Digitális platform váltja az EICMA-t?
Kiállítás a világhálón
Újabb gyár jelentette be, hogy szakít a hagyományokkal, és a kölni, valamint milánói seregszemle helyett online bemutatókra helyezi a hangsúlyt. Vajon túlélik a járványhelyzetet a nagynevű kiállítások?
Az új élő és digitális formátumok egyre inkább előtérbe kerülnek majd a BMW Motorrad bemutatóin, vagyis a márka szakít a megszokott bemutatókkal, melyek a világ két vezető motoros kiállításához, a milánói EICMA-hoz és a kölni Intermothoz kötődtek – jelentette be ma reggel a német cég.
Kiállítás helyett online leleplezés
Ehhez a BMW Group saját fejlesztésű formátumokat használ, kiegészítve külső forrásból származó platformokkal. „Újragondolt stratégiai kommunikációnkban kiemelt szerephez jutnak az élő és a digitális formátumok. Ezek jóvoltából a jövőben világszerte még több embert érünk el – szögezte le Dr. Markus Schramm, a BMW Motorrad vezetője.Ez volt az utolsó? A BMW Motorrad a 2019-es EICMA-n
Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy rugalmasabban időzíthetőek az új modellek, a világpremierek helyszíne, időzítése stb. nem függ majd az őszi seregszemlék dátumától, rendezőjétől. Ez persze nem azt jelenti, hogy egyáltalán nincs lehetőség élőben mustrálni az újdonságokat, néhány kiállításon így is jelen lesz a márka, de a jövőben kétségtelenül nagyobb teret kapnak az online bemutatók.