Hozzávetőleg ötvenezer forintot kóstál a motorokba építhető „okosizzó”, ami abban különbözik hagyományos társaitól, hogy a gép dőlésszögétől függetlenül mindig azonos vetítési képet ad, vagyis giroszkópként stabilizálja a szerkezetet:

Az ALLight névre keresztelt fényforrás ugyanolyan elven működik, mint a MotoGP-ben használt, állandó helyzetű fedélzeti kamerák

Kezdetben H4-es, H7-es és H11-es foglalattal készítik majd az izzókat, s ezzel lefedik a motorkerékpárok 90-95 százalékát. Jelenleg privát és céges befektetőket keresnek, s nagyjából 14 ezer dollárt kalapoztak össze, ami a kitűzött cél hozzávetőleg kilencven százaléka. Ha összejön a kezdőtőke, állításuk szerint egy-másfél éven belül megkezdődhet az első példányok kiszállítása. A nagyüzemi termelés 2020 végére várható, igaz, akkor már magasabb, 75-80 ezer forintos árral számolhatnak a „későn ébredők”.