Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont nem, mert a Tarkáé 06 os volt , az is nullázta magát, az enyém meg 07 es és tavaly éppen Polyák L kezében reszetelődött.
A hátsó fék nem a melegedés miatt levegősödik, hanem a blokk rezgése miatt indul meg a kavitáció. A lábtartó cseréje félmegoldás, ugyanis a főfékhenger sem egy nyerő típus. Sokkal egyszerűbb (és olcsóbb) egy Ducati 1098S főfékhengerét felszerelni. 16e újonnan, geometria és hidraulikus áttétel azonos, kis szerencsével a fittinget sem kell cserélni, egyedül a dugattyú nyomórúdját. Sokkal jobb lesz a fék nyomáspontja, és sose levegősödik. Ugyanúgy gyári pozíció és lábtartó. ;)
Igen ez az. De van itt a tarsasagban egy rsv is azzal sincs gond, meg volt meg jopar az evben es nem volt problema.
Ha ennyien mondjatok akkor tenyleg elgondolkodtato, de mondom valamiert sem rsvn sem tuonon nem jott elo meg. Vagyis egyszer jott egy srac ha jol emlekszem par evvel ezelott akinek ez volt az egyik gond de teljes szetszereles, megfelelo alkatreszek cserejevel jo lett. Na mindegy.
A generator es feszultsegszabalyzo viszont jellemzo hiba, de nem csak az Aprilian
Ha már itt tartunk... én sem
Rsv de nem az enyém.
Új lábtartó és arra rakják a munka hengert.
Így nem melegedik többé.
és bevált?
Nem szeretnék senkivel semmiről vitatkozni.
Én csak a saját tapasztalataimat írtam le.
Ha vkit érdekel a téma:
Google :
-"aprilia rsv 1000 r hinterradbremse entlüften"

További szép estét!
Gondolom ez tuono ha jól látom akiegyenlitö tartály fekete burkolatából. én is használtam pár évet 2007 es tuono olyan brutál volt a hátso féke mindig de rsv- vel szívott tesom igaz még a egyben oldalidomos 2005 volt erre azt mondták teli idomoson nem jár át a leveö és igy melegedés miatt vannak gondok. kiváncsi leszek a 2008 as factory osztott idomos eggyel több a levegönyilás és igy milyen lessz a hütése a munkahengernek
De így még a munkahenger mindig felforrosdik.
Ezért ez a végleges megoldás:
Na most, hogy ilyen aktivan benne vagyunk, lementem egy fenykepert a muhelybe. Ezen a motoron evek ota semmi gond a fekkel. Most is itt van, a szokasos evvegi karbantartas. Igaz eltellik egy het mire keszen lesz(delutanonkent van csak ra ido jelenleg), de nyugodtan nekilat a tulaj az ujevnek.
Kinti fórumokon azt írjak hogy máshol kell elvezetni a fémfékcsövet és megszűnik a probléma.
Túl közel van a blokkhoz és a hő miatt.
keresek a factory- hoz bal oldalra a tank és kormány közti vezeték takarot factoryé carbon de sima rsv- é is jó lenne talán mintának hogy carbonbol csináltassak szerintetek?
Gondold at, honnan kerulhet levego a rendszerbe. Ertem hogy ket honap es ez nem lenne normalis de valahol csak bekerul az a franya levego.
Amugy kell a pasztazassal is foglalkozni
Leírom mégegyszer 2005-be az elsők közt vettem RSV-t.
2 hónapos motornak már nem volt hátsóféke!
Amúgy nem pasztázgatni veszem a motorokat.
Ejj de kocsog voltam most olvastam csak... De hat ez vab
de talpra állitjuk akkor ugy is kifog derülni de rohadt jol nézki a gyári szín összeállitás.
Napi szinten szervizelek motorokat, koztuk rsvket is meg mas olasz gepeket.
akkor vissza a karbantartashoz:
Amennyiben megfeleloen tiszta es jo allapotu a fekrendszer akkor nem legtelenedik le.
Most lehet vitatkozni, de tok felesleges.
Rsv4ek illetve uj motorok miert nem levegosodnek le?
Gondolkodjatok mar!
Aztan par ev mulva ha levegosodnek akkor szar lesz a motor mi? Ja igen szar.
Elmondjam megegyszer? Foglalkozzatok a motorotokkal es ne csak a fenyezes pasztazasa menjen
Tehát ennek is meg vannak a hibái és a jósága mint az elözö rsv- nek de ha indul senkit nem érdekel mikor dübörög a v2 hand.
Szia,
Rendi tőled h egyetértesz velem de látod ettől frankó egy jó topic h humán módon elmondjuk megvitatjuk a véleményünket és ebből sokszor mi, vagy más ember, tulajdonos vagy leendő tulajdonos, ki tud szűrni objektív dolgokat ... ezzel segíthetjük a választását h biztos lehessen benne. Egyébként lóerőre kicsit reflektálva azért elég az, hiszen a futóművel és mindennel ami factory-n van össze gyúrva ütőképes fegyver egy jó és tapasztalt pilóta kezében. Jómagam is v2 párti vagyok bár volt jó pár soros verziójú motorom is. Majd ha megjön a jó idő tesztelem ahogy csak képes leszek rá a motort is és a gumit is rajta. Nekem egy rosso III. Van fent gyakorlatilag újszerű ha már visszautalhatok korábbi hsz.-re
Teljesen egyetértek Fazer1000-el!
Imádom az RSV-t, már a 3.-at nyúzom. (2005-be vettem az elsőt)
Úgy hogy mindig van mellette egy második jelenleg 1290 Superduke
De nem vagyok elfogult!
De az állandó fék,kuplung légtelenités nem gondolom hogy karbantartási probléma!
Ugyanígy a motorerő. Attól hogy le van áttételezve (enyém is) attól még hiányzik pár lóerő!
De tényleg ezért az árért kiváló fék,futómű,teljesítmény!
150 így se lesz de 3.ban gázra egykerék, még 4.ben is ha van kicsi úthiba.
Pont hogy nincs kihegyezve ez a blokk, olajból 15/50 vagy 10/60 és a világból kimegy, benzinből meg 95
A nullázódás pedig csak 04-05 nél fordul elő, -1+2, nyitott légszűrőház, evo6 ecu, és megoldva a lóerő probléma
Fesszabalyzo ugyanigy problemas a Japanoknal is (legtobbnel) .
A csatlakozo valoban szar, ki kell iktatni.
A levegosodes nem minosegi, hanem karbantartasi problema.
Hát... alultervezett feszszabályzó, generátor vezeték és csatlakozója, kuplung és hatsófék légtelenítési gond, műszerfal nullázási anomália... bár ez utóbbi nálam nem fordult elő.