Én vettem anno ilyet, mert konkrétan a gyáriban már az érintkezők ki voltak kopva, és alig volt kontakt. Azóta (kb 30-40 e km) semmi probléma. Nyugodtan megveheted, főleg mert ki tudja a bontottnak milyen a bele....
Köszi!
Nem csak szép, jó is!
Most az első benyomások alapján úgy tűnik pont ez a jó méret. A CB500 kicsi volt, az 1000F meg nagy.
Írd meg pm-ben lszi. a számát.
Sziasztok!
Most lettem ZZR tulaj, majdnem pont olyanom van, mint Rideg77-é itt a szomszédban
A gyújtászárral vannak gondjaim. Szerintetek ilyet érdemes, vagy keressek bontottan?
Olyat sajnos még nem láttam, amibe mind a 4 zár benne lenne.
Más:
Az előző tulaj azt mondta, hogy 70-nél vezérműláncot kell cserélni. Ez furcsa nekem kicsit. Tényleg szokás km-re ilyet csinálni? A legtöbb motornál/autónál csak akkor szoktak, ha csörög. Az előző Hondámnál még akkor sem, mert az mindig csörög...
Nekem volt ill. barátomnak is D és E modell is 500-asból, semmi gond nincs a szervizeléssel. Az idom alkatrészek megegyeznek a 600-assal, a motor+vátltó-hoz pedig minden volt. Nálam a váltóban kellett cserélni alkatrészt meg vezérműláncot a blokkban semmi probléma nem volt. Szerelő megrendelte a gyárit és megjött.
Sziasztok! Kis segítséget ill. tanácsot szeretnék kérni! 2007-2008as zzr-t nézegetek és csak azt szeretném kérdezni, hogy ennél a modellnél vannak olyan ismert hibák amik tudnivalóak vagy mit nézzek meg alaposan a motoron! Előre is köszönöm!
Sziasztok, nagyából összeállt a vas, még egy karbi szinkron kell és egész jó, Karburátor átesett egy atom tisztitáson kiszedtem belőle a 10 éve belerohadt benyát. Olajak,légszűrő, gyertyák kicserélve, még annyi van hogy lassan ejti vissza a fordulatot, szinkronra gondolok, ha van egyéb ötlet szívessen fogadom.
Szemezgetek egy (két) ZZR-500-assal, kezdő motornak venném. Mit lehet tudni a típusról? Azt olvastam, hogy csak az osztrák piacra készült, így attól tartok, hogy nem lehet hozzá alkatrészt kapni...
Üdv mindenkinek, négy év után újra be szereztem egy vasat, egy zzr 600 személyében, mivel a moci 11 évet állt egy garázsban kissé foglalkozós a történet ,de cserébe 27e km van benne....
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Nem tudom találkozott-e már valaki ezzel a problémával. Adott egy '94-es ZZR 600. egyik napról a másikra elment a duda és az index. Biztosítékokat néztem, jók. Kormánykapcsolót szétszedtem, kitakarítottam. kiderült, hogy a kapcsolóhoz nem jön fel az áram, viszont nem jövök rá miért. . Az érdekes, hogy a fényváltó, illetve a fénykürt viszont működik. Szóval elvesztettem a fonalat. Valakinek tippje esetleg?
Én vettem anno ilyet, mert konkrétan a gyáriban már az érintkezők ki voltak kopva, és alig volt kontakt. Azóta (kb 30-40 e km) semmi probléma. Nyugodtan megveheted, főleg mert ki tudja a bontottnak milyen a bele....
Nem csak szép, jó is!
Most az első benyomások alapján úgy tűnik pont ez a jó méret. A CB500 kicsi volt, az 1000F meg nagy.
Írd meg pm-ben lszi. a számát.
Most lettem ZZR tulaj, majdnem pont olyanom van, mint Rideg77-é itt a szomszédban
A gyújtászárral vannak gondjaim. Szerintetek ilyet érdemes, vagy keressek bontottan?
https://www.aliexpress.com/ite...
Olyat sajnos még nem láttam, amibe mind a 4 zár benne lenne.
Más:
Az előző tulaj azt mondta, hogy 70-nél vezérműláncot kell cserélni. Ez furcsa nekem kicsit. Tényleg szokás km-re ilyet csinálni? A legtöbb motornál/autónál csak akkor szoktak, ha csörög. Az előző Hondámnál még akkor sem, mert az mindig csörög...
Nekem volt ill. barátomnak is D és E modell is 500-asból, semmi gond nincs a szervizeléssel. Az idom alkatrészek megegyeznek a 600-assal, a motor+vátltó-hoz pedig minden volt. Nálam a váltóban kellett cserélni alkatrészt meg vezérműláncot a blokkban semmi probléma nem volt. Szerelő megrendelte a gyárit és megjött.
https://www.aliexpress.com/ite...
Szemezgetek egy (két) ZZR-500-assal, kezdő motornak venném. Mit lehet tudni a típusról? Azt olvastam, hogy csak az osztrák piacra készült, így attól tartok, hogy nem lehet hozzá alkatrészt kapni...