· Képek: Honda Motorcycles · 2018. november 7. 23

Honda CB650R és CBR650R

A vagány és a sportos

Elődjénél sportosabb és fürgébb a most bemutatott CBR650R, ráadásul a nagyobb teljesítményhez illő, Showa felfüggesztést kapott - igazán nem lehet okunk panaszra.
A CBR1000RR mellett mellett az EICMA motorkiállításon megmutatta magát a Neo Sports Café termékcsalád új tagja, a csinos CB650R, ami testvéreihez hasonlóan minimalista és letisztult stílusú, esztétikusan vegyíti a café racerek ihlette formavilágot a modern vonalvezetéssel. Természetesen ezen is a família védjegyének számító kerek első fényszóró és jellegzetes formájú üzemanyagtartály kapott helyet, műszakilag pedig olyan összetevők fokozzák a minőségérzetet, mint a 41 millis csúszószár-átmérőjű, fordított Showa teleszkópok, a négydugattyús első féknyergek, a HSTC, vagy épp a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló.
{{articleGallery[19972].caption}}
Ezen felül most láthatta először a nagyközönség a CBR650R-t, amelynek éles, agresszív vonalvezetésű idomait, rövid hátsó traktusát és fénydiódás első lámpatestét a literes Fireblade ihlette. A modell hat kilóval könnyebb, mint a CBR650F, ráadásul 30 millivel előretolt kormányának, hátrébb és magasabbra helyezett lábtartóinak köszönhetően sportosabb vezetési pozíciót kínál.
{{articleGallery[19963].caption}}
A kétkerekűben a Honda klasszikus sornégyese dolgozik, amit úgy hangoltak, hogy öt százalékkal nagyobb csúcsteljesítményre képes, maximális 94 lóerejét 12 ezres fordulatszámon adja le. A CBR650R és CB650R egyaránt elérhető 35 kW-os változatban, így korlátozott vezetői engedéllyel rendelkező pilótáknak is remek választás lehet.