Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Gyári mindegyik, az oldalidomon van hegesztés beülröl, de gyári színkóddal újra lett fényezve, matrica is megvan hozzá de nem ragasztottam még fel. A farokidom gyári fényezésű hibátlan matricázva.Hétvégén le tudom fotózni ha gondolod, de az sérülésmentes. Oldala 20000 Ft, Farokidom 5000 Ft. Ha kell csörögj meg:20-596-8172
Üdv:Vinkó
Helló!
Érdekelne a dolog.
ezek gyáriak vagy után gyártottak mivel matricát nem látok rajta.
esetleg kép a farokidomról?
Helló!
Érdekelne a farokidom.
Mennyiért adod?
Sérülések?
Válaszod előre is köszi!
Üdv:Gábor
Helló!
Érdekelne a bal idom. :)
Mennyit kérsz érte?
Milyen állapotban van, törés?
Válaszod előre is köszi!
Üdv:Gábor
Na most megfogtál... Er-rel csak keveset mentem és azt mindig világosban, jó időben... egy alkalomra se tudok visszaemlékezni, amikor láttam volna a fényét az úton. Az tuti, hogy sárgásabb fénye van, szemből nézve nekem a Ninja feltűnőbb, fehérebb, erősebb. De ez nagyrészt gondolom az izzó miatt van, és az ER-ben meg fogalmam sincs, milyen izzó van. Ha érdekel és nem tart fél napig a kiszedése akkor a héten valamikor megnézem Neked. Meg ha sikerül megoldani az úszóház problémát, akkor megyek vele egy kört az éjszakában. Sajna még mindig mozgásképtelen, egyelőre feladtam a harcot, szerelőhöz meg még nem tudtam elszállítani... :(

Amúgy a Ninja lámpájával nekem sosem volt gondom, pedig főleg így a téli időszakban sokat járok sötétben. Nem azért raktam be a Nightbreakert, mert kellett, csak annyian mondták hogy csodákat tesz, meg fényárba borul a táj és hogy sosem raknák vissza a régi égőket, hogy gondoltam csak kipróbálom. De ennyi volt, én szívfájdalom nélkül vinném vissza a boltba, ha visszavennék.
Amúgy Er 5- hoz képest hogy világít a Ninja!? Neked van összehasonlítási alapod legalább..
Erre a kifejezetten motorba valóra vagyok kíváncsi, bár itt inkább a rezgés állóságot emelték ki, de ennek is növelt fényereje van...
A Ninja is dupla H7 izzós, és a lámpatest egyébként is eléggé hasonlít, lehet ugyanaz a konstrukció mint a Z-nél...

Egyébként lehet nem az Osram rossz, csak a Philips ennyire jó, mert pl. az autóm fényéhez képest az Osram egyértelműen fehérebb, jobban látható, de a motoron lévő Philips Vision-höz képest meg nem jobb. Lehet műszerrel ki lehet mutatni pár %-kkal erősebb vagy több fényt, de én az úton ebből semmit nem veszek észre. Szóval most olyan érzésem van, mintha vettem volna egy teljesen normál H7-et csak 5-10-szeres áron. :( (Ha a rövid élettartamot is hozzászámoljuk.)

De ha pl. az autómba rakom ott biztos érezhetőbb lett volna a változás.
Hali Miki!

Na ezt az Osramos részt nem jó kedvvel olvastam, bár az utolsó pillanatban még a rendelést átállíttattam a Night Racer Plusra- ez állítólag kifejezetten motors használatra tervezett izzó...
Mondjuk Zé fényét még nem láttam ,de alapból cserére gondoltam, mert nekem az Er5 se jött be a gyári izzójával.
Ami nagyon jó volt és nagyon hamar meghalt egy év alatt, az a Philips MOTOVISION volt- eredeti ötlet a fényszóróban a narancssárgás fény az úton meg az extra fehér.
Hát most az OSramból két készletet vettem- lévén a Zé dupla H7 izzós, remélem nem dőlök a kardomba azért majd..
Igaza van VeeLee-nek, a 24e-s az egy elég nagy szervíz, egy szelephézagellenőrzésre mindenképp érdemes elvinni szakműhelybe.

Igazából más kopó alkatrészekkel nagyon nincs tapasztalatom, nem sok mindenhez kellett még a Ninján nyúlni, pont azt (is) szeretem benne hogy csak menni kell vele, nem olyan, mint a másik két motorunk. Persze azok nem is ilyen fiatalok.

