Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és hazudós is vagyok
Utcán? Én becsületes supermotos vagyok. Rend és törvénytisztelő.Egykerék csak picit,stoppie ritkán, csúsztatás néha.
utcán is.
Ez igen ilyen frankón még nem írta le senki. . .
Gondolom utcán csinálod.
Azt én is megnézném amikor az autósok beparáznak.
A hátsó fék igenis kell a csúsztatáshoz! Először is nem a kanyarban kell csúsztatni hanem féktávon. A súlypontot meg a lehető leg előbbre kell rakni mielőtt egyidőben ráengeded a kuplungot+hátsó fék egy kicsi első fék betolni az elejét és már úszik is a hátulja.
szerintem azt hogy még negyedikben is gázra jön az eleje
smhooligan
Ezt arra érted hogy jó gépes? A buta mit takar?
Én azt hittem eddig (meg mondjuk úgy is próbálgattam), hogy kell egy kis fék hátra, hogy meginduljon a dolog. És mennyire kell rákuplungolni (mert én mindig attól tartok, hogy kirepül a blokk ha teljesen ráengedem 5-ből vissza 2-be)? MOndjuk néha össze szokott jönni a dolog (de nem halál tudatosan). Csak még eddig senkitől nem tudtam megkérdezni, hogy pontosan mi is a technikája a csúsztatásnak!

Itt most meg is ragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a nálam gyakorlottabbakat:

Mi a technikája (a ráérzés mellett persze) a kanyarban való csúsztatásnak?
hátsó féket nem kell használni! csak a kuplungot!
Tehát nem ismeri valaki EZT a gépet?Hátha valaki ismeri a múltját. Küllemre 5ös csak vagyon a motorja milyen
Mit kell amúgy megnézni mielőtt megveszek egy ilyet?
Szia SMHooligan!

Egy kérdésem lenne! Te hogyan csúsztatod meg kanyarban? Kuplunggol is (azaz valamennyire kiengeded, mondjuk addig míg már forgatja a kerék a motort) meg hátsófék egyszerre (az elsővel is rásegítesz?)?
Nekem van az smr-be antihopping. A lényege pedig az,hogy blokkolni nem engedi a kereket ha intenzíven használom a motorféket.Ezt úgy produkálja,hogyha a kerék felöl jön nagyobb erőhatás ( mondjuk kanyar előtt 5-ből vissza 2-be ) akkor automatikusan nyit a kuplungon. Azért látjátok egy pár videon amikor keresztbe jön a supermoto-s forog a hátsó csak viszonylag lassan.
én is úgy tudtam különben minek lenne ANTIHOPPING a neve?
én úgytudtam, hogy pont ellenkezőleg van az antihopping kuplung a kerék megcsúszását gátolja féktávon
Zoli,Börni,nektek van antihopping kuplung?
http://www.drbike.hu/cikk/0630/346118/mi_az_a_csuszokuplun_1.
htm tesék. és van az anti hopping kuplung,annak a segítségével lehet csúszatni,tudtommal
isteni fajta.könnyű,meg buta
Szasztok.Egyszer már valaki felvilágositott de elfelejtettem Szoval mi is a szerepe a csuszo kuplungnak?
Ez nem ismerős valakinek? Erre gondoltam pl
KTM RC4 talán ez az egyetlen hasalós gép amit alfogadnák
Szerintetek melyiket érdemesebb venni? Egy 450-es gyári crosst supermoto szettel, vagy egy 525-öst ami enuro és ahoz is szett van persze. Nagy különbség van a 2 motor között? Azon kívül hogy az egyik enduro a másik gyári cross? Pl szervízigény használhatóság pályán illetve közúton stb...?
Zolika utalni kell majd a pengőt.
Nem akarok összeget mondani ,de az enyém az más kategória
Lehet hogy volt márt fenthttp://www.videa.hu/main.php?p...
bazdmeg mit nem tudsz ezen felfogni?