Miként arra számíthattunk, a Harley-Davidson újdonsága - méreteit tekintve - a Sportsterhez hasonlít leginkább, 213 centis hosszával szinte milliméterre ugyanakkora helyet foglal a parkolóban, mint a belépőszintű V2-es. A nyeregmagasság ezúttal is szerény, mindössze 780 milliméter, ráadásul további két centivel süllyeszthető. Hasmagasság tekintetében átlagosnak mondható, 13 centis értékkel büszkélkedhet a motor, míg tengelytávja a túrasportmotorokéval vetekszik, egy centi híján másfél méter.

harley-livewire-muszaki-adatok-22614
Egyórás gyorstöltés, akár 235 kilométeres hatótáv és vadonatúj Showa felfüggesztés teszi vonzóvá a HD első elektromos motorját

Érdekesség, hogy a leszállított és a forgalomba helyezett motor tömege grammra megegyezik, 249 kiló, vagyis a dobozban érkező LiveWire-t semmilyen folyadékkal nem kell feltölteni - menetkész és száraztömege ugyanannyi. Nem kell aggódni a nagyra nőtt - vagy nagyra hízott - motorosoknak sem, mert a hataémas akksicsomag dacára a terhelhetőség megközelíti a 190 kilót.

harley-livewire-muszaki-adatok-22613
Közel 28 ezer eurót kóstál a Harley újdonsága

Végül pedig a lényeg, a futómű és az erőforrás, melyből az előbbiért a Showa felel, a motor pedig részben saját fejlesztés. A kereken 15 ezret pörgő villanymotor 78 kW-os, azaz 105 lovas teljesítménnyel repíti a gépet, ám ennél sokkal fontosabb, hogy 116 Nm-es forgatónyomatéka gyakorlatilag a teljes fordulatszám-tartományban elérhető. Hagyományos töltéssel 12,5 óra alatt pumpálhatjuk tele amperrel a 15,5 kWh-s kapacitású akksit, ám DC-gyorstöltővel megvan hatvan perc alatt, és megszakítás nélkül 113-235 kilométert tehetünk meg vele. Az első érték közúti, 110 km/órás tempóra vonatkozik, míg utóbbi a városban mért érték. Letesztelték a motort a hagyományos WMTC-szabvány szerint is, mely során vegyes használatban 158 kilométerre jutottak az ősztől - ÁFA és egyéb adók nélkül - 27 860 euróért megvehető Harley-val.