Az egykori M900 formajegyeit próbálták átmenteni a most leleplezett újdonságba, mely ügyesen ötvözi a Szörnyfamília modern vonalait az egykori családalapító védjegyeivel.

ducati-monster-821-16046
Kipörgésgátló és üzemmódkapcsoló segít kordában tartani a 109 lovas csúcsteljesítményt

Természetesen a fényezés is ehhez igazodik, a közkedvelt fekete és vörös mellett elérhető az egykor oly népszerű sárga szín is. A műszaki adatok terén nincs sok újdonság: a 43 millis csúszószár-átmérőjű teleszkópok és az M4-32 jelű Brembo fékek egyaránt ismerősek az elődökről, s a már megszokott üzemmódkapcsoló sem hiányzik a gépről.

ducati-monster-821-16047
Nem maradhatott ki a legendás sárga fényezés sem...

Persze teljesítmény terén jócskán túltesz az új 821 a nagyobb, 900-as elődön - míg az 65 lovat és 76 Nm-t préselt ki egykor a 904 köbcentis erőforrásból, addig utódja 109 lóerős, míg legnagyobb forgatónyomatéka 86 Nm 7750-nél.