1998 Bandit 400 - mi lehet a baja?

Hali!
1998 GSF400VS - magyar motor 29500 km, január óta van nálam.
Az alábbi tüneteim vannak:
1) megyek vele 18-20 km-t, elteszem éjszakára garázsba, majd hidegen 2-3 nap állás után indítom, és vagy nem indul be, vagy ha be is indul, 1-2 henger nem jár. Jellemzően változik melyik megy és melyik(ek) nem.. ilyenkor a gyertyákat kivéve, és újat beletéve elindul, majd kezdődik előről a folyamat... egyszerűen leállítod, és 2-3 nap múlva a gyertya nem ad szikrát rendesen
2) ingadozik az alapjárat hidegen, a szívatót nem szereti
3) erősen benzinszagú az indítás, és a kipufogógáz, de nem füstöl rendszeresen csak néha-néha tiszta fehér (nem sűrű) füstöt vagy gőzt ad.
4) 16k rpm-ig van skálázva, de 12k-nál tovább nem lehet pörgetni

Vittem szerelőhöz, a karburátorok rosszul voltak beállítva, a tömítések el voltak öregedve, ezeket megcsinálta.
Karbit nem tisztított mert nem látta indokoltnak, és nem tudom, hogy a szinkront megcsinálta-e.
Annyit mondott, hogyha "eszi a gyertyákat" akkor a gyújtásegységet (CDI) kell kicserélnem.

Kérdés: mi a f.om van a motorral?
tepertospogacsa ‐ 2020. május 25.
{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{reactions.mark}}
Gyújtás,vagy CDI,vagy túl sok anyagot kap a gép,de előfordulhat az is,hogy nincs elég kompresszió már benne,ezért indul nehezen hidegen és akkor olajozza a gyertyát is. A kérdés,hogy az benzin,vagy olaj a gyertyán. :)
Endgyúró 2020. 04. 04.
Köszönöm a választ, szerintem benzin a gyertya tetején, viszont barna színű volt mikor letöröltem a 2-es henger gyertyáját. Ott a menet alján az az alátét is dzsuvás volt..

A rossz keverék az lehet hogy tényleg fennáll
tepertospogacsa 2020. 04. 04.