· 2021. január 13. 26

Kínában készül a legvagányabb CB500

Hiánypótlás?

Olyan formás, mintha a CB650 és 1000 páros kistestvére lenne, holott ezúttal csak a technikát adta a Honda – a formatervért a kínai gyár mérnökei feleltek. Pofás lett a Voge 500 AC, de kérdés, mennyibe kerül majd.
Még három éve, 2018-ban hozták létre a kínai Loncinhoz tartozó Voge-ot, hogy – helyi szinten – prémium kategóriájú motorokkal kedveskedjenek a távol-keleti vevőknek. Vajon Európában is lesz igény a remekül festő, de kissé túlárazottnak tűnő masinákra?

Megjelent a Voge 500 AC

A túraendurók mezőnyét erősítő, szintén Honda-motoros Voge 500 DS kalandmotor után most itt a csupasz 500 AC – áll a Visordown friss cikkében –, mely főként vonzó formájával szerezhet új rajongókat az itthon még kevéssé ismert márkának.
voge-500-ac-bemutato-28623
Hagyományos, 120 és 160 milli széles, 17-es abroncsokon fut a kínai félliteres
Az 54 lovas, 41 Nm-es forgatónyomatékú gépen olyan beszállítók termékeit láthatjuk, melyek jól ismertek a japán márkák modelljeiről is (Kayaba, Nissin stb.), és természetesen LED-világítás ékesíti a Voge-ot, ahogy azt már megszoktuk korunk A2-es gépein.
voge-500-ac-bemutato-28625
Vonzó, de nem olcsó gép: a cég másik 500-asa, a DS 6390 eurós listaáron kelleti magát – lássuk be, ennyiért számos félliteres modell közül választhatunk
Nem hiányzik a színes TFT-műszeregység sem, az első villa pedig fordított, hogy a 471 köbcentis Voge „tartsa a lépést” az európai és japán kihívókkal. Más kérdés, hogy az 500 AC házon belüli kihívója, az 500 DS jellemzően 6-7000 euró közötti összegbe kerül Európában, márpedig ez átszámítva jóval több mint kétmillió forint, amennyiért már japán modellek is akadnak a piacon.