Olajszűrőből nekem mindig gyári volt benne eddig, van aki a Hiflofiltro-ra esküszik, de a MANN szűrőkről is jókat hallottam és talán olcsóbbak. Légszűrőt tekintve nekem a gyárinak még semmi baja nem volt 3 év mindennapos használat után, de én raktam bele egy K&N-t - ez abszolút nem kötelező, csak az én preferenciám, mint ahogy az is, hogy most már láncspray helyett olajzót használok. Láncspray-ből amúgy nekem a Fuchs Silkolene géles verziója volt a legjobb (Chain Gel vagy minek hívják). Igazából legutóbb bevásároltam a Fuchs boltban, most olyan légszúrőtisztítót, légszűrőolajat, fékolajat használok, igazából semmi gondom velük, teszik a dolgukat. Fékolaj nekem tavaly tavasszal volt cserélve, utána semmi változást nem éreztem, de nem baj, már nagyon barnás-sárgás volt. Gumi, motorolaj már volt téma... Mi van még? Gyertya - NGK, jól működik, nekem hagyományos van benne, nem iridiumos. Láncot és lánckereket nem kellett még cserélnem, jól bírják, részben az olajzó miatt. Gumit sem cseréltem amúgy még, a gyári IRC-ket lehetetlen elkoptatni, hamarabb fognak elöregedni; de szerintem hátra Michelin Pilot Street radial-t rakok, előre meg Michelin Pilot Road 3 radial-t, mert az nagyon jól bírja a vizes utat, és én sajna sokszor közlekedem esős-ködös-sáros időjárásban. Izzók: a tompított most égett ki vagy két hete 4 év napi használat után, gyárilag egy alap Philips Vision van benne, most vettem emelt fényerejű Osram Nightbreaker Plus-t, hát szerintem nem érte meg, annyival biztos nem jobb mint amennyivel drágább, többet se veszek szerintem emelt fényerejűt. Valószínű Philips Vision-t se, mert ami a boltban kapható, az egy picit másképp néz ki, mint a gyári Kawa, hiába elvileg ugyanaz, és a bolti Vision-re sok vásárló panaszkodik, hogy túl hamar kiég.
Van még valami? Ja fékbetét - hátsót nemrég (tavaly nyáron) cseréltem, de ugyanaz maradt, a gyári Nissin - nekem nincs vele bajom, és egyszerűbb volt beszerezni mint valami tuning fékbetétet. Brembo-ról pl. kifejezetten rosszat hallottam, eszi a féktárcsát, ahhoz tárcsát is kell cserélni. EBC-t reklámozza még a motoros média, gondoltam kipróbálom, talán legközelebb. Első betétem még nem kopott el. Akksiból Yuasa van benne gyárilag, még nem kellett cserélni, de szerintem a legjobb márka, marad ez, ha egyszer tönkremegy.

Több kopó alkatrész nem jut eszembe (ja de, hűtővíz, de azt meg nem mondom milyen van benne :), amúgy gyári az is), ha konkrét kérdésed van még valamiről, akkor tedd fel itt nyugodtan.
Hát....ezzel én úgy vagyok hogy az eddigi szervizeimnél(kivéve az utolsót a 24 ezreset) egy óra munkadíjat számoltak fel... nekem annyit megér az az egy óra munkadíj hogy legyen vezetve a szervizkönyv... amúgy ha gyári cuccokat akarsz bele azt sem kapod meg sehol máshol olcsóbban mint szervizbe...az a 2-3 száz forint különbség van... de mire kihozza a futár a cuccokat ugyanott vagy ...vagy még rosszabb anyagi helyzetbe. Mellesleg hogy ha 24 ezres szerviznél jársz akkor illő lenne ránézni a szelephézagra is.... amit nem hiszem hogy otthon olyan könnyen meg tudsz csinálni mert a "fél" motort le kell bontani hogy hozzáférhess valamihez...láttam mikor az enyémet csinálták.... meg a fékolaj is cserés ha eddig még nem volt...
Köszi a tapasztalatokat:) Mindig jól jönnek:) Már meg van mindkettő, gumiból a Michlein pilot street-et választottam radiálba gyári méretekkel. Olajból pedig Motul s5100 4t, szerencsére egyik ismerősömnek nagy kedvezménye van az unixnál szóval 'nem nagy gond' az anyagi. 24 ezer km van már a mocimba, ráfér egy nagy szerviz:D Fogalmam sincs az előző tulaj mit szervizelt rajta( ezért kár használtat venni/kevés infóról tudni:S). Első nagy motorom révén, elötte simó szelídítő voltam 10-13 kulcs, lapos csavarhúzó és nincs mi megállít:D visszatérve boldogan fogadom a tippeket,pl: milyen tipusú olaj-levegő szűrőt érdemes venni stb..Tudom h sokba lesz de szervízbe nem nagyon vinném, legalább is ílyen időbe nem(szállítását nem tudom megoldani:S). Most van rá pénzem ezért amit csak lehet megcsinálok a sufnyiban motor szaki ismerősömmel:D Ami meg marad azt majd a jó idő bekövetkeztével. A cél, hogy ha kell is akkor is csak minimálisan nyúljanak hozzá a szervízben( árra gondolok most:D)
Elküldtem!

