A szigetországi Brixton Motorcycles termékpalettáját klasszikus kinézetű, elegáns és kifinomult motorkerékpárok alkotják, mégpedig negyed- és nyolcadliteres össz-lökettérfogatú változatokban. A vállalatnál úgy döntöttek, a kezdőknek, visszatérőknek vagy korlátozott jogosítvánnyal rendelkezőknek szóló kisebb gépek mellé csatasorba állítanak egy nagyobb testvért is, ez lett a BX500, amelyet prototípus formájában mutattak meg a nagyközönségnek a milánói EICMA-n. Miként többi nagyszerű járgányuk, ez a típus is a café racerek és a scramblerek szerelemgyereke, letisztult, mégis nagyon egyedi és ütős formavilággal. A rövid faridom, a magasra húzott kormány, a klasszikus, kerek fényszóró vagány megjelenést kölcsönöz a gépnek, ugyanakkor legjellegzetesebb része kétség kívül a csodásan megmunkált üzemanyagtartály, ami csak úgy vonzza a tekintetet.

Így fest élőben a Brixton BX500

A modelleben egy 486 köbcentis, sorkettes, nyolcszelepes hajtómű dohog, azt egyelőre még nem lehet tudni, ebből milyen teljesítményt csalogattak elő a szakemberek, mindössze annyit árultak el, hogy lesz A2-es jogosítvánnyal vezethető, tehát 48 lovas kivitel is. Érdekesség, hogy a Brixton mérnökei nem elégedtek meg valamelyik távol-keleti beszállító blokkjával, ehelyett húsz szakemberük két éven át fejlesztette a saját gyártású kéthengerest, ami egyre ritkább, ám annál megsüvegelendőbb erény a kis cégek között. Ha minden jól megy, az elkövetkezendő esztendőben homologizálják a BX-et, így jövőre már végső formát ölthet és sorozatgyártásba mehet a vonzó klasszikus.