A GSX-S1000 műszaki alapjait öröklő gépben a népszerű K5 átdolgozott, 999 köbcentis erőforrása dolgozik, a csúcsteljesítmény ezúttal 152 lóerő.

Viszonylag nagy, mégis karcsú üzemanyagtartályból kapja az éltető naftát a sornégyes, a 19 literes tank – a korábbi GSX-S-ek fogyasztását ismerve – 350-360 kilométerre elég, vagyis bőven több, mint amennyit egy ilyen motorral egyhuzamban megtenne az ember.

suzuki-gsx-s1000gt-bemutato
A navigációként is működő TFT-kijelző

A nyeregmagasság visszafogott, mindössze 810 milliméter, így jó eséllyel az átlagosnál alacsonyabbak is könnyen megtámaszthatják a gépet, már csak azért is, mert viszonylag könnyű modellről van szó.

suzuki-gsx-s1000gt-bemutato
Az utas lábtere és térdszöge még a vezetőénél is nagyobb az új modellen

Ezres erőforrás és jókora idomzat ide vagy oda, csurig tankolva is 226 kilóval mérlegel az új GT, mely meglepetésre gigászi TFT-kijelzőt kapott, ami eddig nem volt jellemző a márka modelljeire.

suzuki-gsx-s1000gt-bemutato
Alig 5,3 milliót kóstál az új GT

Mi több, a Suzuki MySpin alkalmazással telefonodat is összekötheted a motorral, ami egyrészt megkönnyíti a mobil használatát menet közben, másrészt így navigációként is helytáll a GSX-S új műszeregysége.

A modell már itthon is kapható, az új GT alapára 5 299 000 forint – derült ki a Suzuki friss közleményéből.