Noha nem derül ki túl sok részlet a videóból, annyi bizonyos, hogy jó eséllyel karcsú, sorkettes erőforrás dohog a motorban, mégpedig egy villanymotorral és akksicsomaggal kiegészítve. Nem kérdés, hogy a teljesítmény/károsanyag-kibocsátás arányt szerették volna ezzel javítani, mégpedig úgy, hogy a belsőégésű motor CO-értéke nem változik, viszont a Kawa automatikusan átkapcsol hibrid vagy tisztán elektromos hajtásra, ha a GPS-jelekből úgy ítéli meg, hogy szükség van erre.

A hibrid Kawasaki beharangozó videója

Ez alapján autópályán és tempós, egyenes szakaszokon benzint szürcsöl, s generátora tölti az akksikat, míg szerpentinen átvált hibrid módra, hogy a lehető legtöbb forgatónyomaték álljon a vezető rendelkezésére, vagyis mindkét erőforrás beszáll a hajtásba. Végül pedig a generátor által feltöltött akksi jut szerephez, amikor beér a városba: itt tisztán elektromos üzemben, hangtalanul suhan, hogy ne szennyezze az egyébként is egyre nehezebben élhető települések levegőjét.

hibrid-motor-a-kawasakitol-28068
Még nem tudjuk pontosan, hogy mi ez, csak az biztos, hogy érkezik, és két erőforrás lapul benne

Nagy kár, hogy csak egy snittet kapunk a fékpadi mérésről, pedig annak eredményéből már sejteni lehetne, hogy milyen benzines erőforrás és mekkora villanymotor dolgozik az új, karcsú sportmotorban. Mindenesetre a Kawasaki reklámstratégiáját ismerve hamarosan újabb részekre számíthatunk, amiből kiderül, mekkora erőforrások lapulnak a hibrid sportmotor karcsú idomai alatt.