Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan 20 % -kos keverésig(80% benzin ) nem kell átalakítani.Én így tudom.
http://www.tesco.hu/biouzemany...

Ez a link!De sztem kérdezz meg vmi szakit, h 2T esetében mi a teendő, mert a csöveket bizti itt is lekell cserélni!
Hali! Én nem tudom, h hol olvastad, de énis olvastam tesco honlapján, h a budaörsi (asszem) benzinkútnál lehet tankolni! De nem tudtam megnézni, h mennyibe kerül! Gondoltam egyszer elmegyek aztán megtankolom a Kadett-ot.
Aha még jó, h nem mentem, végigolvastam a dolgot aztán kiderült, h átkell kicsit az autót alakítani, hengerfejbe ezt azt megerősíteni,kicserélni, mert szétkúrja a cucc! Tehát kajak bizti van a nyálban! De gondoltam, h 2T-be is kikéne próbálni, de én lehet nem mindjárt tisztán tankolnék, mert lerúgja a hengerfejet!
Na de sztem próbáld ki, és ha megy akkor írj, h mi a véleményed, engem érdekel, csak nincs közel!
Hali a gyujtáson hol tudok állítgatni legkönyebben?
(nagyobb előgyujtást szeretnék neki adni,E85 üzem miatt)
simonál azért más volt kicsit..
ezt a tirisztoros gyujtogatósalkalmatosságot nem vágom :D
köcce
meg nagyobb kompressziót. megprószálkodok majd E85 tel járni keverékesbe XD
ennek a reteklének 220ft literje.. és 20% kal többet kajol a gép.
de 105 az oktánszáma..
jó lenne ha fel tudnám hozni a kompressziót 1:11,5 re :D, vagy 1:12-12,5 re.
kiváncsi vok mit lépne rá a gép.
e85 tel 2112Ft/100km+olaj
95benya 2368Ft/100km+olaj
most ezt mindennapi használat mellett..
1000km enként 2500 Ft megtakarítás
azaz 1100km-t teszel meg 1000 km helyett..
nekem ez jól hangzik..
van valakinek tapasztalata?
ilyen téren? mint pl Bioetanol.
nekem 4500 ért áthúzta+ ráfestette fehérrel 3 oldalra hogy Honda..
1500 voltak a betűk..
3000 a fekete bőr.. és még aszivacsban a lukat is kijavította..
törökbálinton van a csóka.. ha valakit érdekel megírom hogy hol.
pár napig ül rajta.. de nem para. ha jól emléxem ezek voltak az árak..
gondoltam már erre is de hátha kerülne egy gyári huzattal
ha nem lesz marad a kárpitos
egy kárpitos 5e ft-ért áthuzza,és még a formályán is változtathatsz.....
cserélnék egy sárga huzatú ülést egy kék huzatúra vagy fekete mtx 80asra való nincs szakadás a huzaton csak én oyalnra festem a gépet amihez nem megy a citromsárga és el szeretném cserélni az oldalán fehérrel van ráirva a honda szó ha érdekel valakit irjon de csak csere jön szóba.
és hasonló állpaotú kék/feketére cserélném aminek nem szakadt a huzata nem töröt a műanyagja.
ha érdekel valakit teszek ferl képet ide csak irja meg és akinek kell ő is tegyen fel képet.
Én linkeltem be 1x. hirdetésbe nemhiszem hogy láttad mert alsóbögyörösvalagpusztárol van a motor ahol még villany sincs
te sett én már látta valahol ezt a motort talán hirdetésben de lehet hogy te linkelted már be? tuti ez a matricára elékszek....:)
ok köszi de végülis mindegy mekkora ugyis 50esként van használva amugy 80as hengert ne nagyon akarjon senki 50es blokkra rakni a szoknya alpbol nagyobb mehet a maroshoz viszont a felömlök kilognak a blokk peremén szal min egy 2 mm alulemezt kell alá beszabni mivel felül a hengerfejtömités is min 1 mm alulemez vis a közepe minimum már egyből 2 mm-ert lekell a forgattyus ház síkjábol varázsolni és ennyi én apám mühelyében ingyen megcsináltam de ha valakihez vittem volna ugy 14 ezer lett volna.....felesleges....
mytec: külön odaírtam,hogy léghűtéses 50-es mtx-nek mennyi a lökete! Neked vizes van abba a legnagyobb dugattyúszett túlméret 50mm,de a vizes lökethossza kisebb! De így is van a tiéd szerintem 90ccm!
Én mytechnek köszönhetem hogy él a motorom. Ö segített az elektrónikába , néküle még mindíg szórakoznék a plski töltés szabájzóval. Most tartok ott hogy kész a motor, ma szedtem szét vázra, jön a fényezés és a váz hegeszgetés. 50-es váz nem bírja ugy a kiképzést a 80-as vizes blokkal
Mindig tanul az ember, mondhatni az élete végéig! De gyakorlat teszi a mestert
feltünt hogy meglepően hosszu és az ülés is
Én a suzukimhoz nem találtam 1-etlen alkatrész sem! a gyujtó trafót japánból rendeltem poton 20e ft-ért,mikor a motort vettem 30-ért. Szerinted.... ismerős a dolog, nem ma keztem a prüttyögők szerelését, csukott szemmel szétszedek bármit és össze is rakom, ha nem én szedem szét akkor is összerakom.És a másik fele hogy nem csak motorokat csináltam már hanem nemeggy autót is ami utána tökéletes lett, persze én is csináltam már szart elismerem de az ember leginkább igy tanul. Nem én vgyok a legjobb nem azt mondom, csak tudok 1 pár dolgot és nem tankönyvből. Ha valamiben nem vagyok biztos inkább segítséget kérek.Bizonygathatjuk napokig hogy "hú miket nem tudunkk!".. de akkor sem tudunk még mindent.
Az ülésthuzatot is én vartam
A tulaj kérésére meg lett hosszabbítva az egész motor!
Tájékoztatnálak, hogy a motor ripityára törött és a váz is elhajlott! Ehhez a motorhoz meg elég borsos áron vannak új alkatrészek, bontottan meg elég nehéz találni!
de amúgy szép
Látszik a sufni tuning, taposó lemeznek falap........grat...
Előtte, utánna! Toltálkáros motor javítás :)
Jahh és teszem hozzá, mindezt egy villáskulcs készlettel és egy krovakészlettel, segítségemre volt egy 1968-as Hetra 101-es villanyhegesztő,1 satu és legjobb barátom a 1,5 kg-os kalapács. ezzel is bizonyítom hogy lehet motort szerelni vagy építeni nagy mühely és 2 milliós szerszámos szekrény nélkül.
mytech!
akkor itt valami baj volt mert én nem kaptam meg a mailt próbáld meg újból elküldeni megköszönném.
és atöbbit nem is írom mert már meguntam. Szerintem elég alapos voltam, Azóta is jó egészségnek örvendenek ezek a motorok (kivéve a honda bali mert az tk-ra tört).