A fejlesztés során teljesen megújult a KTM EXC TPI endurók WP villája, immáron nagyobb dugattyúk dolgoznak a teleszkópszárakban, még könnyebbé téve a terepakadályok leküzdését. Emellett átdolgozták a nyerget, erősebb lett az akkumulátor, s a pilóta Neken kormánnyal terelgetheti ultrakönnyű, befecskendezős, kétütemű gépét, mely koromfekete Giant kerekeken fut.

ktm-125-xc-w-150-xc-w-18084
Természetesen az új EXC-hez is elérhetőek a PowerParts kiegészítők, hogy a hobbimotorosok és versenyzők teljesen saját ízlésükre szabhassák a gépet

A kétütemű, 125-ös és 150-es XC-W-k a vadonatúj hengerfejnek köszönhetően még spontánabb gázreakcióval büszkélkedhetnek, míg erőforrásuk - a továbbfejlesztett berúgómechanizmus és a tökéletesített tengelykapcsoló révén - lényegesen karcsúbb lett.

ktm-125-xc-w-150-xc-w-18081
Éljen a 2T! Amikor már mindenki temette a kétütemű technikát, az osztrák mérnökök megmutatták, hogy így is teljesíthetőek az Euro 4 előírásai

- Hihetetlenül izgalmasan telt az elmúlt két év, beleértve a világújdonságnak számító 250 és 300 EXC TPI leleplezését is. Méltó folytatás a most bemutatott, átdolgozott változat, no meg a 125 és 150 XC-W, ám ezzel nincs vége a modelláradatnak, hisz' már alig várjuk, hogy megmutassuk, milyen hihetetlen újításokkal lépnek színre további 2019-es modelljeink! - mesélte Joachim Sauer, a KTM Offroad-termékmenedzsere.