Ha már márkák, nekem ami bejött, az a Motul és a Fuchs. Amivel rossz tapasztalatom volt, az a Castrol és a Putoline, utóbbi borzalmasan rossz, mondjuk nem is én raktam bele, csak véletlen összecserélték a szervízben, de kárpótlásul adtak még két liter Putoline olajat ajándékba. De azt hiszem max. krumplit fogok sütni benne, sose volt még ilyen rossz a váltóm, alig várom a következő olajcserét, szerencsére már nincs messze...
Hali!
Nekem az első két szerviznél Fuchs olajat tettek bele..harmadjára Castrolt...most pedig Motul van bebbe... a Fuchs tényleg megállja a helyét és nagyon jó..nem hiába gyárilag is ez volt benne... a Castrolnál egy kicsit előbb éreztem hogy kopott az olaj főleg az utolsó ezer kilométeren, a váltásnál. a Motulról eddig nem tudok rosszat mondani ..igaz alig mentem vele..én a helyedbe Fuchs tennék bele az a gyári... a gumiról meg annyit hogy a gyári IRC-vel elmentem 18ezer kilométert (egy személlyel) és ha bemelegedett az első pár(10-20 kilométer) alatt akkor ugyanolyan jól tapadt mint a többi...na persze ha minőségi gumit választasz az drágább lesz de jobban tapad...de jobban is kopik... jelenleg Continental ConiGo-m va fent elöl-hátul de az első ezer kilométer elég gyöszös volt mert kurvára nem akart tapadni... de utána miután lekopott az a legfelső milliméter a gumiról elég jó lett...úgymond normál gumi .... igaz azóta két személlyel járok vele jelenleg 6-7 ezer között van a gumiba de elnézve még egy 3ezret simán kibír... összességében kb 10 ezer km-t tuti kibír 2 személlyel ... igazából a lényeg az hogy te mire akarod használni a motort... ha sokat döntögetni akkor érdemesebb egy jobbat venned aminek lágy a keverése és jól tapad de gyorsabban is kopik...vagy ha a kilométerálló legyen a gumi akkor egy keményebb keverésű gumit kell választanod...és a gyári méretektől ne térj el...
Nincs sajnos, szóval remek lenne ha elküldenéd:) palesz7@freemail.hu
Értem, hát ezen a két literen nem fogok spórolni. Lényeg, hogy tökéletes legyen a kenés de megfogadom a tanácsod:) Köszi a bőséges tájékoztatókat:)
Team Green! :)
Úgy látom te nem kaptál a motorhoz felhasználói kézikönyvet, vagy minek hívják... :) Ha kell, írj egy e-mail-t és elküldöm.

Az említett Motul amúgy az egyik legjobb olaj volt amit próbáltam a Ninjába, viszont drága. Nekem még a Fuchs jött be, szerintem nem tud kevesebbet, és olcsóbb, ez a full szintetikus: FUCHS SILKOLENE COMP 4 ELECTROSYNTEC 10W-40, a félszintetikus meg azt hiszem ez, bár ezt nem használtam: FUCHS SILKOLENE SUPER 4 MC-SYNT SAE 10W-40.

Olajmennyiség: általában 1.6 liter kell.
(Ha teljesen száraz a blokk, akkor 1,7 l, de ilyen úgyse lesz. Ha szűrőt nem cserélsz, akkor 1,3 l, de ilyen sem lesz, mert szűrőt mindig érdemes cserélni. De a lényeg, hogy úgyis 2 flakont kell venned.)
Sziasztok!
Van egy eladó bal oldalidomom Ninja 250-hez hibátlan 20000 fté és egy jobb farokidomom 5000 ft. 20-596-8172
Sziasztok!:)

Köszönöm a segítséget:) Azt hiszem méretet is váltok:P Elég hülyén nézett ki amúgy is az elején a gumi:D
Lenne itt még másik dolog is, olajcsere is esedékes Motul 5100 4t 10w 40-el szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Mennyivel tudom elérni a normál szintet a sorosomnak?:P
Szia, és üdv köztünk! :)

Én nagyon szeretnélek rábeszélni, hogy válts méretet, 110/70-re ahogy írták előttem. A Michelin Pilot Street talán jelenleg a legjobb választás, azt ajánlanám, talán nincs is más radial ebben a méretben a piacon, és az ára sem rossz; Metzeler-t nem ismerem.

