Az 5.1 fék olaj teljesen felesleges és csak rovidtávon(versenyen) használható mivel szilikon alapú nem köti meg a vizet a folyadékban így egy idő után szart se ér + hazavágja a fém alkatrészeket.
Egyébként pedig a hátsófék gondját már leírták pár hsz ezelőtt.... melegedés, rezonancia... bár ez utóbbit nem osztom de lehetséges. Tehát a fő gond a melegedés ezért rakják ki abból a zárt helyről, + magasabb forráspontú fék olaj alkalmazása...
Én ezt használom motul rbf660 tudtommal ez a legmagasabb forráspontú olaj a piacon ami kompatibilis a motorok fék rendszerekhez. Ezt én teszteltem a ringben ugyanaz motorral/fék rendszerrel előtte utána. Természetesen a különbség csak erősen forszírozott tempónál releváns illetve ha melegedési probléma áll fenn.
Talán lehetne valami kisebb Alu lemezzel operálni a blokk és a fék henger között hőkatalizátorként... de ez csak úgy eszembe jutott hirtelen..
Egy szó mint száz... vagy kiépítés jobban szellőző ad acta kevesebbet rezonáló helyre vagy emelés a minőséget és valamivel megpróbálod elterelni a hőt V oda terelni a szelet...
Szerintem
A fékolaj az már megvan és nem az olcsó fajta...
Ezen nem spórolok.
Ha ezek utan is elmegy a fék,akkor továbbmegyek.
Mondtak ,h felejtsem el a hatsóféket,de idegesít úgyhogy végigjárom az utat
Köszi
Alább írtam, hogy a Duki 1098S hátsó főfékhengere teljes megoldást jelent, és még a nyomáspont is sokkal jobb. A hidraulikus áttétel marad, és az eredeti helyre fellehet tenni, semmit nem kell változtatni. Ja, 16e a mutatvány, vadonatúj OEM alkatrésszel. :)
Próbáltátok már visszafele légteleníteni a hátsóféket?? Én is levegős fékkel vettem 8 éve az enyémet, egy angol fórumon olvastam az eljárásról, megcsináltam, azóta hibamentes, blokkoló hátsófékem van.
Van itt a szomszéd faluban egy kárpitos srác, ő nekem az ősszel huzott át egy robesz ülést valami jetsky-ülés anyaggal(fekete színűt kérhettem csak) de az elég jó lett :Vmivel jobban tapad, mint a mille ülés.
Szia. 2006-os tuono hátsó kapaszkodos túra ülés anyagát kéne megszerezned az biztos csuszás mentes volt a párom nagyon szerette ellenbe a gyári csúszott nagyon ezért el se adtam a tuonoval factoryra teszem fel. nézd meg ismeröseid közt van e ilyen ülés. haverom zseléztette egy fokkal jóbb azt mondta. BÚÉK.
Sziasztok! Van egy 2005-ös RSV-m. Elromlott az indító relém. Kivettem és az van ráírva 12v 50a . Ez eredeti lehet? A neten (eBay) azt látom 150a írnak hozzá.
Uj Kinai quad (nissin kópia) föfékhenger, lett ugyan fékem de össze nem hasonlithato a mostani motoroméval. És ami érdekes: amikor légtelenitettem akkor teli volt buborékkal az olaj. A végén már ferrodo dot5 ment bele, de azzal sem volt tuti.
1 évig volt tuonom, végig szívtam a hátsó fékkel. Cseréltem főfékhengert is más típusúra, de sosem oldódott meg a levegősödés-problémám pedig pumpával is próbáltam levegőtleníteni. Más ott a gond...
Egyébként pedig a hátsófék gondját már leírták pár hsz ezelőtt.... melegedés, rezonancia... bár ez utóbbit nem osztom de lehetséges. Tehát a fő gond a melegedés ezért rakják ki abból a zárt helyről, + magasabb forráspontú fék olaj alkalmazása...
Én ezt használom motul rbf660 tudtommal ez a legmagasabb forráspontú olaj a piacon ami kompatibilis a motorok fék rendszerekhez. Ezt én teszteltem a ringben ugyanaz motorral/fék rendszerrel előtte utána. Természetesen a különbség csak erősen forszírozott tempónál releváns illetve ha melegedési probléma áll fenn.
Talán lehetne valami kisebb Alu lemezzel operálni a blokk és a fék henger között hőkatalizátorként... de ez csak úgy eszembe jutott hirtelen..
Egy szó mint száz... vagy kiépítés jobban szellőző ad acta kevesebbet rezonáló helyre vagy emelés a minőséget és valamivel megpróbálod elterelni a hőt V oda terelni a szelet...
Szerintem