Szerencsére a tervezők gondoltak a testesebb vasak gazdáira is, ezért akár 350-400 kilós és 140-150 centi magas motorok is stabilan vihetőek a Porteosszal, ami tulajdonképpen nem más, mint két egymáson elcsúszó rámpa. Ezek közül a felső nemes egyszerűséggel lebillen, így a földön rögzíthető az első kerék, valamint a komplett gép, nem kell emelgetni, sem a futón/platón állva bénázni a spaniferekkel.

Mozgatásáról egyszerű csavarbehajtó gondoskodik, s hogy ne terhelje meg túlzottan a kocsi felfüggesztését, könnyű, nagy teherbírású (6061 T6) alumíniumból készül. Hirtelen felsorolni is nehéz, mennyi előnye van a rendszernek, hiszen ezzel biztonságosan, egyedül fel- és lepakolhatja az ember a vasakat a magasabb platókról, külön rámpa nélkül, emellett nem ér le az olajteknő, amikor megpróbálja feltolni a motort.

porteos-motorszallito-rampa-23971
Könnyű alumíniumszerkezet emeli fel és rögzíti a motort

Gyakorlatilag egy minőségi motorszállító utánfutó áráért, 1400-1500 dollárért lehet megkaparintani a szettet, már ha valóban beindul a sorozatgyártás, ugyanis az ötletgazda, Rad Iliuta még az IndieGogón hirdeti portékáját lehetséges mecénások után kutatva. Ha összejön az áhított ötvenezer dollár, végképp elfelejthetjük az utánfutóval nyűglődést és a pótkocsival parkolás, tolatás nyűgjeit. Valljuk be, a Porteos igazán elmés ötlet, és minden részlete arról árulkodik, hogy a tervező is motoros volt, aki sokat bajlódott már a gépek szállításával.