Nem könnyű a szegényebb ázsiai országokban nagymotorhoz jutni, s ha valakinek lenne is pénze egy jobb gépre, elképesztő mértékű adók tántorítják el tervétől. Nem ritkán az itthoni ár dupláját kérik el egy 500 köbcenti feletti enduróért vagy sportmotorért, így hát marad az álmodozás vagy a „saját tervezésű” masina, ami lehet, hogy nem gyors, de a formája emlékeztet a kinézett ikonra:

Sajnos nincs feliratozás a videóhoz, pedig szívesen belehallgatnánk, hogy tervezgetés közben miről is folyik a magasröptű eszmecsere. Külön felhívnám a figyelmet az origami stílusú, radiálisan rögzített Brembóra...

Ezúttal a BMW S 1000 RR állt modellt, és szénszálas alkatrészek híján egyszerű kartonból készültek az idomok. A stílusosan baloldalon futó lengőkar és a hátsó kerék is megér egy kósza pillantást - pont úgy fest, mint amit a helyi MÉH-telepről hoztak el, talán nem is első alkalommal... Tegyük hozzá, az is csoda, hogy egyáltalán központi rugóstag köti össze a szedett-vedett vázat a lengőkarral, ami nem semmi egy ilyen barkácsolt gépnél. Elsőre talán szánalmasnak tűnhet a ragasztópisztollyal, papírból összetákolt szerkezet, de ne feledjük, hogy a szükség nagy úr - valószínűleg így kerülhetnek legközelebb egy superbike-hoz. Az pedig csak hab a tortán, hogy nem valami kiállításra készített szoborról van szó: mint a videóból kiderül, vezethető, közlekedésre alkalmas gép született az apró műhelyben.