A különleges kétkerekű megalkotásához hozzájárult a Honda UK is, akik 54 motort biztosítottak kivételes munkához.

Kis szériában készül a CB1100 RS 5FOUR

A munka az alapot adó gép lecsupaszításával kezdődött, ugyanis egy klasszikus café racer és egy hatvanas évekbeli versenygép fizimiskáját szerették volna átörökíteni a mai technikára - ha ránézünk az eredményre, első blikkre látszik, hogy ez a terv tökéletesen sikerült. A Honda akkori versenyszíneit használta a csapat, így a pirosat, a kéket és a fehéret láthatjuk a sorszámozott motorokon. Teljesen egyedi a szóló nyereg, és a kormányt is korhű darabra cserélték. A felfüggesztések a Showától érkeztek, a 17 colos, öntött alumíniumkerekeket négydugattyús fékekkel vértezték fel, a hörgő hangú titán kipufogót a Racefit szállította.

kis-szeriaban-keszul-a-cb1100rs-5four-23158
Remekül sikerült az átalakítás, hiszen a két gép stílusa gyökeresen eltér egymástól (háttérben az eredeti CB1100 RS)

Guy Willison, az 5Four Motorcycles kreatív vezetője azt mondja, mindent úgy alakítottak ki, hogy a nagy sorozatban gyártott gépről sugározzon az egyediség és különlegesség, mindemellett első osztályú minőség és műszaki színvonal jellemezze. Egyébként további érdekességeket az Honda weboldalán találtok a régi időket idéző vasról, sőt már egy promóvideó is született arról, hogy miként készült a motor:

Nos, a képek és a videó alapján nincs kétségünk róla, hogy igen kívánatos darab lett az 5Four CB 1100 RS modellje, csak azt sajnáljuk, hogy mindössze ilyen kevés készül belőle. Aki megvenné, kicsit több mint 15 ezer fontot, azaz közel hatmillió forintot spóroljon össze a tüzes Hondára, és igyekezzen, mert valószínűleg gyorsan elfogy a pár tucat retrómotor.