Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Riga mini: komplett felújitást kapott azaz festés ,uj dugó.,gürük,csapszeg,henger hónolás,új kulung, minden csapágy csere, szimeringek is mind, karbi felújitás, első teló felújitás, komplett kábelezés újrakötése, berugótengely csere.

Suzuki Gemma CP50: mucsaröcsögéről egy tyúkólbol szereztem,tudni kell róla hogy autómata 3 sebességes, kuplung lamellák újraferodoloztatása, henger hónolás, dugó+gyürük+csapszeg+bizositok csere, komplett fényezés, fél kábelezés csere,kipufogó legyártása(saját kezüleg),őnindító felújitás,elsőteló olajcsere+szimering.

Simson Swalbie:fötengely csere+csapágyazás+szimering. a 3-as vátó cserélye 4-esre kezdetben. Aztán meguntam a motor kinézetét és lebontottam vázig. A hátsó gátlót kiváltottam merevre, előre kapott egy verhomina hosszabított telóját, igy lett a hasmagasság 12cm, egy Honda chopper ülését kapta meg és a hozzátartozó sárvédőt, a tank maradt a sajátja csak 180°-os fodulatot vett és a peremet eltüntettem róla,megkapta a verhomina elsőlámpáját amibe a kilóméter óra is benne volt,a kormány 1 nagy rigáé volt, hajlitattam rá bölcsővázat amire késöbb a lábtartó került.

Yamaha Beluga 125 (4t): elektrónika,szelepek állítása, karbi felújitása.Ezzel szerencsére nem volt sok probléma.

Simson Star (1973): komplett kábelezés(6v-os),gyújtás állítás, fényezés,tömítés szett csere, csapágyak mind csere,főtengely szimeringek,oldaldekni polítozása+a turbóléghütés fedél polírozása, új gumik, fépofák csréje.
blablastb........
A kép a Suzuki Gemma
és sztem nem is csináltál szar munkt és sztem én se viszont én nem is ugattalak le ok nélkül ennyit erről...
Mondjuk nem tudom Te milyen szinten újítottad fel őket, mennyire mélyültél bele? Szívesen meg néznék a munkáidról néhány képet!
Én is újítottam már fel jó pár motort, köztük az adatlapomnál látható Simsont is!
Én is ujítottam már fel nem egy motort. pl:Simson Swalbie ami 1 rozsdabogja volt később choppert építettem belőle,Suzuki gemma, Simson Star (1973-as) Riga mini(komplett felújitás), Yamaha BWS, Honda Bali SJ100,Yamaha Beluga 125 (4t),Suzuki Address, Suzuki Ran2, És a jelenlegi projekt az MTX80...
Ezeket is én csináltam hasonló roncsokból, az utolsó savarig fel vannak újítva!
te fasz én kiszámoltam már te köcsög nekem ne ugass be mert lerántom az ipd és lekörözlek te köcsög széjjel ruglak te fasz nekem ne okoskodj buzi.....
el nem durranak max hamarabb égnek ki esetleg nagyon hamar...aksinak baja nem lesz ilyen kicsi tul fesztől igazábol én sose mértem az enyém de én közvetlenül kötöttem rá világitást dudát nincs aksim csak a fesz szabályzo után kihuztam annyi vezetéket amennyi kell nálam nem volt gond vele sztem nálad se lesz az aksit meg védi amugyis a biztositék ha nagy a visszatöltés ugyis kiég és ennyi
Az gömbsüveg alakú kiesztergálás Te barom! Ha ahoz hozzáadot a préssáv és a dugattyútetó közti térfogatot akkor meg kapod a hengerfej térfogatát Te fasz!
Mi lehet a legroszabb ami történhet, azon kivül hogy szétdurranak az égők? aksit károsíthatja?
Hali! lenne egy olyan kérdésem, "kérésem" hogy 1988-as 125ccm-es mtx hez dugot merre lehet rendeltetni, mert már nézegettem neten de nem találtam! És ha valaki tudna ebbe segiteni megkösszöném! segitségeteket elöre is köszönöm!
ami elvan törve csak a gipsz elméletileg azért van rajta hogy a nedvességet elszigetelje a feszültség kicsit magas de nem gáz annyit még bír...enge csak ez a pisti gyerek huzott fel...
ebböl raktad össze ezt a szép vasat?:D:D Ehez csak öszintén gratulálni tudok. És mégegyszer köszönöm a segítségedet, igy törötten is mükszik a fesz szabájzó.Csodálkoztam is rajta, megmértem a töltést és ugy hogy minden világítás fel volt kapcsolva, félgázon 13,67v.
de hogy igy összeraktam biztos csak okoskodni tudok....
sztem nem állok veled le ahpogy eddig olvastam a hszeid te egy majom vagy és nem csak én szerintem
bár csak a falusi okosak hivják robbanotérnek:)
De jó lesz az égéstérnek is!
és az nem ugyanaz te majom....
amugy én nem szoktam okoskodni általában értelmeset mondok ha megnézed az előző hozzászolásaimat pl setnek amit segitettem amugy auto motor szerelő a szakmám később lettem cncs szal sztemépp hogy em tudom hogy egy motor tipusak mekkora a dugo mérete lehet ettől ku**a hülye vagyok te pöcs de felhuztál amugy a gyujtotér hogy mégoosabb legyél bár ahogy látja itt mindenki már igen okos vagy a hengerfejnél van ahova hogy ondjam hogynetünjek butának ahova a gyertya gyujtorésze belog tod egy kör alaku általában kup alaku bemarás ahol a benzin és a levegő sürösödik ott mérik a kompressziot te f*sz.................................................
Te magasan kvalifikált szakamber, mostmár magyarázd el mi az a gyújtótér (szerintem Te a robbanótérre gondolsz)! Na mind1, ez van! OFF!
sztem olvasd el miről van szo te nyoorék az megse szolaljon aki nem tudja mi az a gyujtotér te majom mi lenne.....istenem ha ennyire ostoba vagy inkább megse szolalj....
Jó neked ha te mindent tudsz.
Kicsit unalmas, hogy ilyen idióták okoskodnak itt a fórumon! Mi az a gyújtótér! A 80-as MTX nek gyárilag 45-ös a dugója!
nekem nncs kedvem kötöszködniés lehet igazad van mert az 50es hengerem eccer már furattamés lehet azért lett 40 mm igazad van lehet akkora mint amit te mondasz de én most vettem egy hengert aminek az átmérője 50 mm akkor az most 98 ccm? mert én ahozképest esztergáltam a gyujtoteret...és igy lehet eltuloztam a gyujtotér méretét am a henger hosszusága a szoknyája i mefgegyezik a 80asal nem kell hozzá nyulnod ha ráteszed az 50eset
Lökethossza biztos,hogy 50mm mert megmértük amikor kivolt véve a főtengely,meg amúgy is van kivéve is még1 főtengely és az ennyi bizony. Esetleg az lehet még,hogy kisebb a sonka az 50-esen....Ezért lenne jó,ha tudnám ugyan olyan hosszú valakivel elcserélném a hengert! Ha tényleg kell smk-ra műszaki rádobnám az 50-eset és bemérhetik,utánna meg vissza a 115-ös!