A BMW G 310 R egy szélesebb rétegek számára elérhető, rendkívül sokoldalú, gazdaságos masina, nem véletlen, hogy megjelenésekor remek fogadtatásra talált. Szinte természetes, hogy a visszafogott külsejű gép a kreatív elméket is megmozgatta, legutóbb éppen a DKdesign csapata vette kezelésbe a karcsú egyhengerest, így látott napvilágot a G 310 R Scrambler. Érdekesség, hogy az alapötlet ez esetben is a belsőépítész szakembertől, Dakar Choutól származik, aki ugyan húsz éve szinte csak a hivatásával foglalkozik, de mindig is imádta a motorkerékpárokat. Már kamaszkorában elhatározta, hogy egyszer épít egy saját vasat, s végül el is jutott a megvalósításig, aminek egy BMW R nineT esett „áldozatául”, ez volt a bevezetőben említett 2016-os Project R9Tracker.

dkdesign-bmw-r-310-gs-18096

A BMW G 310 R többek között egyedi lámpatesteket, ködfényszórót, új kipufogórendszert és sárvédőt kapott, nyergét kézzel készített darabra cserélték, felfüggesztése pedig igazodik a terepes megjelenéshez
Napjainkban az ázsiai motorosok a G 310 R és a G 310 GS közelgő indiai leleplezésére várnak, így tökéletes az időzítés, hogy híressé váljon Dakar munkája, amit a hetvenes-nyolcvanas évek stílusa ihletett. A képek tanúsága szerint a dizájner meglátta a modellben rejlő terepes potenciált, így ennek jegyében fogott hozzá az átalakításhoz, hogy megalkossa ezt az igazán különleges hibridet. Ami külön érdekesség, hogy nem egyedi darabról van szó, hiszen a BMW Motorrad Taiwan engedélyével ilyen formában piacra is dobják a modellt, megcélozva a fiatal pilótákat, akik vevők a formabontó külcsínre, de nem tudnak vagyonokat áldozni az egyedi masinákra.