Radial vs. bias-ply/x-ply stb.: Röviden a lényeg, hogy ez a futófelület alatti övszerkezetet jellemzi, ami a gumi mozgását, deformálódását befolyásolja. A radial szerkezetű abroncsok összességében jobban tapadnak, jobb választás a Ninjára (és kevésbé melegszenek, csökkentik az üzemanyagfogyasztást, hosszabb az élettartamuk). Technikai részletekbe most nem mennék bele, meg lehet találni sok helyen neten ha nagyon érdekelnek a miértek (de azt hiszem itt is leírtam régebben).

Azért a bias/x-ply-tól sem kell megijedni, az sem rossz, olyat is nyugodtan rakhatsz, ha nem találsz radial-t. De:

SOHA ne rakj különböző szerkezetű gumikat a motorra (autóra se :))! Sőt a legbiztonságosabb az, ha ugyanazon gyártó ugyanazon típusából választasz előre-hátra. Így biztos egyezni fog minden. Igazából még azt sem javasolják, hogy pl. acélövest a textilövessel keverj, de az eltérő mintázat/keverék a futófelületen stb. is ronthat a biztonságon. Persze ezek már apróságok, mindenki eldöntheti maga, mennyi fér bele a tűréshatárába; de radial mellé csak radial-t rakj.

A Ninja gyári gumijának a terhelési és sebességindexei: elől 54S, hátul 62S. Ettől eltérni kicsit lehetséges, de inkább csak felfelé! Nagyon eltérni lefelé veszélyes, és ront a kezelhetőségen/élettartamon, felfelé meg sok értelme nincs, annyit nem nyersz vele, amennyivel drágább.

Na azt hiszem minden kérdésedet megválaszoltam. Amúgy pl. ha r17.hu-n vásárolsz, ott tudnak rendelni radial Michelin Pilot Street-et a megfelelő méretben előlre is, hátulra is. Ismerek olyat, aki onnan vett Pilot Street-et, neki sem volt radial, de 1 hét alatt beszerezték.
Szia!
Hát nem tudom van e még valamid abból ami a hirdetésben szerepel, de ha igen akkor irj már rám légyszi a sakrib@freemail.hu ra, vagy a számom 30/500-9980

Köszi
Gumi elöl: 110/70 ZR 17

Gumi hátul: 130/70 ZR 17

Ezek a gyári adatok tehát előre nem 100-as való hanem 110-es!
Lehagytam, hogy egy 2008-as vasat hajtok.
Üdv TiniNinjak!:)

Sikerült nem régiben nekem is beszereznem egyet a szépségből:)
Problémám a következő lenne:
Esedékes a gumik cseréje, tudom rengetegszer volt róla téma de ami számomra hasznos lenne nem találtam( elnézést ha még is van). Jelenleg conti twist sm páros van rajta, elől 100/80 17 52 H, hátul 130/70 17 62 H. Mivel használtam vettem a gumikkal együtt nem tapasztaltam a sokszor említett "púpos" tetejét( gondolom az előző tulaj lekoptatta már). Ezért nem is szeretném visszavásárolni rá őket. Jelenleg Michelin Pilot Street-tel szemezek ugyan ebbe a hátsó méretbe(radiál)van, de viszont a jelenlegi első méretembe nincs radiál belőle csak 110/ 70 be. Kérdésem a következő. Hagyjam meg a jelenlegi méretem és vegyek belőle x-ply vagy méretet váltsak? Melyik a logikusabb? Nem probléma az, hogy az első x-ply a hátsó radiál? Melyiket radiált vagy a x-ply.t tartjátok jobbnak? Radiálról annyit találtam, hogy jobban bírja a centrifugális erőt( gondolom ez nem baj:P) De viszont a x-ply-vel kapcsolatban nem sokra jutottam:S Vagy esetleg egy Metzeler Lasertec gondolkodok, de abból csak 62 s és 52 s van. Számít valamit, hogy S vagy H? Lehet butaságokat kérdezek de sajnos első gumicserém és nem nagyon vagyok otthon a témában.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
szia nekem van komplett idomszettem