tanácsot hozzáértő motorosoktól. Köszönettel.
jegenye79-80 2020. augusztus 30.
a csere-fesszab tuti jó?
Ha igen, akkor a generátorod lehet még rossz, ha a vezetékszakadást kizárjuk.
A fesz-szabra jön általában a generátortól 3 sárga vezeték, (ez a 3 fázis). Itt két sárga között fordulattól függően 40-90 Volt váltófeszültséget kell mérned. Ha ez megvan, akkor a generátorod jó. A biztonság kedvéért mindhárom sárga vezetéket mérd ki egymáshoz: 1-2, 1-3, 2-3 között.
Ha nem mérsz semmi feszültséget, vagy csak nagyon keveset, akkor valószínűleg teljesen, vagy részben zárlatos a generátor.
A töltésed akkor jó, ha járó motornál az akku kapcsain mérve 13.5-14,5 V közötti egyenfeszültséget tudsz mérni.
Csere fesz szabi vadonatúj ,most vettem futár motorostól.
Az akkun mérve semmi töltés,12,8 v.
Akkor generátor lesz
Vagy generátor,vagy fesszab,de a helyedben megnézném a biztosítékokat is,illetve a kábeleket,nehogy ott legyen a gond! Sokan előre lecserélik a fesszabot,meg a generátort is rohannak tekercseltetni,mielőtt megnéznék,van-e szakadása kábelekben,vagy megégett csati,esetleg biztosíték és ez nagy hiba! :) De utolsó esetben,még egy zárlatos akkumlátor is lehetne akár a ludas,az ördög nem alszik!