• Suzuki GSX-R600 teszt

    "Own the racetrack!" - Urald a versenypályát!� Vajon még mindig igaz a jól ismert szlogen? Ha nem is versenypályán, de ennek próbáltunk utánajárni, miután sikerült lezsíroznunk egy 600-as GSX-R-t Erdős Tomival, a Full-Gas frontemberével.
    2003. július 30. 2
  • Érdekel valakit az új Hungaroring?

    A megújult Hungaroringen motorozhattok, két héttel a Forma 1 előtt!!! Kétnapos alaptanfolyam indul augusztus 7-én a HMI szervezésében. Infó
    2003. július 30.
  • Az Aprilia beújít

    Az RSV 1000 R új magnézium blokkot és vázat kap, aminek köszönhetően a 138 lóerős moci 280 kmh-val bír szakítani, és a kinézete is elég hyper. Itt lecsekkolhatod az összes változatást. A másik gép az RSV 1000 R Factory, ami igazi csemegének ígérkezik a megszállott versenyzőknek. A változások a felfüggesztést, légellenállás és a stabilitást érintik ennél a típusnál.
    2003. július 30.
  • Talma idei legjobbja

    Talmácsi Gábor idei legjobb eredményét érte el a német GP-n, ahol a 6. helyen intették le a magyar versenyzőt. A 125-ösök győztese egyébként Perugini lett, 250-ben Robi Rolfo első győzelmét aratta, izgalmas csatában lenyomva az Apriliásokat. A GP osztáy aztán feltette az I-re a pontot, már ha az izgalmakat vesszük figyelembe, ugyanis Rossi és Gibernau nem mindennapi ütközetét követhettük figyelemmel, aminek az lett a vége, hogy Rossi az uccsó körben visszaelőzte Gibernaut, és az örömmámortól ittasan hatalmasat hibázott a célegyens előtti kanyarban [nem a megszokott íven vette] és végül Gibernau kerekezett be elsőként a célba.
    2003. július 28. 1
  • Kawasaki ZX10R

    Az amerikai motorcycledaily magazin oldalain feltűntek a ZX10R kémfotói. A vasat szemlélve ráismerhetünk a ZX636 formavilágára. Ja, meg a fordított telóra.
    2003. július 25.
  • Trial bajnokság

    A Montesa HRC versenyzői, Dougie Lampkin és Takahisa Fujinami ismét megosztoztak a győ-zelmen a franciaországi Breal Sous Monfortban rendezett versenyen. Tegnap a EuroSporton láthattunk is egy összefoglalót a versenyről, és hát valljuk be, a szabad ég alatt természetes akadályokkal tűzdelt pálya fantasztikus látványt nyújtott, és elképesztő sziklákon csapattak a versenyzők.
    2003. július 23.
  • MotoGP - Sachsenring

    A csapatok a hétvégen a németországi Sachsenringen foly-tatják a szezont. "A küzdelem jóval keményebb mint tavaly és a csata is remek. Nagyszerű csapatunk van akik kemé-nyen dolgoznak, ezért vagyunk az élen. A Sachsenring so-hasem tartozott a kedvenceim közé, de nagyon fontos hogy jó helyen szerepeljek a nyári szünet előtt. A hétvégi verseny kemény lesz, és már nagyon várom hogy újratöltsem az akksikat a szezon második felére." - Rossi.
    2003. július 23.
  • Kawa KX-250F a mezőny élén

    Tetsuya Mizoguchi idei szezonban aratott negyedik győzelmével tovább növelte előnyét az Össz-Japán MX Bajnokságban. A 10 futamból álló sorozat 5. versenye július 6.-án került megrendezésre.
    2003. július 18.
  • Max a leggyorsabb

    A kétnapos brno-i MotoGP teszt során Max Biaggi bizonyult a leggyorsabbnak a Hondával versenyző pilóták közül. Biaggi ismét jó formában volt és a brno-i pályra fejelesztett Michelin papucsoknak köszönhetően 1:58,8-as idejével megjavította tavalyi pole pozíciót érő időeredményét. Köridők: Biaggi 1:58.8 Rossi 1:59.64 Gibvernau 1:59.64 Hayden 2:00.03
    2003. július 18.
  • A Buell erősít

    A Buell az XB12S és az XB12R motorokkal újít 2004-re. Mint a nevéből is látszik a fő különbség az 1203 köbcentis blokk, ami 103 LE-vel párosul, illetve ahogy a képeken is megnézhetitek, a hiper fényezés, ami még vagányabbá varázsolja a gépet. infó
    2003. július 17. 1
  • Biaggi végre megkapja a fullos RCV-t

    A Cseh nagydíjon Max Biaggi elvileg már egy fullos gyári Honda RCV 211-en fog csapatni, amivel valószínüleg jobban meg tudja szorongatni Rossi nyakát, bár lehet azt amúgy is megszorítaná ;)
    2003. július 16. 2
  • Honda CBR 600RR teszt

    Nemrég volt olyan szerencsénk, hogy kipróbálhattuk Rossifumi motorját, - akarom mondani - annak kistesóját, a Honda CBR 600 RR-t. A Honda mérnökei, nem bízták a véletlenre a dolgot, és minden csili-vili cuccal felszerelték a motort, hogy az minél szexibb és kelendőbb legyen. Mi megpróbáltunk utána járni annak, hogy tényleg olyan jó-e a kis Honda, mint ahogyan kinéz.
    2003. július 15. 3