Lencsevégre kapták a tesztköreit futó, 2020-as Panigale 959-et, amely részben módosított idomzattal, alaposan átfésült kipufogóval és régi-új hátsó futóművel kerülhet a boltokba. Csakúgy, mint az egykori 848-on, itt ismét baloldalon futó lengőkarra cserélték a hagyományos lengővillát, és az is szembeötlő, hogy a jövő januárban életbe lépő Euro 5 környezetvédelmi norma miatt vadonatúj kipufogórendszerre volt szükség.

ducati-panigale-959-22041
A legfontosabb kérdés, hogy tudják-e a tartani a jelenlegi, 176 kilós tömeget, hiszen az Euro 5 életbe lépése miatt valószínűleg nagyobb, nehezebb lesz a kipufogó, mint a jelenlegi modellen

A pletykák szerint 160-170 lóerő közötti csúcsteljesítményt sajtolnak ki az erőforrásból, és a Ducati hagyományainak megfelelően készül belőle S és R változat is. Az is biztosra vehető, hogy jelentősen bővül a 959 jelenlegi elektronikai arzenálja, és az ABS, valamint a kipörgésgátló mellett IMU-alapú vezetési segédletek sokasága jelenik meg a motoron, beleértve a kanyar-ABS-t is.