Látszólag minden adott, hogy a Hero XPulse igazi mindenes legyen a több mint egymilliárd ember lakta Indiában, ahol a motor sokkal inkább a közlekedés praktikus és olcsó formája, mintsem hobbijármű. A 21-es fűzöttküllős első keréken futó egyhengeres Milánóban debütált, igaz, egyelőre csak tanulmány formájában:

Megfizethető, könnyedén tartja a forgalom tempóját és megbirkózik a nehezebb tereppel is - a siker garantált

Csupán annyit árultak el az újdonságról, hogy 250-es, egyhengeres, léghűtéses, kereken húszlovas erőforrás dolgozik benne, tárcsafékjeit blokkolásgátló felügyeli, míg a lámpatestekben fénydiódás (LED) izzók kaptak helyet. Ugyan többen faggatták a Hero vezetőit, hogy a látszólag forgalmazásra kész XPulse-t mikor dobják piacra, ám ők egyelőre türelemre intették az érdeklődőket - csak az bizonyos, hogy valamikor 2018-ban jelenik meg a kereskedésekben.