Tucatnyi modellt láthattatok már az idén alapított Motron kínálatából, felbukkantak formás kalandmotorok, megfizethető városi járgányok és a Sportster formavilágát idéző, 125-ös cruiser is. Persze nem véletlenül tartogatták a végére a legfinomabb falatot, vagy ha úgy tetszik, a desszertet, nevezetesen a Motron Warrior 400-at.

A legerősebb Motron: itt a Warrior 400

Egyelőre hétpecsétes titok a Warrior 400 folyadékhűtésű erőforrásának pontos teljesítménye, de ismerve a hasonló méretű blokkokat, 30-35 lóerőre és 30-40 Nm-es forgatónyomatékra számíthatunk. Régies külső ide vagy oda, a „körítés” igencsak naprakész: kifejezetten szép, fűzöttküllős kerekeken fut a motor, s az első felnit masszív, fordított teleszkóppár fogja közre.

motron-warrior-400-bemutato
Arányos forma és korhű megjelenés jellemzi az új Motron Warriort

Mintha csak a híres brit café racerek egyike állna előttünk, különösen a puritán, lapos nyereggel, no meg a fényszóró feletti légterelővel, ami a korabeli versenygépek rajtszámtartóit idézi. Miként az osztrák KSR Group másik modelljén, a Brixton Crossfire 500-on, ezen is formás, tölcséralakú kipufogóból árad a basszus, azt pedig csak remélni tudjuk, hogy a Motron is olyan férfiasan dörmög majd, akárcsak a Crossfire a nemrég készült teszten.

motron-warrior-400-bemutato
Egyelőre kétféle, szürke és ezüst fényezéssel láthatjuk a modellt a Motron honlapján

Mivel már ismerjük a márka többi modelljének műszaki adatait és árait, várhatóan még idén megérkezik a Warrior is, és újabb szemrevaló klasszikussal bővül a hazai motorpiac.