A több mint 90 éve alapított Malaguti hazai pályán, a 2018-as EICMA-n tért vissza , hogy az új tulajdonos, a KSR segítségével ismét megvesse a lábát az európai piacon. A talján mérnökök azóta számos újdonsággal lepték meg a motorosokat, élen a 125-ös és 250-es Drakonnal, de említhetnénk az A1-es kalandmotorok egyik utolsó képviselőjét, az általunk korábban tesztelt Dune-t is.

A Malaguti 2022-es újdonságai

Nem csoda, hogy ilyen népszerűek az új, 125-ös Malagutik, hiszen formás idomaik alatt az Aprilia folyadékhűtésű, befecskendezős erőforrásait találjuk, melyek 11 kW-os (15 LE) teljesítményükkel teljesen kihasználják az A1-es jogosítványkategória lehetőségeit, azaz már nem is lehetének ennél erősebbek.

malaguti-ujdonsagai-2022
Malaguti Dune 125 X

Az elmúlt esztendőkben közel egy tucat különböző motor volt elérhető a Malagutinál az XSM50-től, a közismert Madison 300 robogóig, és a hírek szerint idén újabb típusok bukkannak fel, élen a 125-ös és 250-es Drakonnal.

malaguti-ujdonsagai-2022
Malaguti Mission 125

A hagyományos motorkerékpárok mellett új robogókkal is bővült a repertoár, miután idén bemutatták a fürge Mission 125-öt, valamint az elővárosi közlekedésre is alkalmas, erősebb és gyorsabb átiratot, mely a  Mission 200 nevet viseli.

malaguti-ujdonsagai-2022
Malaguti RST 125

S hogy mit hoz a jövő? Nos, a márka vezetői úgy nyilatkoztak, hogy szeretnének fél éven belül piacra dobni több újdonságot, például a sportos XSM és XTM utódait, sőt tervben van a népszerű Madison 300 új változatának érkezése is.